دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

ناصر قراگزلو: بعد از شکست بحث‌برانگیز استیل‌آذین در دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف که نهایتاً منجر به صعود نکردن تیم پرسروصدای استیل‌آذین به لیگ برتر شد، برخی اخبار حکایت از اختلاف مالک باشگاه استیل‌آذین با پروین و فرهاد کاظمی داشت.

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین در گفت‌وگو با همشهری جلسه با پروین و تصمیم‌گیری در رابطه با جرائم مالی سنگین برای فرهاد کاظمی و بازیکنان این تیم را پس از شکست مقابل سپاهان نوین به طور کلی رد می‌کند.

هدایتی می‌گوید: «بعد از شکست برابر سپاهان‌نوین جلسه‌ای با پروین نداشتم و واقعاً از مسائلی که در مورد جلسه من با علی پروین و تصمیم‌گیری در رابطه با بازیکنان و کادر فنی داشته‌ایم مطرح می‌شود، بی‌خبرم.»

مالک باشگاه استیل‌آذین در ادامه جریمه‌های سنگین بازیکنان و فرهاد کاظمی را شدیداً رد می‌کند: «جریمه 40 میلیون تومانی فرهاد کاظمی و متعاقب آن جریمه 15 میلیونی بازیکنان به دلیل شکست مقابل سپاهان‌نوین واقعیت ندارد چون در واقع چنین تصمیمی در رابطه با بازیکنان و کادرفنی نگرفتیم.»

هدایتی درخصوص یکی از مهمترین‌ بحث‌های پیرامون این باشگاه، در مورد خرید امتیاز یک تیم لیگ‌برتری از جمله سپاهان‌نوین یا صباباتری و حضور در لیگ‌برتر می‌گوید: «هنوز اتفاقی در مورد خرید امتیاز هیچ تیمی نیفتاده است.فعلاً نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم چون اتفاق تازه‌ای در رابطه با خرید امتیاز نیفتاده اما مطمئناً در صورت صبر رسانه‌ها اخبار جدیدی در این مورد به گوش علاقه‌مندان به فوتبال خواهد رسید.»

مالک باشگاه استیل‌آذین برخلاف گفته‌های اخیر مسائل مطرح شده در رسانه‌ها، فرهاد کاظمی را شانس اول مربیگری این تیم می‌داند.

او در این خصوص می‌گوید: «فرهاد کاظمی گزینه اول مربیگری تیم ماست. به هرحال او از زمانی که هدایت تیم ما را برعهده گرفت نتایج خوبی با استیل‌آذین به دست آورد بنابراین دوست داریم در وهله اول با کاظمی مذاکره کنیم و هدایت تیم را مجدداً به ایشان بسپاریم. بنابراین نمی‌خواهم فعلاً در مورد گزینه‌های دیگر صحبت کنم چون اصلاً به گزینه دیگری جز کاظمی فکر نکردیم.»

اخبار موثق از استیل‌آذین حاکی از آن است که اعضای هیأت‌مدیره این تیم تغییر خواهد کرد و استیل‌آذین با هیأت‌مدیره و افکاری جدید به فعالیت خود در فوتبال ایران ادامه خواهد داد.

فرهاد کاظمی، گزینه اول مربیگری استیل‌آذین پس از شکست تلخ برابر سپاهان‌نوین در اولین گفت‌وگوی رسانه‌ای خود به همشهری می‌گوید: «بعد از باخت به سپاهان نوین من با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم و تعجب می‌کنم از قول من چطور حرف‌های عجیب بیان می‌شود.

زمانی که صحبت از حضورم در استیل‌آذین شد من با مالک باشگاه، حسین هدایتی صحبت کردم. به هرحال برخلاف صحبت‌های اخیر من هیچگونه مشکلی با ایشان نداشتم و همیشه رابطه خوبی بین من و مالک باشگاه وجود داشته، به همین دلیل به شایعاتی که اخیراً مطرح شده اهمیت نمی‌دهم.»

کاظمی ادامه می‌دهد: «من مربی حرفه‌ای هستم. جدا از استیل‌آذین از دو تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارم. قطعاً برای تعیین تیم جدیدم با تیم‌های خواهان مذاکره خواهم کرد اما در وهله اول با مالک باشگاه استیل‌آذین حرف می‌زنم.»

فرهاد کاظمی برخلاف اخبار اخیر اختلاف با پروین را رد می‌کند: «من اختلافی با پروین نداشتم. مطمئناً مالک باشگاه، شخص تصمیم‌گیرنده در مورد علی پروین خواهد بود بنابراین من نباید در مورد ادامه همکاری علی پروین با استیل‌آذین اظهارنظر کنم. اما همانطور که گفتم من مشکلی با پروین ندارم.»

فرهاد کاظمی دلیل غیبت در تمرینات استیل‌آذین پیش از بازی برگشت با سپاهان‌نوین را اینگونه تشریح می‌کند: « پس از برگزاری دیدار رفت با سپاهان‌نوین با بیماری سختی مواجه شدم. همین موضوع باعث شد چند روزی بر سر تمرین تیم حاضر نشوم. ضمناً آقای هدایتی نیز کاملاً در جریان این موضوع قرار داشتند.»

کد خبر 54423

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز