شبکه خبری فاکس‌نیوز روز سه‌شنبه هفته گذشته ضمن انتشار ویدئویی از «ای‌سالن» در سان‌فرانسیسکو نشان داد نانسی پلوسی بدون استفاده از ماسک صورت پس از شامپوی مویش از اتاقی به اتاق دیگر آرایشگاه می‌رود.

نانسی پلوسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، در طول ماه‌های گذشته سالن‌های آرایش در سان‌فرانسیسکو به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل بوده‌اند، اما چند روز پیش کار خود را در فضای باز از سر گرفتند. 

اما این ویدئو نانسی پلوسی را که نماینده ایالت کالیفرنیاست نشان می‌دهد که روز قبل از باز شدن آرایشگاه‌ها، در حالی که ماسکش را به روی گردنش پایین کشیده در آرایشگاه قدم می‌زند. 

نشریه «سان‌فرانسیسکو کرانیکل» می‌گوید خانم پلوسی در میان طرفداران سرسخت استفاده از ماسک صورت بوده و بارها پرزیدنت ترامپ را به خاطر کم‌اهمیت جلوه دادن پوشش صورت به باد انتقاد گرفته است.  

خانم پلوسی در پاسخ به اینکه چرا بدون ماسک در آرایشگاه قدم می‌زده گفت: «تازه موهایم را شسته بودم. من موقع شامپوی مویم ماسک نمی‌زنم.»

«آیا شما هنگام شستن موهایتان ماسک می‌زنید؟ من همیشه از ماسک صورت استفاده می‌کنم... این عکس هنگامی گرفته شده که تازه شستن موهایم تمام شده بود.»

حال اعضای حزب جمهوریخواه خانم پلوسی را به باد انتقاد گرفته‌اند و دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: «نانسی پلوسی دیوانه به دلیل باز کردن یک سالن زیبایی در حالی که سایرین تعطیل بوده‌اند و به خاطر نپوشیدن ماسک در حالی که دائما برای دیگران نطقش را می‌کند،  ضربه خورده است. بی‌تردید کنترل مجلس نمایندگان را در دست خواهم گرفت و نانسی را می‌فرستم که چمدان‌هایش را ببندد.»

خانم پلوسی به «کرانیکل» گفت نمی‌خواهد این واقعه او را از ارسال کمک به کسانی که هنوز گرفتار پیامد ادامه همه‌گیری ویروس کرونا هستند و نیز بازگشایی ایمن آموزشگاه‌ها منحرف کند.

او گفت: «ما باید چرخ‌های این کشور را بار دیگر به حرکت دربیاوریم و من اجازه نمی‌دهم این موضوع ما را از این واقعیت که ۱۸۵ هزار نفر بر اثر این ویروس درگذشته‌اند منحرف کند.»

به گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون آزمایش کرونای ۶.۱ میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا مثبت بوده و ۱۸۵۷۸۲ نفر بر اثر عوارض آن جان سپرده‌اند.

کد خبر 546648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha