مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

دستگاه هایفو Hifu  یکی از جدیدترین دستگاه های جوان سازی و لیفتینگ پوست ، به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون عارضه جانبی می باشد که با بهره گیری از امواج اولتراسوند  3 لایه پوست را مورد هدف قرار داده و با انرژی گرمایی که تولید می کند باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین جهت رفع افتادگی و شل شدگی پوست و لیفت ماهیچه های پوست می شود.

پوست


دستگاه هایفو Hifu  انواع مختلفی دارد که هر کدام عملکرد بسیار منحصر به فردی برای پوست دارد ، دستگاه هابفو در چند مدل : دستگاه هایفو کلینیکی و سالنی ، دستگاه هایفو SMAS  ، دستگاه هایفو سه کارتریج ، دستگاه هایفو پنج کارتریج ، دستگاه مینی هایفو ، دستگاه هایفو خانگی ، دستگاه هایفو V-MAX و ... که هر کدام از آن ها به معنای واقعی عملکرد شگفت انگیزی را برای پوست دارند را می توانید از فروشپاه اینترنتی طب اسکین با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید . 


دستگاه هایفو کلینیکی و سالنی :
این مدل دستگاه ها همان طور که از اسمشان پیداست ، مخصوص کلینیک ها تخصصی سلامت و زیبایی پوست و سالن های هستند ، دستگاه هایفو یکی از درآمدزاترین روش های درمانی لیفتینگ و جوان سازی پوست در  کلینیک ها و سالن های زیبایی می باشند ، چرا که بیمار پس از یک جلسه درمانی شاهد نتایج فوق العاده عالی این دستگاه روی پوست صورت خود خواهد بود .

هایفوتراپی


دستگاه هایفو hifu  خانگی :
دستگاه هیفو خانگی نسبت به دستگاه های کلینیکی قاعدتا موتور کوچکتری دارد ، اما در وقت و هزینه کاربران خانگی صرفه جویی کرده و به راحتی می توانند از دستگاه هایفو خانگی به عنوان یک دستگاه لیفتینگ و جوان سازی پوست استفاده کرده و سطح پوست خود را ماساژ دهند ، چرا که دستگاه هایفو خانگی به عنوان یک ماساژور عالی نیز عمل می کند . 


هایفوتراپی پوست با دستگاه هایفو HIFU :
هایفوتراپی یک روش درمانی جوان سازی پوست با هدف حذف چین و چروک ها ، جلوگیری از پیری زودرس پوست ، لیفت و جوان سازی پوست ، با بهره گیری از امواج اولتراسونیک فراصوت با شدت بالا ، به لایه های درم پوست نفوذ کردهو مهم تر از همه پوست را برای تولید پروتئین کلاژن نیز تحریک می کند . به طور کلی لیغت و جوان سازی با دستگاه هایفو و روش هایفو تراپی جایگزینی عالی به جای عمل های جراحی تهاجمی و گران قیمت می باشد .
دستگاه هیفو وروش درمانی هایفو تراپی برای چه کسانی مناسب است ؟
دستگاه HIFU با بهره گیری از روش درمانی هایفوتراپی برای افراد بالای 30 الی 50 سال که به دنبال یک روش مراقبتی جهت لیفت و جوان سازی پوسنت و حذف چین و چروک ها به خصوص در نواحی اطراف چشم هستند و می خواهند از افتادگی و پیری زودرس پوست جلوگیری کنند  ، یک روش درمانی بسیار عالی و غیر تهاجمی می باشد . 
نکته : افرادی که چین و چروک های عمیق دارند روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو ، به تنهایی برای آن ها مناسب نخواهد بود و باید از روش های دیگری نیز جهت رفع چین و چروک های خود نیز به همراه هایفو تراپی استفاده کنند .

دستگاه هایفو


عملکرد دستگاه هایفو با روش درمانی هایفوتراپی :
دستگاه هایفو در سال های 2012 الی 2017 توجه بسیاری از متخصصین و پزشکان پوست و حتی کاربران خانگی  را به خود جلب کرد ، چرا که این روش درمانی لیفت و جوان سازی پوست انتخاب بسیار هوشمندانه ای به جای روش ای تهاجمی مانند عمل جراحی کشیدگی پوست می باشد . از مهم ترین ویژگی های قیمت و خرید دستگاه هایفو HIFU  می توان به موارد زیر اشاره کرد .
1-    لیفت و سفت کردن ماهیجه های پوست در نواحی گونه ها ، ابروها ، پلک و چشم
2-    کاهش و حذف چین و چروک ها
3-    جلوگیری از بروز چین و چروک های جدید
4-    صاف کردن و یکنواخت کردن سطح پوست و حذف برآمدگی ها
5-    فرم دهی خط چانه ، کوچک کردن چانه
6-    کمک به جذب بهتر مواد مغذی به لایه های درم پوست
7-    تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن و ...   
عوارض روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو :
 روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو به هیچ عنوان هیچ گونه عوارض جانبی به همراه نداشته و تنها عارضه جانبی کار با دستگاه هایفو hifu قرمزی پوست به دلیل پالس های الکتریکی بسیار ریز می باشد که پس از چندین ساعات از بین خواهد رفت .
ناگفته نماند برخی از افراد آستانه تحمل بسیار پایینی داشته و در هنگام برخورد پالس های الکتریکی روی پوست خود کمی احساس درد خواهند داشت ، که این درد با تجویز یک مسکن با دوز پایین کاملا برطرف می گردد .
کلاژن سازی پوست با دستگاه هایفو :
از مهم ترنی ویژگی های خرید دستگاه هایفو ، از جمله خرید دستگاه هایفو خانگی ، این است که دستگاه هایفو با بهره گیری از امواج اولتراسونیک به لایه های درم پوست نفوذ کرده و با گرمایی که تولید می کند ، سلول های پوست را برای تولید پروتئین کلاژن تحریک می کند . ناگفته نماند تولید پروتئین کلاژن از سن 25 سالگی به مرور بر روی سلول های پوست کاهش پیدا می کند . دستگاه هایفو با نفوذ به لایه های درم پوست باعث افزایش کلاژن سازی و الاستین پوست خواهد شد .

دستگاه هایفو


خرید دستگاه هایفو از طب اسکین :
فروشگاه اینترنتی طب اسکین با چندین سال سابقه درخشان در خصوص فروش محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و دستگاه های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی به فروش می رساند . شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو با مشاورن ما از طریق وب سایت tebskin.com  وارد صفحه واتس اپ شده و به راحتی به مشاوران ما متصل شوید یا از طریق تماس تلفنی مشاوره خرید خود را انجام دهید . 
شرکت طب اسکین پس از خرید شما نحوه کار با دستگاه هایفو را به صورت رایگان به شما آموزش داده و تعمیرات دستگاه هایفو شما را متقبل می شود 

کد خبر 549831

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha