معاون عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از عملیات احداث زیرساخت‌های مسیر دوچرخه‌سواری در این منطقه خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۶ هزار متر مسیر دوچرخه‌سواری در معابر شمال شرق تهران احداث شده است.

دوچرخه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، مهدی پورشاسب با اشاره به احداث ۴۵ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در شمال شرق تهران با هدف تامین ایمنی عبور دوچرخه‌سواران تا پایان آبان ماه سال جاری، گفت: عملیات احداث مسیر دوچرخه‌سواری از اردیبهشت سال جاری در معابر منطقه ۴ تهران آغاز شده و تا کنون بیش از ۶ هزار متر از این مسیر آماده و در اختیار معاونت حمل نقل و ترافیک منطقه جهت تجهیز و نصب علائم ترافیکی مورد نیاز قرار گرفته است.

او در ادامه به تامین ایمنی تردد دوچرخه‌سواران تاکید کرد و گفت: در حال حاضر عملیات احداث مسیر دوچرخهسواری با هدف ایمنی مسیرها و دوچرخه‌سواران در محلات مهران، نارمک، تهرانپارس غربی، حکیمیه، جوادیه و قاسم‌آباد در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران با بیان اینکه در این محلات اصلی‌ترین معابر برای احداث این مسیر در نظر گرفته شده است، افزود: عملیات عمرانی در خیابان خواجه عبداله حدفاصل خیایان شریعتی تا خیابان شهید عراقی در محله مهران به طول حدودی ۵۴۰ متر، محله نارمک بزرگراه شهید سردار سلیمانی حد فاصل بزرگراه شهید باقری تا خیابان حیدرخانی به طول حدودی ۱۲۲۰ متر در حال اجرا است.

پورشاسب گفت: در محله تهرانپارس غربی خیابان جشنواره  به طول حدود ۷۲۰ متر و خیابان برادران محمودی به طول حدودی ۵۳۰ متر و بلوار شهید عباسپور بین خیابان‌های احسان تا خیابان نشوه در محله حکیمیه به طول حدودی ۲۵۰۰ متر و خیابان استخر به طول حدودی ۳۵۰ متر از دیگر معابری هستند که عملیات زیرساختی مسیر دوچرخه‌سواری رو به اتمام است.

کد خبر 546993
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha