پرسپولیس امروز در دیدار فینال گونه غرب آسیا باید به مصاف السد قطر با سرمربیگری ژاوی برود.

پرسپوليس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در حالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد قطر برود که با توجه به یکی دو بازیکن مصدوم در اردوی سرخ‌ها صحبت از تغییرات احتمالی در ترکیب این تیم بود. اما یحیی که تیمش در بازی برابر الشارجه بازی شناور و مالکانه‌ای از خود ارائه داد تصمیم دارد با همان ترکیب دیدار با تیم اماراتی به صماف السد برود.

حامد لک همچنان گلر سرخها خواهد بود و خط دفاع سرخعها با شجاع، کنعانی زادگان، نعمتی و آقایی شکل خواهد گرفت. در خط میانی میلاد سرلک و  احمد نوراللهی دو هافبک تدافعی پرسپولیس خواهند بود تا رسن و پهلوان را به عنوان دو بازی خود در زمین داشته باشند. در خط حمله هم همچنان وحید امیری کناری عیسی آل کثیر قرار خواهد گرفت. مهاجمی که گفته می شود همچنان با مصدومیت در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد. اما نکته جاب توجه نیمکت نشینی احتمالی سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس است.

در حالی که کاپیتان سرخ‌ها دیروز همراه با یحیی گل محمدی راهی کنفرانس خبری پیش از بازی شده بود تصور می‌شد یحیی قرار است در این بازی حساس کاپیتان سرخها را در ترکیب اصلی قرار دهد اما خبر های رسیده  از دوحه ترکیب پرسپولیس برابر الشارجه را تایید کرده اند مگر اینکه در فاصله چند ساعت مانده تا آغاز بازی مصدومیت نعمتی و آقایی در حدی باشد که کادر فنی پرسپولیس را مجاب به تغییر ترکیب پرسپولیس کند. در غیر این صورت پرسپولیس با ترکیب زیر به مصاف السد خواهد رفت.

حامد لک محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر
 

کد خبر 552580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha