پیتر هویسترا مربی پاختاکور در خصوص قرعه این تیم و تقابل با پرسپولیس گفت: ما برای رویایی با این تیم کاملا آماده ایم.

هويسترا

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور برود. پیتر هویسترا، مربی هلندی پاختاکور که در غیاب سرمربی مبتلا به کرونای این تیم روی نیمکت نماینده ازبکستان می‌نشیند در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب اظهار داشت: هر چهار تیمی که به این مرحله رسیدند، واقعاً تیم های قدرتمند و از نظر کیفیت یکسان هستند. قبل از قرعه‌کشی برای ما فرقی نداشت با چه تیمی بازی می‌کنیم.

وی در خصوص قدرت تیم پرسپولیس که حریف روز چهارشنبه پاختاکور خواهد بود، گفت: پرسپولیس تیمی قدرتمند است و روز گذشته السد را شکست داد. آنها تیم خوبی هستند و قهرمان ایران شده‌اند. ما برای تقابل با آنها آماده هستیم. پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آنها تقابل خواهیم کرد و ما به تیم‌های ایرانی عادت کردیم و این برای ما آوانس است.

مربی تیم فوتبال پاختاکور درباره اینکه تیمش یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت خواهد کرد، اظهار داشت: بله، همینطور است. این یک تورنمنت ویژه است و ما آماده هستیم و از نظر فیزیکی نیز آماده خواهیم بود و از نظر ذهنی نیز خودمان را آماده می‌کنیم، چون برای این بازی اشتیاق زیادی داریم.

هویسترا درباره اینکه هتل آنها با پرسپولیس یکی است، گفت: بله، در فوتبال همه باهم دوست هستیم و باید اینطور باشد، اما بازی متفاوت است و هر دو تیم دنبال برد هستند و یک بازی پرهیجان خواهد بود.

وی درباره وضعیت سرمربی تیمش که دچار کرونا شده است، گفت: او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و از این نظر خوشحالیم. امیدوارم که ریکاوری او کامل شود و شاید او بتواند روز بازی جزو تیم باشد. اینجا به خوبی به او می‌رسند و معالجه او  به خوبی انجام شده است.

مربی تیم فوتبال پاختاکور درباره بیماری کرونا که باعث حذف تیم الهلال از لیگ قهرمانان آسیا شد و رعایت پروتکل‌ها در تیم خودش خاطرنشان کرد: اکنون زمان پاندمیک است و این نگرانی همیشه پشت سر ما قرار دارد. ما خیلی این مسئله را مدیریت کردیم. از روز اول در ازبکستان همه بازیکنان را از همه دور نگه داشتیم و باشگاه از نظر مدیریتی با این مسئله خوب برخورد کرد. به خصوص در همین مسابقات تمام کادرفنی و بازیکنان را مراقبت کردیم و به این کار ادامه می‌دهیم. کمیته برگزاری مسابقات هم در این رابطه خیلی به ما کمک کرده و تا به اینجا خوب بوده است.

کد خبر 552949

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha