مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

دستگاه پلاژن pollagen با بهره گیری از تکنولوژی آر اف RF و اکسیژن تراپی ، یکی از بهترین دستگاه های لیفتینگ و جوان سازی پوست ، مناسب برای سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست از خانواده دستگاه های فیشیال پوست می باشد .

WhatsApp Image 2020-09-16 at 12.07.18.jpeg

دستگاه پلاژن به عنوان یک دستگاه سوپر فیشیال با بهره گیری از فناوری های اولتراسوند ، اکسیژنو و تری پلار RF به عنوان یک دستگاه جوان ساز پوست ، توجه بسیاری از متخصصین پوست را به خود جلب کرده ، چرا که پس ازاولین جلسه درمانی بیمار شاهد نتایج شپفت انگیز این دستگاه پلاژن Pollagen روی پوست صورت خود خواهد بود .

از مهم ترین ویژگی های قیمت و خرید دستگاه پلاژن Pollagen  تغذیه رسانی به لایه های درم پوست از بین بردن چین و چروک ها و سفت سازی و لیفتینگ پوست می باشد . 
دستگاه پلاژن یک دستگاه بسیار عالی و تغذیه رسان پوست می باشد ، به گونه ای که پلتفرم ژن ا پلاس با بهره گیری از امواج اولتراسونیک به لایه های درم پوست نفوذ کرده و باعث جذب 100 درصدی مواد مغذی به لایه های درم پوست می شود . سیستم تری پلار RF نیز تاثیر شگفت انگیزی در رفع افتادگی و شل شدن پوست ، جلوگیری از پیری زودرس پوست و لیفت و جوان سازی پوست می باشد .
فناوری اکسیژنو نیز همان طور که از اسمش پیداست باعث افزایش اکسیژن رسانی پوست ، قوام و جوان سازی پوست می باشد.

پلتفرم فیشیال ترکیبی از فناوری اولتراسوند ، اکسیژنو به علاوه تری پلار می باشد که عملکردهای شگفت انگیزی برای پوست به همراه دارد .

پلاژن تراپی


عملکرد دستگاه پلاژن Pollagen برای پوست :

  • پرکردن بافت های پوست صورت و افزایش آبرسانی پوست
  • رفع خشکی و دهیتراتگی پوست
  • بازیابی حجم پوست - بازیابی سلولهای مرده پوست
  • جوان سازی و پاکسازی پوست
  • پاک سازی و کاهش منافذ پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط
  • جلوگیری از بروز چین و چروک های جدید
  • احیای پوست آسیب دیده و بازسازی مجدد پوست
  • لیفتینگ و سفت کنندگی ماهیچه های پوست
  • از بین بردن رنگدانه های پوستی
  • خاصیت حجیم سازی و برجسته کردن پوست
  • تغذیه رسانی بسیار بالا برای پوست
  • از بین برنده انواع لک و جای جوش

دستگاه Pollagen به عنوان یک دستگاه پلاژن اصل تاثیر شگفت انگیز و 100 درصدی  روی پوست دارد ، چرا که این دستگاه به صورت عمیق پوست صورت و بدن را جوان سازی و شاداب کرده و برای شما کاهش سن به همراه دارد ، همچنین اکسیژن رسانی عمیق پوست آن هم به صورت طبیعی موجب پاکسازی و جوان سازی پوست شده و نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می بخشد . از همه مهم تر دستگاه پلاژن عملکری بسیار عالی داشته و بیمار در جلسه اول تاثیرات و نتایج شگفت انگیز این دستگاه را روی پوست صورت خود مشاهده می کند .

دستگاه پلاژن


پلاژن تراپی پوست با دستگاه پلاژن :
پلاژن تراپی یا همان prp با بهره گیری از دستگاه پلاژن به عنان یک روش غیر تهاجمی سلامت و زیبایی درمانی پوست ، در این چند سال اخیر توجه بسیاری از پزشکان ، متخصصین پوست و تکنسین های پوست را به خود جلب کرده است .
پلاژن تراپی فرایندی جهت پاک سازی و ماساژ صورت ، تقویت و جوان سازی پوست ، اکسیژن رسانی و آبرسانی پوست (تغذیه رسان پوست و جذب مواد مغذی) می باشد . 
پلاژن تراپی با بهره گیری از دستگاه لیفت و جوان ساز و اکسیژن رسان پلاژن  Oxygeneo + pollagen :
پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن  جنئو پلاس پلاژن با بهره گیری از تکنولوژی اُکسی‌جِنئو (OxyGeneo) و فراصوت (Ultrasound) به عنوان یک دستگاه منحصر به فرد سلولهای مرده پوست را به صورت کاملا غیر تهاجمی لایه برداری کرده و باعث باز سازی و تولید سلول های جدید و اکسیژن رسانی کامل پوست می شود . 
روش پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن Pollagen روش درمانی زیبایی و سلامت پوست با تاثیرات مدت زمانی بسیار طولانی ، مناسب برای خانم ها و اقایون در تمام سنین جهت جوان سازی و تغذیه رسانی بالا ، حذف چین و چروک ها و بازسازی سلول ها می باشد .


خرید دستگاه پلاژن Pollagen از طب اسکین :
فروشگاه اینترنتی طب اسکین وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی تجهیزات و محصولات خود را از جمله دستگاه پلاژن ، با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصل بودن کالا و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع و مشاوره در خصوص خرید و قیمت دستگاه پلاژنpollagen اصل از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ ، وب سایت با مشاوران ما در طب اسکین در ارتباط باشید .

دستگاه پلاژن


 

کد خبر 549827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha