مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از مذاکره شهرداری منطقه ۲۰ با سازمان آب منطقه‌ای جهت فنس‌کشی ۵ کیلومتر از کانال آب ری خبر داد.

كانال آب واقع در منطقه 20

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پی نگرانی شهروندان درباره خطر غرق شدن کودکان در کانالی واقع در جنوب تهران، اظهار داشت:‌ این کانال آب مربوط به سازمان آب منطقه‌ای است که در حوزه حریم منطقه ۲۰ شهرداری تهران واقع شده است.

وی افزود: مسؤولیت ایمنی این کانال آب در حریم شهرری بر عهده سازمان آب منطقه‌ای است ولی با این وجود شهرداری منطقه ۲۰ در حال رایزنی با سازمان آب منطقه‌ای است تا اقدامات لازم در این زمینه هر چه سریع‌تر انجام شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه این موضوع را از شهرداری ری پیگیری کرده‌ام و آنها در زمینه کمک به سازمان آب منطقه‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: طول این کانال بیش از ۱۵ کیلومتر است و حدود ۵ کیلومتر از طول کانال در محدوده روستاها و شهرک‌های حوالی منطقه ۲۰ قرار دارد.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۵ کیلومتر از طول این کانال قرار است که فنس‌کشی شود و شهرداری نیز همکاری‌های لازم را انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تا کنون اقدامی در این راستا انجام نگرفته است، گفت: متأسفانه چند نفر تا کنون در این کانال غرق شده‌اند. زمانی که مسؤولیت‌ها بر عهده دستگاه‌های مختلف باشد چنین اختلالاتی پیش می‌آید ولی به طور کلی در حال حاضر شهرداری تهران به شدت پیگیر این قضیه است تا سازمان آب منطقه‌ای اقدامات لازم را با همکاری مدیریت شهری در اسرع وقت انجام دهد.

کد خبر 547020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha