اظهارات فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین باز هم خبرساز شد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، این نماینده مجلس در میزگردی در خبرگزاری فارس با موضوع مدیریت جمعیت مدعی برنامه‌ریزی پنتاگون برای جمعیت ایران شد.

وی که معتقد است ایران ظرفیت داشتن جمعیتی تا ۲۰۰ میلیون نفر را دارد، گفته است: هیچ خانواده‌ای را نمی‌بینیم که صاحب فرزند شود اما وضعیت اقتصادی‌اش بدتر شود. چرا که خداوند به دلیل به دنیا آمدن فرزندان گشایش در خانواده‌ها ایجاد می‌کند و طبق وعده خداوند وسعت قلب و وسعت روزی نصیب خانواده‌هایی می‌شود که فرزند به دنیا آورند.

محمدبیگی مدعی شده است: سال ۹۶ وقتی آقای روحانی در سازمان ملل حضور پیدا کرد از اینکه جمعیت ایران کاهش پیدا کرده ابراز نگرانی کرد اما طرف امریکایی به رئیس‌جمهور اعلام کرد که نگران نباشید ما برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ایم شما از فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کنید.

او با ابراز نگرانی از اینکه «با واردات جمعیت چیزی از تمدن ایران - اسلامی و تمدن شیعی باقی نمی‌ماند»، گفته است: جنگ جمعیتی برنامه‌ریزی شده است و جوانان نباید اجازه دهند برنامه پنتاگون در مورد جمهوری اسلامی اجرا شود.

او البته در بخش دیگری هم مدعی شده که از سال ۱۳۱۴ خانم فرمانفرمائیان همزمان با اصلاحات انقلاب سفید شاه اقداماتی را برای کاهش حجاب در کشور و کشف حجاب انجام دادند در حالی که برنامه انقلاب سفید مربوط به سال ۱۳۴۱ می‌شود.

کد خبر 556323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha