در صورتی که ای‌اف‌سی نعمتی را نبخشد یحیی گل‌محمدی مجبور به تغییر ترکیب خود در خط دفاع خواهد شد.

پرسپوليس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در حالی موفق به شکست السد شد در دقایق پایانی بازی سیامک نعمتی مدافع راست پرسپولیس با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا عملا دیدار برابر پاختاکور را از دست بدهد. بعد از این دیدار 

باشگاه پرسپولیس خواهان پاک کردن کارت قرمز بازیکن خود شده تا بتواند از او در بازی با پاختاکور ازبکستان استفاده کند.

از این رو کمیته اخلاقی و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر امروز جلسه ای را برای بررسی شکایت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان برگزار می کند که یکی از این پرونده ها مربوط به سیامک نعمتی است. در این جلسه هیچ یک از نمایندگان باشگاه ها حضور نخواهند داشت و اعضای آن تنها با دیدن ویدئوی تصاویر و گزارش ناظر بازی و داوری درباره آن تصمیم گیری می کنند.

در صورتی که ای اف سی نعمتی را نبخشد یحیی گل محمدی مجبور به تغییر ترکیب خود در خط دفاع خواهد شد.   موضوعی که چندان خوشایند سرمربی پرسپولیس نیست چرا که او اگر چه مهدی شیری را در لیست خود دارد اما ناآمادگی او باعث خواهد شد تا احتمالا مجبور به استفاده از شجاع خلیل زاده در دفاع راست  شود تا سیدجلا حسینی در ترکیب قرار بگیرد. این در حالی است که حضور شجاع در خط دفاعی بسیار تاثیرگذارتر از بازی او کنار خط است. باید دید در نهایت تصمیم  ای اف سی در خصوص کارت قرمر سیامک نعمتی  در فاصله یک روز ماندهبه دیدار برابر  پاختاکور چه خواهد بود.

کد خبر 553193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha