دو بازیکن استقلال که پیش از این قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بودند در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

دانشگر استقلال

به گزارش همشهری آنلاین اگر چه پیش از سفر استقلال به دوحه عنوان شده بود که چند بازیکن استقلال با این تیم برای فصل بعد به توافق رسیده‌اند تا قرارداد خود را تمدید کنند اما گویا هیات مدیره استقلال زیر بار رقم قرارداد این بازیکنان نرفته است و تصمیم سعادتمند مبنی بر ادامه حضور دو بازیکن این تیم را رد خواهد کرد .

 روزنامه گل در شماره امروزش مدعی شده تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر مورد تائید هیات مدیره استقلال قرار نخواهد گرفت.

آنطور که این روزنامه نوشته،رقم بالای قرارداد اسماعیلی- ۸ میلیارد تومان!- باعث شده که مدیران باشگاه تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن بگیرند. دانشگر هم بعد از نمایش ضعیفش جلوی پاختاکور، به خاطر جنجالی که در فضای مجازی درست کرد و با هواداران تیمش درگیر شد، احتمالا مجبور به جدایی از استقلال خواهد شد. روزنامه گل رقم قرارداد این بازیکن را حدود ۶ میلیارد تومان نوشته و به این نکته اشاره کرده که نهایی و رسمی شدن قرارداد این دو بازیکن منوط به تائید هیات مدیره و امضای نماینده هیات مدیره است که بعید است درباره این دو بازیکن چنین اتفاقی رخ دهد.

 سعادتمند دیشب و در مصاحبه تصویری خود عملا گفت که به خاطر فشار هواداران مجبور به تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان با ارقام نجومی شده است.

۱۹۸۴

کد خبر 553269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha