رئیس جمهور آمریکا در کارزار انتخاباتی خود در ویسکانسین هشدار داد در صورتی که بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز شود این کشور به یک ونزوئلای دیگر تبدیل می‌شود.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه (به وقت تهران) در کارزار انتخاباتی خود در فرودگاه «اشکوش» ویسکانسین هشدار داد در صورتی که «جو بایدن» نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود این کشور را به یک ونزوئلای دیگر تبدیل میشود.

وی در ادامه اتهاماتش علیه بایدن گفت: «بایدن اسب تروای سوسیالیسم علیه آمریکا است و هیچ کسی در کشوری که بایدن رئیس جمهور آن است امنیت نخواهد داشت.»

در این تجمع انتخاباتی، طرفداران ترامپ فریاد زدند: «چهار سال بیشتر» و پس از آن ترامپ گفت که پس از آن برای چهار سال دیگر خواهیم رفت.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌های جدید در آمریکا نشان می‌دهد جو بایدن همچنان پیشتازی خود نسبت به دونالد ترامپ را با اختلاف قابل توجهی حفظ کرده است.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، نظرسنجی جدید شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» و نشریه «وال استریت ژورنال» که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که بایدن با ۹ درصد اختلاف، محبوبیت بیشتری نسبت به ترامپ دارد.

کد خبر 541320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha