همشهری آنلاین: غلامحسین متوسلیان پدر احمد متوسلیان یکی از چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان، پس از 26 سال انتظار دیدن چهره فرزند برومند خود، با دنیای فانی وداع کرد و به دیار باقی شتافت.

 محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در آیین تشییع پیکر "غلامحسین متوسلیان"‌ در تهران شرکت کرد. آیین تشییع پیکر مرحوم "غلامحسین متوسلیان" از مقابل منزلش در منطقه نارمک تهران آغاز شد.

بر اساس گزارش ایرنا، رییس جمهوری در بدو حضور در آیین تشییع پیکر مرحوم "غلامحسین متوسلیان" ضمن دلجویی با خانواده مرحوم متوسلیان به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
جمع زیادی از مسوولان لشکری و کشوری در آیین تشییع پیکر مرحوم "غلامحسین متوسلیان" حضور داشتند.

قرار است پیکر مرحوم "غلامحسین متوسلیان" برای خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قم منتقل شود.

"غلامحسین متوسلیان" چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

14 تیر ماه هر سال یادآور ربوده شدن "محسن موسوی"، "احمد متوسلیان"، "تقی رستگار مقدم" و خبرنگار عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی - ایرنا - "کاظم اخوان" به دست شبه نظامیان فالانژ و مزدوران رژیم صهیونیستی در لبنان است.

این چهار تن 14 تیر سال 61 در حین انجام ماموریت اداری و در حالی که توسط پلیس لبنان همراهی می شدند، در منطقه "برباره" واقع در شمال بیروت در کنار جاده ساحلی طرابلس به بیروت توسط شبه نظامیان فالانژ و مزدوران رژیم صهیونیستی ربوده شدند.

"غلامحسین متوسلیان" پدر "احمد" 26 سال در فراق دیدار فرزند اشک ریخت و به امید دیدن فرزند 26 سال دوری را تحمل کرد، اما اجل امانش نداد و بدون آنکه موفق به دیدن چهره فرزند شود، به دیار باقی شتافت. 

کد خبر 54099

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز