سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

فرماندار ثلاث باباجانی از مسموم شدن ۱۲۰ نفر از مردم روستای شیخ‌صله این شهرستان خبر داد.

انتقال مسمومان روستای شیخ صله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یدالله شکری گفت: از این تعداد ۸۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند، ۱۱ نفر در مراکز درمانی شهرستان تحت درمان هستند و ۲۰ نفر دیگر نیز با اتوبوس آمبولانس شب گدشته به مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شدند. وضعیت روستا اکنون آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد. وضعیت اهالی و آب شرب روستا در جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی و مدیریت بحران در شهرستان بحث و بررسی شد.

شکری به اقدامات خوب در راستای رفع مشکلات مردم روستای شیخ صله اشاره کرد و گفت: ۲ تیم پزشکی با ۴ دستگاه آمبولانس به روستای شیخ صله اعزام شده است. مسئولان و کارشناسان شبکه بهداشت و شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز مشغول بررسی و رفع مشکلات آب روستای شیخ صله هستند. همچنین ۴۰۰ عدد بطری آب به همراه ۲ دستگاه تانکر آب آشامیدنی نیز در روستا مستقر شده است.

فرماندار ثلاث باباجانی در ادامه با بیان اینکه روستای شیخ صله حدود ۵۰۰ خانوار با ۲۵۰۰ نفر جمعیت دارد، گفت: این روستا دارای آب لوله‌کشی است. برای رفع مشکلات مربوط به آب روستا اقدام به شستشوی مخزن آب و کلرزنی کردیم و امیدواریم به زودی شاهد رفع مشکلات آب آن باشیم.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم  اعلام کرد به احتمال قوی مسموم شدن مردم روستای شیخ صله به دلیل آلودگی آب بوده است.

کد خبر 547382

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha