سعادتمند از آنجایی که از برخی تحرکات برای برکناری اش با خبر شده بود مصاحبه دیشب خود را ترتیب داد تا بلکه با گزارش اقدامات خود برای پرداخت بدهی‌های استقلال و همین طور وعده معرفی سرمربی جدید به نوعی خشم هواداران استقلال را کنترل کند.

مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین احمد سعادتمند در حالی دیشب از انتخاب سرمربی جدید استتقلال ظرف دو سه روز آینده خبر داد که از امروز شایعاتی در خصوص برکناری او توسط هیات مدیره رسانه ای شده است. گفته می شود سعادتمند از انجایی که از برخی تحرکات برای برکناری اش با خبر شده بود مصاحبه دیشب خود را ترتیب داد تا بلکه با گزارش اقدامات خود برای پرداخت بدهی های استقلال و همین طور وعده معرفی سرمربی جدید به نوعی خشم هواداران استقلال را کنترل کند.

با این حال از ساعاتی قبل برخی از رسانه ها خبر جدایی قطعی او را اعلام کردند و حتی از خلیل زاده به عنوان گزینه مدیرعاملی و یا سرپرستی این باشگاه نام بردند.موضوعی که البته با تکذیب خلیل زاده روبه رو شد.

فشارها به احمد سعادتمند به دلیل عدم کنترل حاشیه های باشگاه و البته ماجرای برکناری مجیدی و ضعف در فصل  نقل  و انتقالات  باعث شده تا او با چنگ زدن به نشاندن الکس نوری روی نیمکت استقلال به مقابله با برکناری احتمالی اش بپردازد.

در صورتی که فشارها به سعادتمند برای برکناری افزایش یابد احتمالا سعادتمند موفق به اجرا نموندن پروسه  آوردن الکس نوری به تهران نخواهد شد تا احتمالا برکناری اش راحت تر رقم بخورد. اتفاقی که احتمالا یک معنا برای هوادران اینتیمخواهد داشت؛ بازگشت فرهاد مجیدی به روی نیمکت استقلال.

مجیدی که تنها شرطش برای ادامه حضور د استقلال کناره گیری احمد سعادتمند بود با برکناری مدیرعامل استقلال تنها گزینه داخلی  آبی ها برای هدایت استقلال در فصل آینده خواهد بود. به نظر  می رسد آخر هفته پرخبری در انتظار هواداران استقلال است. یه اتفاقیکه ممکن است به تنها به فاصله چند ساعت سرنوشت ، الکس نوری، سعادتمند و البته فرهاد مجیدی را رقم بزند.

 باید دید سعادتمند توانایی انجام توافق نهایی با الکس نوری را خواهد داشت تا صندلی مدیریت  خود را حفظ کند یا اینکه پرونده او و الکس نوری همزمان با هم در استقلال بسته خواهد شد و فرهاد مجیدی بعد از جدایی کوتاه مدت دوباره به جمع شاگردانش باز خواهد گشت.

کد خبر 553351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha