مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: دکتر حسین انتظامی در مراسمی ضمن حضور در تحریریه با سردبیران، خبرنگاران و کارکنان روزنامه و مؤسسه همشهری خداحافظی کرد.

دکتر علی‌اصغر محکی، مدیرمسئول و سردبیر روزنامه همشهری در این مراسم با تقدیر از نقش دکتر انتظامی در توسعه و تحول همشهری، بارزترین وجه این نقش را هویت‌بخشی در فرهنگ سازمانی دانست و گفت: آشتی دادن محیط حرفه‌ای با فضای آکادمیک و علمی و توسعه دانش و  فناوری، حاکمیت خرد جمعی و عقلانیت در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، نظم و وجدان کاری و نظارت و جدیت در کنار صمیمیت و همدلی از مهم‌ترین ابعاد فرهنگ سازمانی بود  که در دوران دکتر انتظامی در همشهری نهادینه شد.

حسین انتظامی نیز در این مراسم  با سخنانی ضمن تشکر از همکاران و حمایت‌های مسئولان ازجمله شهردار تهران گفت: همشهری مؤسسه‌ای مقتدر و پایدار است که موفقیت‌های آن مرهون تلاش‌های همه همکاران است، چرا که هدف من نه ایجاد عمارتی نو بلکه تداوم، ارتقا و تکمیل حرکتی بود که از قبل شروع شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تمام توفیق یک مدیر در هدایت انرژی متراکم مجموعه است که امیدوارم به این توفیق نائل شده باشم. او در پایان با قطعه شعری از محمدکاظم کاظمی سخنان خود را به پایان رساند.

در پایان این مراسم مدیران، سردبیران، دبیران، اعضای هیأت‌تحریریه و کارکنان مؤسسه همشهری با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش‌های دکتر انتظامی قدردانی کردند.

کد خبر 54567

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز