چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

حسین قدیانی: امروز روی سخنم با مرفهین است.با قشر«های کلاس» جامعه. با پولداران عزیز.

 با آنها که به قول معروف مایه‌دارند و اگر «پرادو» ندارند، لااقل «ماکسیما» دارند. ببینید، این قشر چندی است که به دلیل مباحث مربوط به کارت سوخت، همچین اوضاع خوشی ندارد و پا در هوا مانده است بدون سهمیه بنزین، چه کار کند؟ من توصیه‌های خودم را در زیر می‌آورم.

1 – اگر شما از آن‌دست مرفهینی هستید که پول ماشین‌تان 100، نه حالا بگو150میلیون تومان است، می‌توانید با خرید یک وانت، از کارت سوخت آن برای تهیه بنزین ماشین‌تان استفاده کنید.

2 – اگر شما از آن دست مرفهینی هستید که با خسیس‌بازی، پولدار شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم با یک راننده تاکسی وصلت کنید. یعنی دختر یا پسرتان را با مهریه 1000 لیتر بنزین به عقد دائم طرف درآورید.

3 – اگر شما از آن دست مرفهینی هستید که پول‌تان از پارو بالا می‌رود، می‌توانید برای تهیه سوخت «بنز» یا احتمالا «بی‌ام‌و»ی خود، یک پمپ‌بنزین اختصاصی بزنید؛ جهنم و ضرر!

4 – اگر شما از آن دست مرفهینی هستید که به جای ماشین با هلی‌کوپتر شخصی یا هواپیمای اختصاصی تردد می‌کنید، مراقب خودتان باشید، چرا که شما یک مفسد اقتصادی هستید و عن‌قریب به مردم معرفی خواهید شد. این همه پولداری، حکما عضو «مافیا» هستی، شک نکن.

5 – اگر شما از آن دست مرفهینی هستید که... یادم رفت، چی می‌خواستم بنویسم.

6 – و اما اگر شما اصلا مرفه نیستید و در مسابقه خریداران ایرانسل، برنده یک دستگاه بی‌ام‌و شده‌اید، می‌توانید ماشین لوکس‌تان را فروخته، با پولش یک زانتیا بخرید، یک وانت و یک باب مغازه.

کد خبر 54646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز