گروه حوادث: سارق تک رو منازل شرق وشمال پایتخت با تلاش پلیس کلانتری 136 فرجام دستگیر شد.

ماموران کلانتری136 فرجام در پی تنظیم چندین شکایت مشابه در خصوص سرقت از منازل  تحقیقات خود برای شناسایی سارقان را آغاز کردند.

بررسی ها نشان می داد که سارق یا سارقان حرفه ای به طرز ماهرانه ای از طریق پنجره های خانه ها که در برخی موارد بالا رفتن از آنها غیرممکن به نظر می رسید وارد این خانه ها شده و اقدام به سرقت لوازم منزل کرده اند.

با بررسی سوابق سارقان حرفه ای، پلیس به فردی به نام بهرام که از افراد سابقه دار و شرور در زمینه سرقت منزل با روش پنجره‌ روی بود مظنون شد ، به این ترتیب با دستور قضایی دستگیری این متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت. در جریان  بررسی های پلیسی، اواخر مرداد ماموران کلانتری 136 موفق شدند سارق 36 ساله‌ای به نام بهرام را دستگیر کرده و تحویل کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی دهند.

سرهنگ داوود سلطانی معاونت اداره آگاهی تهران بزرگ روزگذشته با اعلام این خبر به همشهری گفت:  این سارق حرفه ای که دارای سوابق بسیاری در خصوص سرقت از منازل است بعد از چند مرحله بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود وبه 26 فقره سرقت منزل به روش پنجره‌ روی اعتراف کرد. 

سرهنگ سلطانی افزود: بهرام  طی  سال 84 وچهارماهه اول سال 85 مرتکب این 26 فقره سرقت شده است که در تمام موارد سرقتهای خود را بین ساعت 18 تا 21 در مناطق شرق و شمال تهران انجام داده است و بعد از ورود به منازل مورد نظر اقدام به ربودن طلاجات و وجوهات نقدی ، لوازم صوتی، دوربین عکاسی و سرقت فرش وقالیچه کرده است که مقادیری از اموال مسروقه از این متهم تک‌ رو کشف و ضبط شده است.

معاونت اداره آگاهی ضمن اعلام این مطلب که ارزش اموال مسروقه از سوی این متهم 200 میلیون تومان بوده است از شهروندانی که به روش پنجره‌روی در شرق وشمال تهران منازلشان در سال گذشته و ماههای آغازین امسال مورد سرقت قرار گرفته است در خواست کرد برای ارائه شکایت به پایگاه چهارم‌آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 5584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز