بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی به ایران، احمد سعادتمند مذاکرات خود با الکس نوری را به شکل جدی‌تری دنبال کرد و حالا خبر از توافق او با  این مربی آلمانی داده‌اند.

نوري

به گزارش همشهری آنلاین بعد از برکناری فرهاد مجیدی از استقلال توسط احمد سعادتمند، اگر چه مدیرعامل استقلال وعده بازگرداندن استراماچونی به ایران را داده بود اما مذاکرات موازی خود با الکس نوری را هم آغاز کرد. موضوعی که با واکنش تند هواداران استقلال هم روبه رو شد چرا  که آنها بعد از برکناری مجیدی تنها خواستار حضور سرمربی سابق و ایتالیایی خود بودند. ماجرا تا جایی پیش رفت که  برخی از هواداران استتقلال با رفتن به صفحه نوری از او خواستند که قید نشستن روی نیمکت استقلال را بزند چرا که تنها گزینه محبوب آنها همان استراماچونی است.

با این حال بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی به ایران، احمد سعادتمند مذاکرات خود  با الکس نوری را به شکل جدی‌تری دنبال کرد و حالا خبر از توافق او با  این مربی آلمانی داده اند.  موضوعی که باعث شد تا این بار هواداران استقلال به نحو دیگری به صفحه این مربی هجوم ببرند. هواداران استقلال که بعد از شایعه احتمال انتخاب یک گزینه ایرانی برای نیمکت استقلال حالا به الکس نوری رضایت داده اند با حضور در صفحه نوری و با گذاشتن قلب‌های آبی از آمدن این مربی به تهران استقبال کرده اند تا الکس نوری ظرف یکی دو هفته با دو واکنش کاملا متفاوت روبه‌رو شده باشد. 

از دیروز  بحث برکناری سعادتمند به شکل جدی مطرح شده است و حتی امروز هم این ماجرا ادامه داشته  و باید دید ماجرای حضور الکس نوری تا چه اندازه به تدام حضور مدیرعامل استقلال مرتبط است و در صورت برکناری او آیا نوری همچنان گزینه هیات مدیره و سرپرست آینده این باشگاه خواهد بود  یا نه.  به نظر تا پایان امشب باشگاه استقلال روز خبرسازی را در پیش خواهد داشت.

کد خبر 553488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    الکساندرنوری خیلی گردن کلفته