برخی آمار و ارقام ها نشان می دهد که این ۱۰ بازیکن، بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا محسوب می‌شوند.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، با وجود حضور تعداد زیادی مهاجم سطح اول و فوق العاده در فوتبال اروپا، شاید انتخاب بهترین آن ها کار بسیار دشواری تلقی می شود. با این حال برخی آمار و ارقام ها نشان می دهد که این ۱۰ بازیکن، بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا محسوب می‌شوند.

  • رابرت لواندوفسکی

مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ طی یکی دو فصل اخیر عملکرد شگفت‌انگیزی از خود ارائه داده است. او سال گذشته به واسطه درخشش این بازیکن بایرن مونیخ موفق شد سه گانه معروف را به دست آورد. لواندوفسکی همچنین فصل جدید را هم با به ثمر رساندن ۵ گل در سه مسابقه ابتدایی فوق العاده آغاز کرده است.

  • هری کین

اگرچه ستاره انگلیسی باشگاه تاتنهام در چند ماه اخیر دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده اما با این حال هر گاه که در ترکیب تیم لندنی به میدان رفته، برای آنها مثمر ثمر واقع شده است. کین در فصل جدید نیز آمار خیره کننده سه گل و شش پاس گل را به جای گذاشته است.

کریستیانو رونالدو
احتیاج زیادی به تعریف و تمجید از کریستیانو رونالدو وجود ندارد. یکی از با ثبات ترین بازیکنان تاریخ فوتبال در سن ۳۵ سالگی نیز همچنان قدرت نمایی می کند و در سه دیدار ابتدایی یوونتوس ۳ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز ارسال کرده است.

روملو لوکاکو
این مهاجم بلژیکی که در منچستریونایتد روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت، بعد از انتقال به اینتر میلان  زیر نظر آنتونیو کونته احیا شده و بعد از ارائه بازی های درخشان در فصل گذشته، فصل جدید را هم با سه گل زده در سه مسابقه ابتدایی نراتزوری آغاز کرده است.

  • سرخیو آگوئرو

یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه منچسترسیتی در چند ماه اخیر با برخی بدشانسی های ناشی از مصدومیت روبرو شده اما در عین حال هنوز هم یکی از بهترین ها در پست خود محسوب می شود.

ارلینگ هالند
بدون شک او یکی از آینده دار ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال محسوب می‌شود. مهاجم نروژی بعد از درخشش در ترکیب سالزبورگ، حالا با لباس زرد دورتموند نیز فوق العاده عمل می کند و در فصل جدید ۴ گل و یک پاس گل از خود به ثبت رسانده است.

کریم بنزما
بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید شاهد یک کریم بنزما کاملاً جدید بوده ایم؛ بازیکنی که تا پیش از این بیشتر به فکر خلق موقعیت بود اما حالا به گلزن اصلی لوس بلانکوس تبدیل شده است. بنزما بعد از لقب گرفتن به عنوان بهترین گلزن رئال در فصل گذشته، در این فصل نیز یک گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

رائول خیمنز
عملکرد درخشان مهاجم مکزیکی ولورهمپتون در یکی دو فصل گذشته باعث شد که تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی باشند اما او نهایتاً در جمع گرگ ها ماندگار شد. خیمنز فصل جدید را هم با به ثمر رساندن دو گل در چهار بازی ابتدایی آغاز کرده است.

لوئیس سوارز
شاید هیچ کس فکر نمی کرد یکی از بهترین مهاجمان دنیا طی چند سال اخیر به چنین شکل بدی از بارسلونا جدا شود؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و او در تابستان راهی اتلتیکو مادرید شد. سوارز اما در همان ابتدا ارزش های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و در سه مسابقه ابتدایی برای روخی بلانکو دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز ارسال کرد.

جیمی واردی
این ستاره انگلیسی بازیکنی بود که شاید در این سال‌ها کمتر از چیزی که حقش بوده به عملکرد درخشانش پرداخته شده است. این بازیکن همواره طی فصول اخیر در بین بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار داشته و در فصل جدید نیز تا به اینجا ۵ بار برای لسترسیتی موفق به گلزنی شده است.

کد خبر 557692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha