سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دختر 19 ساله اتریشی که با بیماری خود راز اسارت 24 ساله مادر و برادرانش را فاش کرده بود از کما بیرون آمد.

به گزارش دیلی، "کریستین فریتزل" 19 ساله که در پی بیماری به بیمارستان منتقل شده و راز اسارت 24 ساله خانواده‌اش را در زیرزمین منزل پدربزرگش فاش کرده بود پس از گذشت 7 هفته از کما بیرون آمد و نزد مادرش منتقل شد. [جنایت هولناک پدر شیطان صفت اتریشی]

کریستین برای اولین بار پس از آزاد شدن از اسارت است که با خانواده‌اش خارج از سلول کوچک محل زندگیشان دیدار می‌کند و به سلامت نزد مادرش باز می‌گردد.

علت بیماری کریستین از کار افتادن چندین ارگان داخلی بدنش بر اثر عفونت و عدم دسترسی به هوای آزاد در طول عمرش عنوان شده بود که تلاش فراوان پزشکان بیمارستان توانست او را از مرگ حتمی نجات دهد.

از آنجایی که این دختر در تمام عمرش هیچ مکانی را جز سلول زیر زمینی که با مادر و دو برادرش زندگی می‌کرد ندیده بود بلافاصله پس از علائم به هوش آمدن پزشکان او را به اتاقی منتقل کردند که مادرش در آن نگهداری می‌شود و برای جلوگیری از وحشت او از محیط خارج دقیقا به شکل اتاق محل زندگی‌اش طراحی شده است.

کریستین یکی از 7 فرزندی است که جوزف فریتزل67 ساله با دخترش الیزابت داشته که سه تن از آنها به انتخاب این مرد بی‌رحم با او زندگی می‌کرده‌اند و پس از مرگ یکی از فرزندان، کریستین و دو برادرش به همراه مادر خود تمام عمرشان را در زیر زمین نگهداری شدند.

الیزابت و فرزندانش با توصیه پزشکان تا چند ماه در اتاق‌های کوچک نگهداری می شوند تا روانشناسان بتوانند از نظر روحی آنها را آماده ورود به دنیای بیرون کنند.

کد خبر 54480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز