همشهری آنلاین: فروشنده‌ای که یک جفت کفش ۱۴ هزار تومانی را ۹۵ هزار تومان فروخته بود به ۲.۵ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

به گزارش فارس این شخص همچنین توسط قاضی رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی ۱۵ روز مغازه‌اش تعطیل شد.

بنا برا این گذشته ،عصر پنجشنبه (۲۳ خرداد) زن جوانی در حالی که یک لنگه کفش پاره به دست داشت با مراجعه به مسئولان دادسرای کشیک در تهران مدعی شد از یک فروشنده شکایت دارد.

این زن مدعی شد از فروشنده کفش که در یکی از مجتمع‌های تجاری در شمال غرب تهران به فعالیت مشغول است به خاطر پارگی کفشش شکایت دارد و می‌خواهد تا مسئولان این فرد را به سزای عملش برسانند.

حسین جعفری معاون دادسرای امور جنایی تهران بزرگ و معاون دادستان تهران در خصوص این پرونده گفت: با هدایت مسئولان این زن به سازمان رسیدگی به تخلفات اقتصادی مراجعه کرد و در بررسی این سازمان مشخص شد این فروشنده از این زن بابت یک جفت کفش ۹۵ هزار تومان پول گرفته در صورتی که قیمت واقعی آن ۱۴ هزار تومان بوده است.

بررسی بیش‌تر این موضوع نشان داد این زن روز قبل‌ کفش یاد شده را خریده و صبح روز بعد زمانی که برای نخستین بار اقدام به پوشیدن آن کرده‌ کفش از قسمت زیره آن دچار پارگی شده است.

جعفری افزود: مرجع رسیدگی کننده با تشکیل جلسه این مغازه‌دار را به پرداخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و همچنین بازگرداندن پول این زن جوان مجبور و همچنین مغازه این فرد را نیز به مدت ۱۵ روز تعطیل کرد.

معاون دادستان تهران و نماینده دادستان در سازمان رسیدگی به تخلفات اقتصادی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده جرایم این چنینی با مراجعه به این سازمان واقع در بلوار کشاورز روبه‌روی بیمارستان پارس نسبت به تنظیم شکایت و رسیدگی به شکایتشان اقدام کنند.

کد خبر 54774

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز