مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر وابسته به شهرداری تهران، آمار تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون جذب دستیاران مدیران شهرداری شهرداری را اعلام کرد.

سید مصطفی قاضی زاده هاشمی

سید مصطفی قاضی‌زاده هاشمی، مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر وابسته به شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین درباره تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون جذب دستیاران مدیران ارشد شهری، گفت: ۲ هزار و ۶۰۴ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که حدود ۲۰۰ نفر به عنوان دستیاران معاونان شهردار، شهرداران مناطق، مدیران کل، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها و به طور کلی مدیران استراتژیک شهرداری تهران استخدام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر با یادآوری اینکه اجرای این آزمون از صدور فراخوان و برگزاری تا اعلام نتایج و صدور کارنامه توسط تعاونی سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد، گفت: این آزمون صبح روز جمعه ۱۱ مهر ماه ۹۹ برگزار می‌شود و حوزه‌های آزمون فقط در شهر تهران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: کارت‌های ورود به جلسه آزمون جذب دستیاران مدیران شهرداری تهران از دو روز قبل از برگزاری آزمون بر اساس برنامه‌ای که توسط شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود، در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.  

قاضی‌زاده هاشمی درباره مراحل انتخاب برگزیدگان نهایی این آزمون، اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون، برگزیدگان اولیه به اندازه ۳ تا ۴ برابر ظرفیت پذیرش معرفی می‌شوند. سپس این افراد متناسب با علاقمندی و تخصص‌شان انتخاب می‌کنند که علاقمند به فعالیت و دستیار شدن در چه حوزه‌ای هستند و در ادامه در فرآیند مصاحبه حضوری و کانون ارزیابی که با هماهنگی شهرداری و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر پیش‌بینی کرد که این فرآیند تا اواخر پاییز امسال به طول بیانجامد و دستیاران در اوایل زمستان امسال مشغول به کار شوند.

قاضی‌زاده هاشمی درباره حوزه اختیارات و مسئولیت‌های دستیاران مدیران شهرداری تهران نیز به مواردی نظیر کمک فکری و همکاری بی‌واسطه با مدیر ارشد شهری، تحلیل و ساماندهی فرآیند تصمیم‌سازی و نظارت بر عملکرد زیرمجموعه مدیریت مربوطه اشاره کرد.

وی درباره نوع قرارداد و همترازی پستی که دستیاران مدیران ارشد شهری در آن قرار می‌گیرند، به همشهری آنلاین گفت: قرارداد دستیاران به صورت قرارداد کار معین است و این دستیاران متناسب با طبقه‌بندی که در شهرداری وجود دارد و بر اساس مصوبات شورای اداری و استخدامی، همتراز مدیران پایه شهرداری محسوب می‌شوند. برگزیدگان آزمون جذب دستیاران مدیران شهرداری تهران قرار است تا سال ۱۴۳۰ در شهرداری شاغل باشند.

کد خبر 551276
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha