پسر جوانی که در درگیری سعادت‌آباد تهران بین سرنشینان دو خودروی خارجی با شلیک گلوله مجروح شده بود، در بیمارستان درگذشت و با اعتراف ضارب او به اینکه برای این کار اجیر شده و دستمزد میلیاردی گرفته است، ماجرا وارد فاز جدیدی شد.

درگيري سعادت آباد

به ‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، پسر جوانی - راننده سوناتا - که حدود یک ماه قبل در جریان درگیری مسلحانه در سعادت‌آباد تهران با شلیک گلوله مجروح شده بود عصر شنبه در بیمارستان جان باخت.

رسیدگی به این پرونده از عصر ۷ مرداد همزمان با تیراندازی در یکی از خیابان‌های سعادتآباد آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که سرنشینان دو خودروی سوناتا و جک مشکی با هم درگیر شده و این درگیری با مجروح شدن راننده سوناتا پایان یافت.

با اعلام موضوع به پلیس، در کمتر از ۳ روز ۱۵ متهم در این پرونده دستگیر شدند و مشخص شد هر دو طرف درگیری از اراذل و اوباش پایتخت بوده‌اند که در کار خرید و فروش مواد مخدر هستند. اما با گذشت ۲۴ روز از این درگیری سرانجام پسر مجروح در بیمارستان جان باخت.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که مقتول به‌نام فرامرز با دو برادر که در کار خرید و فروش مواد مخدر و ساکن اسلامشهر بودند اختلاف داشته است. در ادامه مشخص شد فرامرز نمایشگاه خودرو داشته و مدتی قبل با دختر جوانی به‌نام فرنوش آشنا شده بود اما این دوستی زمان زیادی طول نکشید و به خاطر اختلافاتی که بین فرنوش و فرامرز رخ داد دختر جوان با او قطع رابطه کرد.

اما این پایان ماجرا نبود چراکه مدتی بعد فرامرز متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش با جوانی به‌نام میلاد - یکی از متهمان اصلی این پرونده- دوست شده است. فرامرز در ادامه متوجه شد که فرنوش به جشن تولد میلاد در فشم رفته است.

بنابراین به همراه دوستانش راهی فشم شد اما وقتی دختر مورد علاقه‌اش را همراه میلاد دید با عصبانیت او و برادرش را تهدید کرد و به آنها گفت به‌زودی از شما انتقام می‌گیرم. تهدیدهای فرامرز باعث درگیری بین آنها شد و در این درگیری برادر میلاد با چاقو از ناحیه دست زخمی شد.

میلاد و برادرش که کینه فرامرز را به دل گرفته بودند و نمی‌توانستند تهدید او را فراموش کنند، نقشه قتل او را کشیدند. آنها به سراغ خلافکار سابقه‌داری به‌نام اردشیر می‌روند که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارد.

طبق توافق دو برادر با اردشیر، قرار می‌شود که مرد خلافکار در ازای دریافت ۲ میلیارد تومان فرامرز را به قتل برساند. حتی دو برادر مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت به اردشیر می‌دهند و قرار بود مابقی پول را بعد از قتل فرامرز پرداخت کنند.

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از این تولد، آنها در منطقه سعادت‌آباد باهم قرار دوئل گذاشتند و درگیری بین سرنشینان خودروی سوناتا که فرامرز یکی از سرنشینان آن بود و خودروی جک مشکی که میلاد و برادرش و اردشیر در آن حضور داشتند صورت گرفت که منجر به زخمی شدن فرامرز شد.

آنها پس از مجروح کردن فرامرز او را سوار خودروی جک مشکی‌شان کرده و یک ساعت و نیم در سطح شهر گرداندند و برای انتقام از فرامرز صورت او را نیز با چاقو مجروح کردند.

متهمان ساعتی بعد در عملیاتی ویژه دستگیر شدند اما یکی از برادرها موفق به فرار شد.با قتل فرامرز، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور انتقال متهمان به دادسرا و تحقیقات گسترده و بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

کد خبر 543033

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    36 0
    متاسف.م که هرروز تو اخبار میخونم این همه اسلحه به راحتی در دسترس اراذل و اوباش هست یکی با کلت وارد خونه های مردم میشه و زنان بی دفاع را مورد تجاوز قرار میده یکی هستی آدم را میگیره ووو چطوری از امنیت باید حرف زد وقتی وسط خیابان دودسته قاچاقچی به جون هم میافتن
    • زهرا خاتون IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      22 2
      برادر گرامی سلام من و شما که اسلحه نداریم نکبت زاده ها و خانواده خوابشان اسلحه گرم دارند
  • مجید IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    32 3
    مال حرام در زندگی طوفان بپا میکند
  • ??? IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    26 3
    فرامرز و اردشیر کیه دیگه این اسم ها رو از کجا آوردید ؟؟؟ اسم های واقعیشون رو چرا نمیگید
  • تارا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    31 0
    اینجا ایران است یا تگزاس ربا خوری حرام خوری بی حیایی داره ثمر می ده
  • ناشناس CA ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    24 2
    حالا که بعد از ۲۴ روز فرامرز مرده ؛ آیا اردشیر بقیه پول۲ میلیارد تومان  را میگیرد یا خیر ؟
  • راضیه... IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 2
    باز هم دعوا بر سر دختران...