شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

شهرداری منطقه یک در هفته تهران نماد «شمیران نگین تهران» را در این ورودی منطقه نصب و رونمایی کرد.

16

همشهری آنلاین _ زهرا کریمی: شمیران با داشتن جاذبه‌های گردشگری از جمله کوه‌ها، خانه موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها و اماکن زیارتی روزانه میزبان جمعیت بسیاری از پایتخت‌نشینان است. شهرداری منطقه یک با نصب این المان به همه گردشگران داخلی و خارجی خوشآمد می‌گوید.
المان‌های کوچک‌تر نیز روی پایه چراغ‌های رفیوژ میانی این خیابان نصب شده است که در تاریکی شب با توجه به نورپردازی‌شان، زیبایی این خیابان را دوچندان می‌کنند.
المان «شمیران نگین تهران» به ارتفاع ۴‌متر و ۳۰ سانتیمتر با برش لیزری و نورپردازی خاص در محله صدر در هفته تهران نصب شد و به ورودی جنوبی منطقه زیبایی خاصی بخشیده است.
این المان با حضور جمعی از اهالی محله صدر و مدیران شهری برای تفکیک جغرافیایی مناطق از یکدیگر در این محله قدیمی نصب شد؛ محله‌ای که با ساخت پل صدر، ایستگاه مترو صدر و خروجی و ورودی در غرب و شرق این خیابان شمیران را به مناطق دیگر متصل می‌کند.
شهروندان بعد از عبور از تقاطع صدر در رفیوژ میانی خیابان شریعتی با نگارخانه دائمی شمیران روبه‌رو می‌شوند که در این نمایشگاه ۶۰ نقاشی و عکس از شمیران روی ۳۰ پایه چراغ نصب شده است. عکس‌های کنونی از شمیران اثر «حمیدرضا صادقی» عکاس خوش‌ذوق شهرداری منطقه یک از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری منطقه یک است.  

کد خبر 555515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha