دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس جمهوری کشورمان در پیامی درگذشت معلم فداکار مرحوم محمود رضا واعظی ‌‌نسب را به خانواده محترم آن مرحوم، ملت و جامعه فرهنگیان تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل پیام محمود احمدی‌نژاد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معزز مرحوم واعظی‌نسب، معلمان شریف و فداکار کشور

عروج زیبای معلم عزیزمان جناب آقای محمودرضا واعظی نسب را به شما، ملت عزیز ایران و جامعه فرهنگیان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از خودگذشتگی این معلم عزیز که با فدا کردن هستی خویش، جان دانش‌آموزی را از مرگ رهانید، جلوه‌ای دیگر از محبت و عشق و دلسوختگی معلمان عزیز کشور ماست.

اقدام این معلم شریف، تعلیمی عملی و درسی ماندگار برای همه نوجوانان و جوانان کشور ما در طول نسل‌های متوالی است. او معلم جاودانه کلاس محبت و عشق است. او مدرس ماندگار کلاس ایثار و فداکاری است. او نمونه‌ای از معلمان شریف کشور ماست.معلمان عزیز در حقیقت آموزگاران درس پاکی و شرافت و از خودگذشتگی و ایثار و کمال اخلاق انسانی هستند.

بدخواهان ملت ایران دائماً در تلاش هستند با بهانه‌های گوناگون به عزت و شرافت معلمان عزیز ما تعرض کنند اما امروز خلع سلاح هستند. بواسطه دلسوختگی و فداکاری معلمان عزیز کشور است که امروز جوانان ما ستارگان سپهر اخلاق و علم و اندیشه و هنر و ادب در جهان هستند. معلمان کاروان سالار علم و هنر و پیشرفت و تعالی کشورند و ملت عزیز ایران افتخار می‌کند که تعلیم و تربیت فرزندان خود را به ایشان واگذار کرده است.

مجدداً رحلت این معلم فداکار را به خانواده محترم آن مرحوم، ملت شریف ایران و خصوصاً معلمان عزیز کشور تسلیت می‌گویم. مطمئناً این معلم عشق و ایثار در تاریخ ملت ما جاودانه خواهد ماند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمودرضا واعظی نسب معلم فـداکار نیشابوری در اردوی دانش آمـوزی و به هنگـام مسـابقه فـوتبال متوجه فرود آمدن میله دروازه بر روی دانش آموزش شدکه در اقدامی انسان دوستانه دانش آموز را به سمتی پرت کرد و او را از این حادثه نجات داد اما میله دروازه بر سر خودش فرود آمد.

این معلم فداکار بلافاصله به بیمارستان22 بهمن نیشابور منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌نتیجه ماند و بر اثر ضربه مغزی جان خود را از دست داد.

کد خبر 52423

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز