دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی بازنگری در قانون نظام وظیفه عمومی خبر داد و گفت: باید نظرات و دیدگاه‌های دستگاه‌های مختلف مربوط در این زمینه دریافت شود و کمیسیون در جلسات آینده هم این موضوع را بررسی خواهد کرد.

سربازي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی درباره جلسه عصر یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ در این جلسه  کمیسیون امنیت ملی، اعضای کمیسیون دیدگاه‌های خود را درباره قانون خدمت وظیفه عمومی مطرح کردند. همچنین نمایندگان از وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را به سمع و نظر نمایندگان مجلس رساندند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دیدگاه کلی نمایندگان بازنگری جامع در قانون خدمت وظیفه عمومی است، تصریح کرد: برای این بازنگری لازم است دیدگاه‌های دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه دریافت شود و در جلسات آینده کمیسیون این موضوع بیشتر بررسی خواهد شد.

نماینده مردم تهران اظهار کرد: تشکیل سازمان پدافند غیرعامل دومین موضوعی بود که کلیات آن تصویب شد  البته این سازمان پیش از این تشکیل شده ولی قانونی برای تشکیل آن نبوده و حسب ابلاغ و دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل شده بود که نیاز به تدوین قانون برای آن وجود دارد.

عمویی خاطرنشان کرد: برای طرح بازنگری خدمت عمومی موارد قانونی لازم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح شد و ۳ ماده این طرح مصوب شد و ادامه بررسی آن هم در جلسات آتی کمیسیون انجام خواهد شد.

کد خبر 546909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پری FI ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    درستش اینه که سربازی از حالت اجباری دربیاد و حرفه ای بشه