یحیی گل محدی بعد از برد برابر السد گفت پرسپولیس لیاقت این برد را داشت.

یحیی گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم این بازی خیلی سخت را بردیم. البته لیاقت این برد را داشتیم و باید با اختلاف گل زیادی السد را شکست می‌دادیم.

وی افزود: بازی خوبی را انجام دادیم. حریف از نظر هجومی مهره‌های خوبی داشت که توانستیم به خوبی آنها را با دفاع تیمی خوب و عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان مان پوشش بدهیم. به تمام هواداران این برد را که از راه های مختلف انرژی زیادی به ما دادند تشکر می کنم.گل‌محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی‌های بعدی را هم ببریم و همگی خوشحال شویم. با تمام مشکلات‌مان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌ایم و امیدوارم این راه خوب را ادامه بدهیم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌توانند مانند سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان صعود کند، گفت: راه خیلی سختی را طی کرده‌ایم و از انتهای جدول گروه‌مان به اینجا رسیده‌ایم. توانستیم از مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کنیم. واقعاً کار بزرگی انجام شد. هدف بعدی‌مان بازی امروز مقابل السد بود که خدا را شکر توانستیم از این مرحله هم عبور کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دو مرحله سخت دیگر پیش‌رو داریم اگر این بازی‌های سخت را مقابل 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی انجام می‌دادیم شرایط کار ما راحت‌تر بود و انرژی بیشتری هم داشتیم. بازی کردن در این ورزشگاه برای هر تیمی خیلی سخت است. می‌توانستیم در حضور هواداران با زحمت کمتری بازی‌ها را انجام بدهیم. با این وجود خیلی خوشحالیم که به این مرحله‌ رسیده‌ایم.

گل‌محمدی ادامه داد: البته برای رسیدن به یک چهارم نهایی مشکلات زیادی داشتیم. خیلی از بازیکنان‌مان خستگی مفرط و مصدومیت داشتند اما توانستیم یکی یکی مشکلات را پشت‌سر بگذاریم. قطعاً تیمی که در مرحله یک چهارم نهایی به پرسپولیس می‌خورد قوی خواهد بود اما برای آن دیدار هم آماده هستیم و باید تمرکزمان را روی مرحله یک چهارم نهایی بگذاریم تا عملکرد خوبی داشته باشیم تا اکنون خیلی خوب ظاهر شده‌ایم اما کارمان تمام نشده و ادامه دارد.

کد خبر 552731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 3
    البته با حمایت داور