تیم های بارسلونا و رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو مقابل رقبای گمنام خود شکست خوردند.

بارسلونا

به گزارش هشمهری آنلاین در هفته پنجم لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا در زمین ختافه تن به شکست یک برصفر داد تا اولین باخت این تیم به رهبری رونالد کومان به ثبت برسد.در این بازی بارسلونا با روز های طلایی اش فاصله زیادی داشت و علی رغم حضور لیونل مسی موفق ظاهر نشد.در این دیدار ختافه در دقیقه ۵۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد .خاییمه ماتا این ضربه را برخلاف حرکت دوازه بان بارسلونا درون دروازه حریف جای داد.

بعد از این گل آنسو فاتی و فیلیپ کوتینیو از دقیقه ۶۲ وارد بازی شدند اما بازهم بارسلونا قدرت تهاجمی اش افزایش پیدا نکرد تا در نهایت این بازی با همان یک گل به سود تیم میزبان به پایان برسد.

بارسلونا با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرادارد. تیم رئال مادرید قهرمان فصل پیش  این هفته نیز در مصاف با تیم کادیز با یک گل مغلوب شد.در این بازی سرخیو راموس به شدت آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. آسیب دیدگی او به حدی است که ممکن است ال کلاسیکو را ازدست بدهد.تنها گل این دیدار در دقیقه ۱۶ روی پاسآلوارو نگردوو ضربه تمام کننده آنتونی لوزانو به ثمر رسید.علی رغم این شکست رئال مادرید با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قراردارد.ختافه ،کادیز و گرانادا ۳ تیم دیگر ۱۰ امتیازی جدول هستند.

تیم آتلتیکو مادرید این هفته موفق شد دو بر صفر سلتا ویگو را مغلوب کند.لوئیز سوارز و یانیک کاراسکو دو گل تیم میهمان را درون دروازه حریف جای دادند.

کد خبر 557969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha