شرایط لازم برای داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون طرح دستیار مدیران شهرداری تهران اعلام شد.

شهرداري تهران

به گزارش همشهری آنلاین، داوطلبان لازم است دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته‌های مورد نیاز اعلام شده در طرح جذب دستیار مدیران شهرداری تهران باشند. البته داوطلبان شاغل در شهرداری تهران با مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در کلیه رشته‌ها می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

شرط سنی داوطلبان شرکت در این آزمون به این ترتیب است: حداکثر سن ۳۲ سال تمام برای دارندگان مدرک فوق لیسانس با احتساب مدت دوران سربازی (متولدین ۱۳۶۷/۶/۳۱ به بعد) و حداکثر سن ۳۶ سال تمام برای دارندگان مدرک دکترا با احتساب مدت دوران سربازی (متولدین ۱۳۶۳/۶/۳۱ به بعد) 

گفتنی است در صورتی که داوطلب سابقه اشتغال در شهرداری تهران داشته باشد، سنوات سابقه (از تاریخ صدور حکم کارگزینی واحد مربوطه) به محدودیت سنی فوق، افزوده خواهد شد. به عبارتی در صورتی که سابقه اشتغال متقاضی در شهرداری تهران بیش از سه سال باشد، حداکثر سن ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک فوق لیسانس با احتساب مدت دوران سربازی (متولدین ۱۳۶۴/۶/۳۱ به بعد) و حداکثر سن ۳۹ سال تمام برای دارندگان مدرک دکترا با احتساب مدت دوران سربازی (متولدین ۱۳۶۰/۶/۳۱به بعد) است و در صورتی که سابقه اشتغال متقاضی در شهرداری تهران کمتر از سه سال باشد، به تعداد ماه‌های اشتغال وی به سقف سنی که از ۹۹/۶/۳۱ محاسبه و اضافه می‌شود.  

کلیه داوطلبان در صورت دعوت به ارزیابی، ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت، کارت ملی و مدرک تحصیلی (دانشنامه یا گواهی‌نامه موقت) هستند و در صورت عدم ارائه مدارک مربوطه، ادامه فرایند آنان منتفی خواهد شد.

کد خبر 549188
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha