سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در چند انبار و کارگاه تولیدی لوازم برقی واقع در میدان امام خمینی(ره) تهران خبر داد و گفت:‌ شعله‌های آتش و دود غلیظ در مرکز پایتخت به دلیل وقوع این حادثه بود که مهار شد.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۷:۴۶ امروز (۳۰ مهر) حادثه آتش سوزی انبار کالا در میدان امام خمینی ابتدای خیابان فردوسی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی در داخل گاراژی که تعدادی انبار و کارگاه با کاربری تولید لوازم برقی از جمله داکت ها و سیم های برقی و همچنین مغازه های لوازم استوک خودرو بود تقریبا ۳ تا ۴ مغازه و انبار به وسعت ۷۰ متر دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی ادامه داد: این آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به یک پاساژ کناری بود و حتی شعله های آتش به درزهای انقطاع این پاساژ سرایت کرده بود که آتش نشانان مجبور شدند حدود ۱۵۰ نفر از افراد را از داخل این پاساژ خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: آتش به حدود ۱۵۰ متر از سقف های شیروانی رسیده بود که با حضور آتش نشانان شعله های آتش به این پاساژ تجاری نرسید و آتش نشانان پس از مهار آتش مشغول تخلیه دود و ایمن سازی هستند.

به گفته ملکی، در این حادثه به فردی آسیب نرسید و علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است که اعلام می شود.

کد خبر 559250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha