سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور اسلامی ایران در دیدار وزیر دولت کوبا گفت: دوران پیروزیها شروع شده و دشمنان رو به اضمحلال هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور دوشنبه (27 خرداد) در دیدار ریکاردو کابریساس، وزیر دولت و رئیس کوبایی کمیسیون مشترک ایران- کوبا،  روابط ایران و کوبا را پایدار ، عمیق و مستحکم دانست و گفت : دوران پیروزی ها و پیشرفت ها شروع شده ، دشمنان رو به اضمحلال هستند و امیدواریم هر چه زودتر پیروزی های بزرگ را هم جشن بگیریم .

دکتر محمود احمدی نژاد اظهار داشت: تهران از توسعه روابط با هاوانا در همه زمینه‌ها استقبال می‌کند و دیدگاه مشترک دو کشور در مسایل اصلی جهانی پایه اصلی روابط دو جانبه است. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دو ملت ایران و کوبا در یک جبهه مشترک در برابر زیاده خواهان عالم قرار دارند.

وی روابط اقتصادی تهران – هاوانا را مناسب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت: در روابط اقتصادی وارد مرحله بالاتری شده ایم و امیدواریم این مرحله را نیز به سرعت طی کنیم .

دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه ایران و کوبا همواره در کنار هم و حامی یکدیگر هستند، از مواضع این کشور در قبال دفاع از حقوق کشورمان قدردانی و تصریح کرد : مطمئناً دو کشور همواره در کنار هم خواهند بود و از حقوق یکدیگر در مجامع مختلف دفاع خواهند کرد.

وزیر دولت و رئیس کوبایی کمیسیون مشترک ایران – کوبا نیز در این دیدار گفت: هاوانا همواره از مواضع و حقوق مردم ایران دفاع خواهد کرد و خود را در مبارزه با امپریالیسم در کنار ایران می داند و امیدوارم پیروز باشیم .

کابریساس همچنین توسعه بیش از پیش روابط اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم روابط اقتصادی همپای روابط سیاسی استحکام و گسترش پیدا کند و در این راستا استحکام روابط اقتصادی سه جانبه ایران ، کوبا و ونزوئلا می‌تواند موثر باشد.

کد خبر 55143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز