نماینده رشت در مجلس گفت: حداقل یک میلیون از مجموع ۲.۵ میلیون خانه خالی با اجرای قاطع قانون و در قالب اخذ مالیات از خانه‌های خالی به بازار عرضه خواهد شد که می‌تواند آثار خوبی داشته باشد.

مسکن - آپارتمان - منزل - خانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: مردم در انتخابات اخیر علی‌رغم گلایه‌مندی‌ها و نگرانی‌هایی که از کارآمدی دولت و عدم نظارت و فسادی که در بخش‌های مختلف به وجود آمده بود داشتند و همین موضوع را در مشارکت‌شان در انتخابات نشان دادند، به نمایندگان غیرهمسوی با دولت رأی دادند.

محتکران خانه برای فرار از مالیات ناچار به عرضه هستند

وی افزود: مردم به کاندیداهایی در انتخابات مجلس یازدهم رأی دادند که بتوانند در یک‌سال باقی مانده از عمر دولت چند اقدام اساسی را در زندگی و معیشت‌شان ببینند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تصویب قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی می‌توان آثار آن را در بازار مسکن دید، چراکه محتکران برای فرار از مالیات ناچار به عرضه خانه هستند لذا ما امیدواریم با ابلاغ اجرای این مصوبه از سوی دولت بتوانیم شاهد بهبود بازار مسکن باشیم.

یک میلیون خانه خالی بزودی به بازار عرضه خواهد شد

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: حداقل یک میلیون از مجموع ۲.۵ میلیون خانه خالی با اجرای قاطع این قانون و در قالب اخذ مالیات از خانه‌های خالی به بازار عرضه خواهد شد که می‌تواند آثار خوبی داشته باشد.

وی گفت: قوه قضائیه و دستگاه‌های ناظر و مجلس می‌توانند با رصد اجرای دقیق قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی مانع از احتکار مسکن در کشور شوند، ضمن این‌که دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور هم در رصد اجرای این قانون نقش مهمی را برعهده دارند.

کد خبر 542697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha