همشهری آنلاین: مصاحبه مستقیم الیزابت فریتزل دختری که 24 سال در زیرزمین منزل پدرش حبس شده بود به زودی از تلویزیون اتریش پخش می‌شود.

به گزارش دیلی، مصاحبه مستقیم با الیزابت فریتزل 42 ساله که 24 سال را در زیرزمین منزل پدرش حبس بود و از وی 8 فرزند داشت به زودی از تلویزیون اتریش پخش خواهد شد. [جنایت هولناک پدر شیطان صفت اتریشی]

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که الیزابت همان فردی را برای مصاحبه مستقیم در تلویزیون انتخاب کرده که سال 2003 با ناتالی کمپوش دختری که 8 سال را در زیر زمین منزل یک مرد گروگان‌گیر زندگی کرده، صحبت کرده بوده است.[ نجات ناتاشا پس از 8 سال]

خانم فریتزل با انجام این مصاحبه که تخمین زده شده دست کم 300 کانال آن را خریداری خواهند کرد میلیون‌ها دلار یورو بدست خواهد آورد و از فشارهای خارجی کمی آزاد خواهد شد.

طبق آنچه برنامه ریزی شده او قرار است در مورد چگونگی تولد فرزندانش به تنهایی در زیرزمین و همچنین مرگ یکی از فرزندانش که بر اثر سوختگی شدید و توسط پدر او رخ داده صحبت کند.

مصاحبه فوق با هدف کم شدن فشار خبرنگاران و رسانه‌ها روی این خانواده که همگی در بیمارستان بستری هستند طرح‌ریزی شده است.

از هفته‌های اخیر دست کم 17 خبرنگار که به شیوه‌های مختلف حتی تعویض لباس‌هایشان به شکل پلیس و پرستار سعی داشته‌اند خود را به این زن و فرزندانش در بیمارستان نزدیک کرده و عکسی بگیرند، دستگیر شده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مصاحبه روز دوشنبه آینده 26 می( 6 خرداد) پخش خواهد شد و این زن که در طی سال‌ها نور به چشمانش نخورده است با عینک آفتابی مصاحبه خواهد کرد تا نور پرژکتورها بیش از این چشم‌هایش را که به شدت آسیب دیده‌اند خراب نکند.

جوزف فریتزل 73 ساله پدر بی رحم الیزابت برای انجام آزمایشات دی ان ای در بیمارستان به سر می‌برد زیرا مقامات معتقدند او در مرگ سه زن که قاتل آنها در سال‌های اخیر پیدا نشده است دست دارد.

کد خبر 52332

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز