مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۱
۰ نفر

دومین جلسه هماهنگی مدیران و روسای ادارات املاک مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تهران به میزبانی شهرداری منطقه ۱۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تهران، رسول توکلی، مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تهران در این باره گفت: در این جلسات دوره‌ای موضوعاتی از جمله بررسی آخرین وضعیت ادارات املاک، بررسی مشکلات و موانع موجود در کار آن‌ها، پیشنهادها و انتقادات و ارائه راه‌حل‌های ممکن برای حل مشکلات مطرح می‌‌شود.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهایی که در حوزه شهری و در اجرای طرح‌های مختلف داریم، پیش‌بینی کرده‌ایم که در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تملک داشته باشیم اما متاسفانه به این مقدار اعتبار نداریم و اعتباری که در اختیارمان قرار گرفته کمتر از رقم ذکر شده است.

وی افزود: در این زمینه برای اینکه با مشکل مواجه نشویم تمهیداتی را برنامه‌ریزی و در جلسه مدیران املاک اعلام کردیم که اگر همکاران آن را در برنامه‌های کاری خود دنبال کنند می‌توانیم به برنامه‌های پیش‌بینی شده برسیم و مشکلاتی که در بحث اعتبار داریم را به صورت ارائه برنامه متمم به شورای اسلامی شهر تهران در موعد مقرر که قاعدتاً نیمه دوم سال جاری خواهد بود، حل کنیم.

توکلی در ادامه از انجام توافق برای ۲۵۰ میلیارد تومان تملک در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: البته بحث پرداخت این مقدار تملک هنوز به طور کامل انجام نشده اما توافقات لازم انجام شده و می‌توان گفت این مقدار تملک در سه ماهه نخست سال ۸۷ انجام شده است.

وی در خصوص عملکرد اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تهران در سال‌های ۸۴، ۸۵ و ۸۶ گفت: اعتبار مصوب نقدی ما در سال‌های ۸۴، ۸۵ و ۸۶ به ترتیب ۱۲۵ میلیارد تومان، ۱۶۰ میلیارد تومان و ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه میزان تملک ما در سال‌های ۸۴، ۸۵ و ۸۶ دو برابر شده است، گفت: ما در سال ۸۴ به صورت نقدی و غیرنقدی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان تملک کردیم که این رقم در سال ۸۵ به ۴۲۰ میلیارد تومان و در سال ۸۶ به ۹۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 55690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز