سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

رئیس بیمارستان فوق تخصصی دکتر محمد کرمانشاهی از مسموم شدن ۲۴ کودک روستای شیخ‌صله شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: همه کودکان در این بیمارستان بستری شدند.

بیماری کودکان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر فریبا ویسی با بیان اینکه مسمومیت این کودکان با علایم اسهال و استفراغ همراه بوده اظهار کرد: از مجموع ۲۴ نفر بستری شده در این بیمارستان ۲۲ تن از طریق آمبولانس به این مرکز اعزام شدند و ۲ نفر نیز خود به همراه خانواده به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

او با بیان اینکه پذیرش این مسموم‌شدگان از بامداد سه‌شنبه ۱۸ و از ساعت ۳.۵ آغاز شد، افزود: همه این افراد تا ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه پذیرش و بلافاصله بستری شدند. پس از اعلام مسومیت، بلافاصله وضعیت بحرانی و آماده باش در بیمارستان اعلامو بخش‌ها را برای پذیرش مسمومان فراهم کردیم که خوشبختانه مشکلی در پذیرش و بستری این کودکان پیش نیامد.

ویسی حال عمومی تمام ۲۴ کودک بستری شده در این بیمارستان را ثابت اعلام کرد و گفت: خوشبختانه کودک بدحال اکنون نداریم و در حال طی کردن روال درمانی هستیم. همه این کودکان دارای علایم اسهال و استفراغ هستند اما دلیل اصلی مشکل این افراد منوط به جواب آزمایش‌هاست.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی دکتر کرمانشاهی و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از همه این افراد آزمایش‌های لازم گرفته شده و منتظر جواب آزمایش‌ها برای اعلام دلیل بروز این علایم در آنها هستیم. به احتمال قوی مسموم شدن مردم روستای شیخ صله به دلیل آلودگی آب بوده است.

کد خبر 547362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha