همشهری آنلاین: کودکان و نوجوانان ایرانی با شرکت در یک مسابقه وبلاگ نویسی سراسری حرف‌های دل شان را با حضرت فاطمه زهراء دختر مکرم پیامبر اسلام در میان می گذارند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مسابقه با عنوان حرف های دلم با بی بی فاطمه زهرا از روز اول تیرماه با هدف تقویت همدلی های مذهبی با ائمه اطهار (ع) و خاندان مطهرشان و آشنایی بیشتر بچه ها با سیره حضرت فاطمه (س)  در پایگاه اینترنتی کانون استان بوشهر فعال شده است.

بر این اساس کودکان ونوجوانان ۷ تا ۱۷ ساله می توانند با ایجاد وبلاگ تک نفره یا دو نفره،پیوند وبلاگ خود را تا روز ۳۱ مرداد امسال به نشانی اینترنتی boshehr@kanoonparvaresh.com ارسال کنند.

فرم ثبت نام این مسابقه نیز در پایگاه اینترنتی کانون استان بوشهر به نشانی http://boushehr.kanoonparvaresh.com قرار داده شده است ضمن این که علاقه مندان می توانند  از شرایط شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی حرف های دلم با بی بی فاطمه زهراء از طریق همین پایگاه مطلع شوند.

 قرار است پس از بررسی و داوری وبلاگ‌ها ۱۰ وبلاگ برگزیده روز ۲۶ شهریور هم زمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) معرفی و در آیین ویژه‌ای جوایزی به خالقان آن اهدا شود.

گفتنی است این مسابقه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، توسط کانون استان بوشهر و همکاری کمیسیون بانوان و خانواده استانداری بوشهر برپا شده است.

کد خبر 55647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز