عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: مخالفت با تعویق کنکور با فشار و نظر شخص رئیس جمهور بوده است و این رفتار لجبازی در قبال سلامت داوطلبان است.

احمد نادری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، احمد نادری با اشاره به اظهارات متناقض وزرای علوم و بهداشت درباره برگزاری کنکور گفت: معتقدم مخالف با تعویق کنکور با فشار شخص رئیس جمهور بوده و دولت در این زمینه قطعا سیاسی کاری کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نباید مسئله‌ای را به مسائل جامعه اضافه می‌کرد، افزود: با توجه به وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار داوطلب در کنکور سراسری، در حال حاضر دغدغه داوطلبان به همراه خانواده آن‌ها که طیف وسیعی از مردم جامعه هستند، چگونگی برگزاری کنکور است که دولت در این زمینه یک آشفتگی برای اذهان عمومی به وجود آورد.

تغییر نظر وزرا در حضور رئیس جمهور هیچ معنایی جز لجبازی با ملت ایران ندارد

وی ادامه داد: نظر وزرای علوم و بهداشت در روز ۲۰ مردادماه در نشستی که با برخی نمایندگان داشتند، تعویق یک ماهه برای  فراهم شدن زیرساخت‌ها و پروتکل‌های سختگیرانه بود؛ حتی وزیر علوم نیز تعویق یک ماهه کنکور را صراحتا اعلام می‌کند؛ لذا تغییر نظر وزرا در حضور رئیس جمهور هیچ معنایی جز لجبازی با ملت ایران ندارد.

نادری اضافه کرد: این لجبازی در درجه نخست، بازی با سلامت داوطلبان و مردم است و در درجه دوم لجبازی با مجلسی بود که هم صدا با مردم، بخش مهمی از آن، موافق تعویق کنکور بودند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: قطعا اگر قرار باشد کنکور در تاریخ و موعد قبلی برگزار شود، پروتکل‌های مد نظر وزارت بهداشت اجرا نخواهد شد و دولت نشان داد هیچ توجهی به افکار عمومی ندارد.

وی تصریح کرد: توصیه ما به رئیس جمهور این است که این لجبازی‌ها را کنار بگذارد چرا که این رفتارها به صلاح خود رئیس جمهور، مردم و کشور نیست.

در همین زمینه:

کد خبر 539932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 157
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    تا عمر دارم به هیچ اصلاح طلبی دیگه رای نمیدهم.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      این دوستانی که مخالف تعویق هستن همان درس نخوانده هایی هستن که میخوان زودتر از شر کنکور خلاص شوند تا به تفریحاتشان برسند. برای ما که جمع بندی کرده ایم و در هر صورت آماده ی کنکور هستیم، اولویت اولمان سلامتی است. وقتی داریم میبینیم افراد جزو کادر درمانی (از جمله پدر و مادر و خاله ی خودم که مبتلا شدن و هنوز کار میکنند) چقدر خسته شدند و این افزایش روزبه روز تعداد مبتلایانن بعد برگزاری کنکور های دکترا و آزمون های نهایی چقدر سختی به جانشان انداخته، وقتی میبینیم خود افراد کادر آموزشی (خاله ی دیگه م و همسرش که هر دو معلم هستند) بعد برگزاری آزمون های نهاییی و با رعایت همه بقول خودشون "پروتکل ها" باز هم بیمار شدن... وقتی میبینیم که چه افرادی به دلیل داشتن بیماری زمینه ای و بیکفایتی دولت با وجود خانه نشینی و بیرون نرفتن، جان خودشون رو بخاطر ناقل بودن فرزندانشان بعد آزمون های نهایی از دست دادن (عموی من و تعداد دیگری از افراد آشنا که خدایشان بیامرزد).معلوم است که با برگزاری این کنکور که جمعیتی چند برابر آزمون های قبلی مخالفت میکنیم. ما موافق نیستیم که در پاییز برگزار بشه. بهترین زمان آخر شهریور هست.
    • شیدا IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      یکی نیست بگه اقای روحانی شما که مسائلی مثل گرون شدن بنزین رو میدین دسته آقایون تصمیم بگیرن تا هر موقع خودشون صلاح بدونن گرون کنن،چرا در این مسئله هم تصمیم رو به اقایون ندادید تا هر موقع صلاح بدونن تاریخ بزارن؟
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      46 26
      شما از اول هم به اصلاح طلبان رای نداده بودی منت نزار سر این کیسه بکس ها
    • محمد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      23 2
      7سال نیست عمومی7ساله تخصص هم 5 سال یعنی 12سال عمر ناقابل
    • در جواب تمام دوستان موافق برگزاری: IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      78 14
      1-شمایی که تعویق میخواید درس نخوندین: اتفاقا چون درس خوندیم و جمع کردیم خیالمون راحته و برامون از نظر درسی فرقی نداره کی برگزار بشه. همون تیر هم برگزار میکردن مشکلی نبود. ولی از نظر عقلی خیلی هامون خانواده هامون جزو کادر پزشکی ان و مستقیما در جریان وضعیت وحشتناک کشور هستیم. به همین دلیل درخواست تعویق داریم. درضمن، درسته یه سری افراد درسخون از درس خوندن خسته شدن و میخوان زودتر کنکور بدن خلاص بشن، ولی 90 درصد موافقان برگزاری یا مشاوران و مافیای کنکور هستن یا دانش آموزایی که درس نخوندن و صرفا به اصرار خانواده قراره کنکور بدن و میخوان از شرش راحت بشن تا آزادانه تفریح کنن. 2-یک ماه دیگه مگه کرونا قراره کمتر بشه؟تازه انفولانزا هم میاد خیر. ماهم میدونیم کرونا کمتر نمیشه.بلکه هوا خنک تر میشه و میشه در همه استان های کشور پروتکل هایی مثل ماسک و دستکش رو رعایت کرد.من توی خونه با ماسک درس خوندم که تمرین کرده باشم(چون عینکی هستم و عینک بخار میزنه) اما برای دوستانی که بیمار هستن و خیلی دیگر از دوستان که از نظر جسمی حساس تر از منن و توی استان های گرم تر هستن تحمل ماسک درحال حاضر ممکن نیست. (ادامه دار
    • ادامه قبلی: IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      68 4
      -این همه ادم بیرون پلاسن بیان اونا رو جمع کنن. کشور کلی مشکل دیگه داره.فقط کنکوری ها ممکنه مریض بشن؟ خب آدمای عاقل! حرفی که دارید میزنید دقیقا درسته دیگه! این همه ادم رعایت نمیکنن و دقیقا به همین دلیله که ایران روزبه روز داره بیشتر توی بدبختی و مرگ و بیماری فرو میره. چین که خودش منشا بوده الان جزو 15 کشور اول حاوی مبتلایان نیست! دقیقا به همین دلیل باید رعایت بشه و کنکور عقب بیوفته. حرفتون مثل این میمونه که وقتی توی مدارس میان سیگار رو از دست دانش آموز میگیرن شما به اصطلاح "پدر و مادر های نگرانی" که پیام میذارید بگید "این همه ادم تو کوچه خیابون سیگار میکشن برید اول اونا رو جمع کنین!" این حقیقت که اکثر مردم رعایت نمیکنن، بد بودن کارشون رو تکذیب نمیکنه. دلیل نمیشه ما هایی که رعایت کردیم و از اول کرونا بیرون نرفتیم بخاطر کنکور بیمار بشیم و خانوادمون رو هم توی خطر بندازیم. همین امروز نزدیک به 300 نفر فوت کردن. و دیروز هم نزدیک 200 نفر. علائم بیماری بعد دو هفته بروز میکنه. تازه الان داره نتایج برگزاری دکترا خودشو نشون میده و توی 24 ساعت دیروز 2510 نفر و امروز بیش از 3000مبتلا داشت!
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      24 22
      اصلاح طلبان رای نده ولی حتما به اصول گرایان فریب کار مانند خودت رای میدی .
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      19 12
      چرا دوتا پیام دیگه رو ثبت نکردید؟؟؟ چون در مورد حقیقت پشت مافیای کنکور گفتم؟؟؟ یا اینکه دوستان رو راهنمایی کردم که چطور حرف هاشون رو به گوش مسئولین برسونن؟؟؟ کامنت های من جواب به سوال های تکراری عزیزان بود. 5 تا کامنت بود و ممنون میشم سه تای دیگه رو هم ثبت کنید !!!!
    • مادر IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      14 49
      قطعا قبلا هم به اصلاح طلبا رای ندادی،آقای روحانی تصمیم عاقلانه ای گرفت ،بچه ها و خانواده ها تحمل فشار و استرس بیشتر رو نداشتن،این نماینده ها هم دلسوز ما نیستن دارن با دولت لجبازی میکنن که خودشونو مطرح کنن و دولت رو ضعیف جلوه بدن،اینا اگه دلسوز بودن درک درستی از شرایط حساس کشور داشتن و به جای ریل گذاری و همکاری با دولت برای حل مشکلات اینقد هیاهو راه نمی انداختن و تو مسایلی که خیلی بهشون‌مربوط نیست دخالت نمیکردن،متاسفم برای اون ده درصدی که به اینا رای دادن
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    لطفا لطفا ب گوش اقای نادری برسونید ک ایشون بدتر دارن با سلامت ما بازی میکنن انشالله ک روز کنکور هیچ اتفاقی برای هیچ کدوم از داوطلبان نمیوفته و اینقد افکار منفی ایجاد نکنند ما دیگ توانی برای اینکه بخواهیم فشار روانی رو 1 ماه دیگ تحمل کنیم نداریم سلامتی ما با تعویق بیشتر ب خطر میوفته در ضمن معلوم نیس ک کرونا تا کی ادامه داره و شاید خدایی نکرده وضع از این هم بدتر شد
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      طی 24 ساعت گذشته، 2510 بیمار جدید به جمع بیماران کرونایی اضافه شد و 188 نفر فقط در روز 4شنبه از صبح تا غروب جان باختن. (با توجه به برگزاری ارشد و دکترا؛ تازه مبتلاشدگان جدید دارن علائم رو بروز میدن) و شمار مبتلایان کرونا در کشور به بیش از ۳۳۳ هزار نفر رسید. و امروز وضعیت کرونا در 16 استان کشور قرمز اعلام شد. با چه طرز فکری معتقد هستید برگزار شدن کنکور تصمیم درستیه؟؟؟ آمار هم از خودم نگفتم و آماریه که ستاد کرونا اعلام کرده.
    • مریم IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      فشار روانی شما که هیچ،فشار روانی کله داوطلبا هم ارزش کرونا گرفتن یه نفرو نداره،امروز صبح گفتم با خودم چ خوب شد تاریخو عوض نکردن چون درسمو کامل خوندم و آماده ام،اما بعدش فک کردم ممکنه خیلیا عزیزاشون رو از دست بدن،از خودم خجالت کشیدم،من نمیدونم با چه رویی میتونید این حرفو بزنید
    • گل خانوم IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      77 24
      چی میگید؟؟؟؟؟؟؟؟بازی با روان؟؟؟؟؟؟ آخه عزیز من اگر من یا تویی که کنکور داریم یه ماه بیشتر بخونیم سخت تره یا اینکه بریم مریض شیم و کلی خرج درمانمون بشه و یا خودمون وعزیزامون از دست برن؟؟؟؟ چرا نمی فهمید کرونا شوخی نداره؟چرا واقعا؟؟؟؟؟؟ امروز قهرمان وشو کشور بر اثر کرونا مرد...کلی دکتر و پرستار و جووون مردن....چرا یه اتحادی برای جلوگیری از این ظلم شکل نمیگیره؟؟؟؟؟؟
  • الف IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    خدا لعنتتان کند که با روح وروان بچه ها ی ما اینطوری بازی می کنید این کنکور نمایشی را برگزار کنید ،تمام.
    • Jc IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      خداکسانی را لعنت کند که سلامت وجان ملت شریف ایران را به خطر می اندازند واهمیتی برایشان ندارد.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      شما جزو کدام خطه ی مافیای کنکور هستید؟؟ یا اینکه شاید جزو آن دسته ای هستید که درس نخوانده اند اما دارند خود را به آب و آتیش میزنند زودتر کنکور برگزار شود تا با خیال راحت به تفریحاتشان برسند....
    • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      عزیزم یه عمرخودمونو قرنطینه نکردیم که حالا سرکنکور کرونا بگیریم ،بعدم میگن تو هوای ازاد ،خدایی 5دیقه نمیشه زیر افتاب دووم اورد اونوقت میخوان 4ساعت بااون حجم فکرومحاسبات زیر نور مستقیم خورشید،واقعن اینا مردمو خیلی احمقوکودن فرض کردن،تازه شهرما که سردسیره این روزاش خدایی نمیشه بری بیرون ازگرما میمیری ،خدا به داد بچهای جنوب برسه ،بیاید یه کم به فکرهم باشیم این قد خودخواه نباشیم
    • s. h IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      57 11
      واقعا برای رئیس جمهور این مملکت متاسفم ممنون آقای نادری ما از شما حمایت می کنیم
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      18 36
      ۱۳:۳۲تو خودت جزو کدوم گروهی حتما میخوای تعوبق بیفته بری تو مراسمه محرم و خیمه ها فضول نخود هر اش
    • امیر رضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      55 13
      تو که 1ماه نمیتونی دوام بیاری و صبر کنی چطور میخوای 7سال پزشکی با اون همه کتابهای حجیم و سخت تحمل کنی؟؟ عجب آدمایی!!!
  • ARM IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    ما هیچ وقت از حق و حقوقمون نمی گذریم ... ممنون اقای نادری که پشت ما هستین .. مثل اینکه این اقای رئیس جمهور یادش رفته که ماها با رای مون اون رو به اینجا رسوندیم .. اقای رئیس جمهور یادت نره شما بدون مردم هیچی نیستین ... خیلی نمک نشناسین که تو این وضع سلامتی مردم رو نادیده می گیرین .. موقع انتخابات ریاست جمهوری خوب وعده سر خرمن می دین .. حیف اون لباس که شما وجهشو خراب می کنین ... همشهری پست کن .. نبینم سانسور کنیاااا ...
    • NL ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      تو عمرا به روحانی رای داده باشی دروغگو
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      56 3
      من رای دادم ولی اشتباه کردم
    • ARM IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      50 13
      چی میزنی ؟؟؟؟؟؟ منظورم از ما مای نوعی بود .. اخه من که تو اون زمان سنی نداشتم که بتونم رای بدم ....وقتی یکی رئیس جمهور می شه یعنی رای اکثریت رو اورده دیگه!!!!!!!!! شما اینقدر سطحی به همه چی نگاه می کنی درساتو اینجوری نخونی ؟؟؟ هیچی قبول نمی شیا!!! ههه
  • علی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    کاری کنین بیوفته عقب من خودم بیماری زمینه ای دارم برم بگیرم کی پاسخگو هست
  • مادر داوطلب NL ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    اون یک نفر خیلی هم کار خوبی کردجلوی شما وایستاد درود بر شرفش لطفا دست از سر بچه های ما بردارید. تمومش کنید این بازی سیاسی رو
    • پدر داوطلب IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      57 24
      این حرف شما و برگزاری کنکور و پرچمی که حمایت میکنین مال کدام قبرستان هست؟ ایران چقدر جمعیت داره که در جمع کرونایی های پرجمعیت جهان و کشور های بالای 200 میلیون قرار گرفته. طرز فکر شما اینکار رو کرد.
    • دخترک IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      41 6
      چی میگی خانوم؟ خدایی نکرده بچت کرونا بگیره راحت میشی؟؟؟یل بچه های مردم کرونا بگیرن؟؟؟متوجه خطر مرگ!!!هستی؟من خودم کلی زحمت کشیدم اما بنظرم یه ماه بیشتر خوندن راحت تره تا یه عمر ریه داغون داشتن...تا مرگ عزیزان رو تحمل کردن...تا شاید اینکه ممکنه منم بمیرم
    • م IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      24 41
      خب شما امسال کنکور نده سال بعد بده
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    شیر مادرت حلالت باشه روحانی نیوند بگه بجای یکماه سه هفته یا دو هفته یا حتتتیی ۱ هفته تا به وزراش و متخصصین احترام بذاره بلکه با نهایت لجبازی اومد گفت همینی که هست والسلام ....یعنی لجباز تر از ترامپ
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    کنکور که شده همش سهمیه ، می خواهید این رو هم بردارید که یدفعه هر کی رو دلتون می خواد قبول کنید ، خیالتون راحت بشه ،
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      63 24
      کسی نمیخواد کنکور لغو بشه.... همه میگیم شهریور برگزار بشه....لغو و تعویق معنای متفاوتی دارن. در این خصوص سرچ کنید تا بیشتر متوجه تفاوت معنی هاشون بشید.
  • عاطفه IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    اقانادری شماروخدابه تعویق بندازین شماروخدااینافقط ادعامیکنن مامگه بمیریم تواون فضاکه کنکورمیگیرن ازمون
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      15 28
      مگر شهریور قراره چه اتفاقی بیفتد حالا نه که مردم همه رعایت می کنند با مراسم محرم سفرهای شهریور و انفولانزا کلا می خواهید سرنوشت بچه ها را عوض کنید بذارید بچه ها امتحان بدهند و از این استرس لعنتی خلاص شوند
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    ميشه يك هفته مونده به كنكور دهنتو ببندي بچه ها كنكور بدن
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      15 40
      ببین مترو تهران رو دیدی با ایت وضع روزی باید بیش از هزار نفر تهران بگیرن درحالیکه فاصله ها تو کنکور بیشتره اینا همه بهانست تنبلها
    • ایرانی US ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      44 17
      شما دهنتو ببند واز طرف ما بچه ها حرف نزن ما تعویق میخوایم
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    كنكور انتخابات نيست بفهم. آزمونه وآينده بچه در ميان هست. تو چرا مجلس ميري سيصد نفرهستيد اندازه يك حوزه كنكور. اونهم هفته اي چند جلسه. حضور در مجلس براي شما مهمه بر گزاري كنكور هم مهمه
    • بارونی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      36 0
      در تمام نقاطی که کرونا کنترل شده اجتماع بیشتر 2 نفر رو ممنوع کردن...سخت گرفتن چون جون مردم براشون مهم بوده روحانی دختر خودش به راحتی شد هیئت علمی دانشگاه فکر کردی حال بقیه اصلا براش مهمه؟؟؟؟ ما اگه بریم کنکور و تو بگو یه درصد نه !کمتر ،مریض شیم چی میشه؟من بهت میگم اثر طولانی مدت و ماندگار روی بدن داره و هزینه فوق العاده بالا یه فامیلا ما برای درمانش ماشینشو فروخت...سیاسی نکنیدش...یه ماه بیشتر خوندن بهتره تا مرگ و کرونا واسه خودمون و عزیزامون
  • داوطب IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    68 7
    من تا همین دو روز پیش موافق برگزاری آزمون بودم البته با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی ولی با این اتفاقات اخیر و صحبت های رییس سازمان سنجش،وزیر علوم ، وزیر بهداشت در مورد امنیت سوالات آزمون سراسری و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی،کاملا مخالف برگزاری آزمون با این شرایط هستم.ضمنا روح و روان ما داوطلب ها کاملا بهم ریخته #کنکور سراسری
    • ARM IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      55 3
      حالا فهمیدین ما چرا جلز و ولز می کردیم که کنکور عقب بیفته . هی می گفتین اینا تنبلن درس نخوندن .... ما مخالف برگزاری بودیم و هستیم چون اینا رو خوب می شناسیم .. البته هنوز در حال یادگیری به سر می بریم چون اینا هر روز یه روی جدید از خودشون نشون می دن که تا حالا ندیدیم . شما زیادی به اینا اعتماد دارین فکر می کنین هر کاری برای یک ازمون ایده ال می کنن ولی به قول شاعر چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید ... اینا هیچ وقت به خاطر ما از منافعشون نمی گذرن .. خودشونم می دونن که همه ی مردم این قضیه رو فهمیدن دیگه واسه کاراشون پنهانکاری نمی کنن . کارشونو می کنن می رن ...
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    خوشحالي. اين يك ماه همه شناختنت. وفالور هم جمع كردي. اين بچه ها نمي دونند كه دلسوز اونهانيستي ونبودي. وگرنه. بر گزاري كنكور حقه بر گزار نكردنش ناحق. 6
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      35 4
      نمردیم و معنی دلسوزی از شما دوست عزیز شنیدیم ...دلسوزی این نیست که کنکور رو در شرایطی که بیشتر استان ها قرمز یا هشدار هستند برگزار بشه دلسوزی این نیست که یه عده در بهترین هوا کنکور بدند اونوقت بچه های جنوب از هوای گرم و شرجی و بوی عرق پیچیده در سالن حالشون بد بشه ..دلسوزی این نیست که با برگزاری تجمعات بزرگ کار پرستارها و پزشکان عزیز سخت و سخت تر کنیم ...کاش فقط به فکر خودمون نباشیم .......
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 92
    تعادل نداري. مي دونستي
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    نه به تعويق كنكور. خوشم اومد. از اينكه روحاني حال تو يكي گرفت. تو باشي. وظيفه خودتو بدوني
    • کنکوری ES ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      84 17
      خاک توسرت که اینقد عقب مونده ای خداکنم هم تو هم رییس جمهور بیکفایتت کرونا بگیرین تابفهمین ،البته آدم نفهم سنگم توسرش بزنی بازم نمیفهمه
  • بهمن دلفان IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    به نظر نمیاد تصمیمات از روی لجبازی باشد، عقلانی است اگر واقعا اینچنین باشد دچار مصیبت مدیریتی هستیم اما مطمئنا عقلانیت حاکم است
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    تازه مي فهمم چرا مملكت سرو سامان نمي گيره. امثال تو يه كنكور ساده رو سياسي كردين. ميشه فكتو ببندي. تا كنكور. تموم بشه
    • امیر رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      66 5
      1 ماه تعویق رو نمیتونه تحمل کنه بعد میخواد 7 سال پزشکی بخونه با اون حجم از کتاب و سختی. عجب آدمایی!!!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    ماهم بهتون چقدر زنگ زديم و پيام داديم نمي خوايم كنكور تعويق بيفته. دو بار به تعويق افتاد كرونا بهتر نشدبا طولاني شدن. زمان بچه هاخسته ميشن. چرا طرف مارو نگرفتي چون با دولت مخالف هستي. برات. مهم نيست چي درسته وچي درست نيست.
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      46 7
      تو حتما از مشاوران نامحترم کنکور هستی
  • حسین IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    وقتی نمایندگان مردم صدای دانش اموزان و میلیون ها مردم رو میرسونن میگن الان وقتش نیست به سلامت دانش اموزان لطمه وارد میشه پس کنکور رو تعویق بندازید
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    ممنون از لطفتون آقای نادری که به فکر جان بچه‌ها ی ما بودید واز بچه‌ها ی ما حمایت کردید وصدای مادرانی بودید که در این شرایط نامساعد دغدغه دارند ما دعا گوی شما و تمام کسانی که از بچه‌های ما حمایت کردن هستیم
  • مهدی جمالی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    48 58
    کنکور حذف کن ید با معدل بریم دانشگاه
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      10 15
      باید کنکور حذف بشه بامعدل بریم دانشگاه تا یه ادمی که تازه به دوران رسیده اند نگن من یک سال خوندم تو نخوندی من تمام وقت میخوندم تواگر درس خوندی باید از معدل سه سالت معلوم بشه والسلام
  • ارمان IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 74
    خداوند رحمت کنه پدر و مادر رئیس جمهور را.هر روز اخبار کنکور تمومش کرد مگه ازمون دکترا ما ندادیم هیچ اتفاقی و مشکلی درست نشد.اگر میرفت شهریور بعد هم میرفت مهرماه تاسال بعدبرنامه زمانبندی ادامه داشت..
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 43
    اتفاقا کار درست و ایشان انجام داد که کنکور باید برگزار شه. مجلسی های محترم شما خواب بودید تا حالا؟ نمیشد یه ماه قبل نگران می‌شدید؟ درکی از حال دانش آموزان دارید؟ آیا نمی‌دانید که بعد از محرم فاجعه ای در کشور خواهیم داشت؟ آیا نمی‌دانید از شهریور وضع کرونا خیلی بدتر است و دیگر زمانی بر ای برگزاری نیست؟ چرا یکباره نگران شده اید؟ این فقط نشان از بی تدبیری شما عزیزان است. که دو روز قبل از آزمون نگران شده اید. کنکور باید برگزار شود تا اینهمه استرس و نگرانی از دانش آموزان و خانواده ها برداشته شد.
  • محی RO ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 43
    وقتی طرزفکریه نماینده این چنین است پس وای به حال ماملت؟؟؟؟؟!!!!!معلومه که ازذهن خودش یه چیزی ساخته مردحسابی فکرروحانی هم مانندملیونهاایرانیه ازکجا که تودرست میگی؟به نظرمن توکینه شخصی باریاست محترم وعزیزمان داری
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    14 42
    يك ماه با تعويق پدر مارو در آورديدمثل بچه هاي هند بايد سرتون كارتن مقوايي مي ذاشتن كنكور ميداديد تا جايگاه دانش آموزيتونو مي فهميديد
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    43 22
    هفت ماه است بچه هامونو تو قرنطینه نگه داشتیم حالا با این بی تدبیری میخاید اونارو به کشتن بدید اگر کوچکترین اسیبی به بچه ها برسه نخواهیم گذاشت اسوده زندگی کنید
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    11 36
    جناب آقاي نادري وقتي رهبر گفتند نظر نهايي با ستاد مبارزه با كرونا هست. شما چرا باز مخالفت مي كني. در ستاد افراد كارشناس هستند كه تصميم مي گيرن.
  • عالیه IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    52 7
    کاش همه ی اعضای دولت مثل شما به فکر سلامتی ما مردم بودن و نه غقط منافع شخصیشون..
  • کنکوری IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 42
    به امید خدا هیچ اتعاقی نمی افتد. مگه یک ماه نرفتیم امتحان نهایی دادیم. ما درپناه خدا هستیم. پروتکل رعایت میکنیم امتحان میدیم کاش شر این مسئولا کم میشد دنیا بهتر میگذشت
  • امیر کردزنگنه IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    53 3
    اگر رییس جمهور بیاد از وزیر دفاع کنه کرونا می گیره ولی 1500000 نفر کنکور بدهند اشکال نداره قابل توجه روزنامه جمهوری اسلامی.کی باید به رییس جمهور تذکر بدهد
  • مهسا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 42
    تو را به هر چی می پرستی بذار این یک هفته هم بگذره تا ما کنکور را بدیم به خدا با تعویق انداختن کنکور هیچی درست نمیشه تازه مطمعن باش وضع در شهریور از این هم بدتر میشه
  • بد بخت IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 49
    اقای نادری برو دنبال کارت، دیگه دخالت بیجا نکن خواهشا
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 47
    خدا را شکر تو مملکت یک عاقل داریم تا تصمیم درست بگیرد با تشکر از رئیس جمهور
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 6
    سلامت کنکوری کشک10
  • ... IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    36 3
    تعویق هم نیوفته! همیشه عاشقتم❤️
  • ناشناس IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 60
    زودتر کنکور رو. بگیرید بره تموم شه خسته شدیم دیگه
    • GIRL IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      41 1
      تو 100% رتبه ت شارژ ایرانسلی چیزی میشه که زود می خوای کنکور بدی تموم شه .... اگه نمی دونی بدون برای رشته های خوب تو دانشگاه هم باید همینجوری درس بخونی پس تویی که نمی تونی یه ماه تعویق رو تحمل کنی لطف کن دانشگاه بدون کنکور برو تعداد شرکت کننده ها هم کمتر می شه....
  • ناشناس IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 38
    بسه دیگه ساکت بشید،بحث کنکور تمام کنید یک هفته مونده به کنکور آرامش داشته باشبم اصلا بی خود کردید از اولش لغو کردید،مجلس بهتره به وظایف خودش برسه
  • علی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 47
    اونایی ک میگن کنکور تعویق بشه مطمنم افراد زرنگ نیستن مطمن هستن رتبه نمیارن میخوان عقب افتادگی رو جبران کنن ،اگ اینا درس خوان بودن فضای مجازی چکار میکنن دنبال تعویقم باشن،اگ میترسن کرونا بگیرن یا بیماری دارن کنکور شرکت نکنن،اگ نماینده ها میگن تعویق بشه باید مجلسم تعطیل بشه در مجلس رعایت بهداشتی نمیشه.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 22
    با این عقل و درایتی که تا امروز مجلس از خودش نشون داده بهتر هست که تصمیمات مجلس توسط یک گروه عقلانی بازبینی مجدد بشه
  • Fatemeh FR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    30 9
    کاش رای نمیدادم ب مجلسی ک دولت بهش اجازه هیچ کاری نمیده دولت مهم نیس براش چی میخاد بشه اصلا جون بچه ها براشون مهم نیس
  • ARM IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    48 2
    دقت کردین تو نظرات یکی هست که مخالف تعویقه و هی پشت سر هم پیام میزاره که تعداد مخالفین تعویق زیاد نشون بده؟؟ حاجی حداقل با اسم های مختلف اینکارو کن که اینقدر ضایع نباشه هههه..... هیچ کدوم اسم نداره .. تابلوی کی بودی تو؟؟؟ هههه
  • خوددار IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 48
    آقای نماینده زیر 20 درصد،ول کن،اینقدردایه دلسوزتر از مادر نشید و با اعصاب این جوانان و خانواده آنها باز نکنید.لطفا" سکوت ، بچه ها امتحان دارند.
  • علیرضا US ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    13 49
    من به عنوان پدر داوطلبی که یکسال داره بارفشار میخونه از اقای روحانی تشکر میکنم شخصا سلامت روح فرزندم رو به سلامت جسمش ترجیح میدم مطمئن هستم یکماه دیگه هم شرایط و امکانات هیچ فرقی نمیکرد
    • ARM IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      43 6
      چرا بعضی ها قبل از اینکه به بلوغ فکری برسن بچه دار می شن ؟؟؟ اقا بلوغ جسمی لازمه ی بچه دارشدن هست ولی کافی نیست ... بیچاره بچت که تو مراحل مختلف زندگی باید از تو مشورت بگیره !!!!! واقعا سلامت روحشو به سلامت جسمش ترجیح می دی ؟؟؟ خدا نکنه ولی اگه خداااااااااااای نکرده بچتو از دست بدی ولی میدونی که شادروانه بهتره یا یه کم عصبی ولی پیشت باشه ؟؟؟؟؟؟؟
    • ARM IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      34 1
      ادما یه بار فرصت زندگی دارن ودیگه هیچوقت تکرار نمی شه ... ولی بارها و بارها و بارها می تونن امتحان بدن یا کارای دیگه بکنن ..... کسی که الان مرده دیگه برمی گرده ؟؟؟؟ ولی کسه که به فرض 10 سال پیش کنکور داده هنوزم می تونه کنکور بده ..... هنوزم معتقدی که سلامت روح از سلامت جسم با اهمیت تره ؟؟؟ اگه این نظر رو داری به بچت واسه کنکور فشار نیار چون اینجوری سلامت روحش به خطر میفته .. کسی که عاشق هدفش باشه شده سال ها تلاش می کنه به هدفش برسه و چون عاشق هدفشه فشار انچنانی بهش وارد نمی شه اگه فشار روانی زیاد باشه مطمئنا مشکل از جای دیگست.....این حرفو از یه دختر 19 ساله داشته باشین شاید بعدا بهش برسین...... تامام
    • محمد حسین IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      29 1
      پس هنوز کرونا نگرفتی که بفهمی روح سالم بدن سالم می خواد
  • نجف نجف پور IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 3
    در خصوص تعویق کنکور ستاد ملی کرونا خود توانایی ایجاد فاصله دو متری بین تخت های بیمارستانی وزارت بهداشت را ندارد وخیلی از افراد سالم ویا بخاطر بیماری دیگری به بیمارستان می روند با کرونا برمی گردند چه توقعی از سازمان های دیگر دارد به اندازه داشته ها وتوانایی ها توقع داشته باشند.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    53 2
    سلام. آقای روحانی برای حفظ جان خودش ( به قول خودش به توصیه ستاد کرونا ) در جلسه رای اعتماد وزیر صمت که حداکثر 300 نفر ( نماینده و کارمند و ... ) حضور داشتن شرکت نکرد ولی برای جان بچه های مردم در حوزه های چند هزار نفری ارزشی قائل نیست.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 43
    چقدر حرف مفت میزنی نمازنده
  • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    42 4
    خدا رو شکر ستاد کرونا با لجبازی و تصمیم یک نفر کلا بی ارزش میشه ... مجلس هم که منتظره کنکوریا کرونا بگیرن و بمیرن بعد مقصر رو روحانی بدونن ..... بالاخره باید یه جوری آمار مرگ و میر های دو سه هفته دیگه تامین بشه دیگه
  • US ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 71
    من موندم تو این چند ماه ملت از جمله محصلا وجوونا همش تو خیابانها وپارک ها ومسافرت و...پلاسن هیچی نمیشه !اماهمین میخوان برن کنکور بدن ، یکهو کرونا می گیرن! بابا ول کنید اگه قراره بمیرید در راه علم بمیرید نه تو مسافرت وخیابان وعروسی وعزاداری و...تموم کنید این کنکور مسخره تون رو .دیوونه کردین مارا .دم آقای روحانی گرم بالاخره یه جا تونست نظر خودش را بگه وانجام بده .
  • کنکوری. IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 10
    مراقب باشید . کرونا نگیرید چون ریه هاتون مثل سابق نمیشه . کیسه ایی پر از خون ، خدا به دادمون برسه
  • منصور IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    4 23
    کارشناس،میدونی اگر برگزار نشه بچه های مردم روانی میشن، مکان زیاد هست بیشتر کنن و با فاصله باشه
  • رضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 3
    کنکور باید ب تعویق بیفتاد
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 1
    اتفاقا یه عروسی در فضای باز با تعداد کم برگزار شد و خیلی ها کرونا گرفتند.
  • شبان IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    30 3
    خیلی از دوستان دخترم که میخواهند پشت کنکور بمانند خواهان انجام کنکور هستند تا در چرخه کنکور ۱۴۰۰ بیفتند مگر نه در یک ماه نمیشود معجزه کرد که حالا دانش آموزان به خاطر درس بخواهند عقب بندازند بچه ها نگران سلامتی خود بعضاً افراد خانواده شان هستند مخصوصا حالا که مرگ و میر جوانان با جهش ویروس فزونی گرفته است و همینطور تعارض حرف های وزرا و رسما اعلام کردن وزیر علوم از ناتوانی در رعایت پروتکل ها چطور در کمتر از ۲۴ ساعت فهمیدند می توانند مسیولینی که از اسفند دست رو دست گذاشته اند مضحک است مضحک اسمش را کنکور نگذارید بگذارید قتل عام و خدا به داد دانش آموزان مناطق گرمسیر و محروم برسد هر چند که یک روزی این مسیولینی که فقط به فکر جیبشان و دانشگاهای پولی شان هستند جواب پس خواهند داد امروز جوانان مظلوم ایران همه این بی لیاقت ها را به خدا سپردند و بترسید از آن روز که همین مظلومان شمارا به زانو دربیاورند
  • محمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 3
    یعنی یکی تو این مملکت پیدا نمیشه که با این تک روی ها برخورد کنه!!!!!
  • نگار IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 17
    لااقل این سهمیه های لعنتی رو حذف کنید که همه با شرایط یکسان برن دانشگاه بخدا مارو نابود کردین با این کاراتون
  • باران IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 23
    بهتره جمغ کنی بری نادری الان دیگه بهتره به کارای مهمتر برسی که به خاطر اونا مثلا رفتی مجلس ولی خودت لجبازتری بیکار
  • امید IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    31 6
    واقعا نشان دادید که شما ( مجلسی ها) هیچ تصمیمی نمیتوانید بگیرید.حتی نتوانستید جلوی کنکوری را بگیرید که یک مورد خیلی کوچک و بی ارزش بود.# مجلس_ناکارآمد
  • علیرضا نیکرو IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 27
    تعویق کنکور اشتباهه کنکور نباید تعویق می افتاد
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 17
    نماینده ها تو رو خدا بی خیال تعویق بشین بچه هاروانی شدن بسه سکوت کنید و اجازه بدین آزمون در کمال آرامش برگزار بشه دیگه بسه استرس
  • مریم IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 21
    خدا رو شکر که دست این کاسه های داغتر از اش تو حنا موند از اینکه کنکور سر موعد برقرار میشه خدا رو هزار بار شکر
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    6 25
    بد ترین مجلسی که من طی دوران عمرم دیدم همین مجلسه هنوز هیچ طرح وبرنامه ای برای زندگی مردم ندارن جز لجبازی تعویق کنکور هم به ضرر ما بود واز کجا معلوم که ی ماه دیگه وضع بهتر میشه
  • کنکوری1400ام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    4 24
    دم رییس‌جمهور و وزرای بهداشت و علوم گرم که سازمان سنجش رو تحت فشار قرار دادن تا علاوه بر تشدید رعایت پروتکل ها با کمک نیروهای مسلح و غیرمسلح، جلوی فرسودگی روانی کنکوری های 99 و حتی 1400 را با عدم تعویق کنکور گرفتند. به کوری چشم هرچی نماینده مجلس لجباز و سیاهی لشکر های کنکورسراسری
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 21
    برگزار بشه بهتره.دست از تفرقه انگیزی برداریم. با عینک سیاسی به همه چیز نگاه نکنیم.
  • A IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 9
    یا فاطمه ی زهرا خودت کمکمون کن. توروخدا به داد ما برسید . بابا چه اصراری دارید ما بدبختارو به کشتن بدید. ای خدااااااا چرا نمیفهمید بابا ما میترسیم بیایم سرجلسه وقتی خودتونم میدونم محیط برگزاری ازمون امن نیست چرا میخواد به کشتنمون بدید. خدا نگذره ازتون
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 2
    عزیزم بحث استرس چند هزار نفر نیست این یک تصمیم گسترده و دربرگیرنده تمام اقشار جامعه و به طور مستقیم تاثیر بر سلامت تمام جامعه دارد و دولت نباید در این باره احساسی تصمیم گیری کند چون قطعا و قطعا نه تنها پروتکل ها رعایت نخواهد شد بلکه مبتلایان و مرگ و میر هم قطعا اواسط شهریور ماه اقزایش خطرناکی خواهد داشت که این همان بیان رهبری از فاجعه بزرگ است. دولت نام خودرا در تاریخ آلوده تر از این نکند.
  • شاهین IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 1
    مامی دونیم که آقای نادری چقدربه خاطرسلامت ماداوطلبان تقلادادندوزحمت کشیدند ممنونیم ازایشون ولی خب چه بایدکردظاهراحداقل نظرسننجی اکثریت داوطلبان نیزارزشی نداشت هیچ دراین زمینه هیچ حرفی نزدکه آقانظراکثریت موافق تعویق کنکوربودند ولی چی شد؟
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 2
    چرا به فکر مایی که توی آب و هوای گرم زندگی میکنیم نیستید؟؟؟ توی این هوای گرم ما میتونیم چهار ساعت ماسک رو تحمل کنیم؟؟ حالا چون توی اقلیت هستیم و تعدادمون کمتره باید بزنید توی سرمون؟ همینطوریش توی سرمون زدید دیگه اینطوری نزنید تو سرمون
  • محمدعلی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 3
    خدالعنت کندروحانی رااگراین خبرواقعیت داشته باشد پس شمانمایندگان مجلس چه غلطی میکردید که جلورئیس جمهورنگرفتیدوطرح دوفوریتی تعویق کنکورتصویب نکردید لطفاباجان بچه های مردم بازی نکنید لطفاتعویق کنکور سراسری
  • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 19
    به نظر من هرکی میخاد نیاد هرکی هم که میتونه بیاد و تمام کنکور خودشن میخان برگزار کنن از دست ما مردم هم کاری بر نمیاد
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 17
    بیشتر لجبازی شما مجلس ها هست چه منطقی پشت سر این تصمیم احمقانه تعویق تعویق هست به جای لجبازی بییایید به سلامت برگزار شدن کنکور کمک کنیدانقدر با روح و روان مردم بدبخت باری نکنید
  • کنکوری IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 3
    تو رو به جون بچه ها تون به تعویق بیوفته آخر شهریور هوا خنک تر استفاده از ماسک راحتر
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 3
    خدا لعنتتون کنه با جون بچه های ما بازی کردین آخرین بازی این دولت کشتار بچه های ما تموم میشه دیگه به کدوم برنامه هاشون از گرونی بنزین یک شبش که خودش هم خبر نداشت گرونی دلار طلا خدا لعنتتون کنه
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 18
    اگر کسی کمی مدیریت کلان بداند میفهمد که جمعی تصمیم ساری میکنند و بالاترین مقام در آن مجموعه یا سازمان تصمیم میگیرد. اگر شورا و رای گیری نباشد. من از ستاد ملی کرونا بسیار ممنونم که تصمیم درست گرفت و کنکور به تعویق نیفتاد. و به این بازی سیاسی کاری پایان داد. برخی از هر مسئله ای اجتماعی در سطح ملی میخواهند بهره سیاسی بگیرند و به قولی روی آنتن باشد.
  • پدر IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 3
    آقای روحانی شما اصلا خودت کنکور دادی؟یا مثل این مملکت اداره کردنته میمونه خودت از ترس نمیای تو مجلس میخوای ما رو بفرستی سر ماراتون مرگ؟
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 19
    اقای نادری به جای تصمیم نابخردانه تعویق تعویق کمک گن کنکور به سلامت برگزار بشه بیا مردانه بایست وسهمیه های ظالمانه را همین امسال تعدیل کن نه این که با روح وروان بچه های معصوم ما بازی کنی مگر شما کنکور ندادی مگر از استرس کنکور خبر نداری مگر نمی دانی شهریور وضعیت کرونا بدتر میشود
  • گلی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 2
    سلام کنکورو به تعویق بندازید من اسم دارم ومشکل ریه دارم چجوری در 4 ساعت ماسک را تحمل کنم البته من فقط نیستم هزاران دانش اموزان دیگه مشکل دارن ومطمئنم که با پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشود وراستی 24 ساعته اخبار میگه توی یک تجمع بالای 10 نفر نباشه وروز کنکور بالای 300 میشه یعنی چی یه ذره به فکر ما باشید
  • مادر یک کنکوری IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 20
    خواهشا،شما کاسه داغتر از آش نشو.اجازه بدید این یک هفته آخر رو بچه ها ی ما با آسودگی سپری کنند.شما تو مجلس کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید،لطفا به کنکور کاری نداشته باشید.دیوانه کردید بچه ها رو.تمامش کنید،این بحثهای بی حاصل واسترس آور رو.شما رو به مقدساتتون سوگند،تمام کنید،این بازی کثیف رو .
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    31 4
    پروردگارا ..ما را از شر کرونا ،وزرای صدرنگ و به ویژه مافیای پول پرست کنکور حفظ بفرما
  • م IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 26
    شما ها چند درصد رای ملت رو دارین که خودتون رو نماینده ی مردم میدونین . کار درست اجرای کنکور با رعایت فاصله و اجرای سختگیرانه ی پرتکل بهداشتی هست نه تعویق اون .
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 16
    عزیزم بحث استرس چند هزار نفر نیست این یک تصمیم گسترده و دربرگیرنده تمام اقشار جامعه و به طور مستقیم تاثیر بر سلامت تمام جامعه دارد و دولت نباید در این باره احساسی تصمیم گیری کند چون قطعا و قطعا نه تنها پروتکل ها رعایت نخواهد شد بلکه مبتلایان و مرگ و میر هم قطعا اواسط شهریور ماه اقزایش خطرناکی خواهد داشت که این همان بیان رهبری از فاجعه بزرگ است. دولت نام خودرا در تاریخ آلوده تر از این نکند.
  • بهزاد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 17
    نادری جان شما دایه ی مهربان‌تر از مادر برا مردم نشو وقتی آزمونهای دکترا و کارشناسی ارشد و دکترای وزارت بهداشت و کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برگزار میشد چرا خفه خون گرفته بودی مگه اونها خانواده و جان نداشتند حالا کنکور سراسری شد خط قرمز و فلان وبیثار شما از دولت هم خراب ترید،فک نکن مردم فریب حرفهای خوشرنگ لعاب شما به ظاهر نمایندگان را میخورند شما هم مقصرید مقصرید همان زمان که طرح دوفوریتی را لغو کردید شما بیشتر از همه مقصرید شما اگر میخواستید از مقام قانون گذار هرکاری می‌توانستید بکنید تعویق کنکور که دیگر جای خود دارد پس ادای انسانهای به ظاهر در فکر سلامت جامعه را درنیارید،وقتی چندین کنکور قبل تر از آزمون سراسری برگزار شده بی معنی ترین کار تعویق آزمون سراسری میتواند باشد آزمون سراسری باید در زمان مقرر برگزار شود نمیشود کشور را به امان خدا رها کرد و همه چیز را تعطیل کرد
  • علی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 28
    سلام اگه یه تصمیم درست گرفته شده باشه همین تعویق نیوفتادن کنکور بود چرا باید رییس مجلس برا بچه های مردم تصمیم بگیره اونم کسی که هیچ تخصصی جز فشار گازانبری نداره
  • داورپناه IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    9 16
    سلام نماینده دلسوز ما با خانواده صبی تا ظهرا در خیابان وبازاریم بفکرمان. نیستید فقط کنکوری. که میخواین دولت را زمین بزنید اینهمه وقت را نثار. گرانی خودرو واجناس وووووو کنید تقابل. شما. با دولت مملکت را به هم ریخته. که چی ملت بیدارند بسه
  • مریم IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    37 5
    نمایندگان محترم مجلس که به فکر سلامت مردم و داوطلبان کنکور سراسری هستند لطفاً مجددا در مورد تعویق کنکور در این موضوع ورود کنید و کنکور را به تعویق بیندازید اما این بار با صراحت تمام و به هیچکدام از آقایان سودجو اجازه دخالت ندید جان مردم بیش از این چیزها ارزش دارد
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      1 15
      اشتباهی مثبت دادم سه تا ثبت کرد...
  • محمد حسین IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    48 4
    به احتمال زیاد اقای روحانی یه فکر های اساسی داره اون از مراسم محرم که می گه باید برگزار بشه این هم از کنکور که به تعویق ننداخت ‌ شاید با خودش می گه چرا همیشه ما باید عقب باشیم بذار این دفعه از امریکا لااقل تو آمار کرونا جلو بزنیم . #ما خواستارتعویق هستیم#
  • A IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    35 5
    خدا به نفست برکت بده اقای نادری. خواهش میکنم نذار با جونمون بازی بشه من خودم بیماری زمینه ای دارم اگه کرونا بگیرم کی جوابگو هست؟؟؟ توروخدا یه کاری بکنید. نذارید امیدمون از مجلس نا امید بشه. به حق امام حسین قسمتون میدم.
  • حاج مهدی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    9 49
    با سلام اینجانب که دختر پشت کنکوری دارم کاملاً از نقطه نظر رئیس جمهور محترم در این زمینه دفاع می‌کنم که علاوه بر سلامت جسمی داوطلبان کنکور باید به سلامت روحی و روانی داوطلبان نیز توجه کرد... بنظرم آقای نادری و دیگر عناصری که از تعويق کنکور و بعبارتی کنسل کردن کنکور دفاع می‌کنند می‌خواهند تا با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده اقوام و خویشان و یا فرزندان خود را بر صندلی های خالی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بنشانند و به بهانه‌های واهی بدنبال تعویق یا در واقع کنسل کردن کنکورد...
  • احمد IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    11 8
    ایا امکان این هست که کنکور 4 ساعته در دو روز و هر روز 2 ساعت باشد تا داوطلبان کمتر اسیب ببینند مثلا ازمون عمومی در یک روز و ازمون اختصا صی در یک روز دیگر تا داوطلبان کمتر در محیط بسته قرار بگیرند
  • داوطلب سراسری IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    26 14
    شهرستان ما استهبان امروز ۲۱نفر گرفتن بخدا بهمون ظلم کردین با این تصمیمتون منم چون سال اخری هست ک میتونم کنکور بدم مجبورم شرکت کنم ولی در حقمون ظلم کردین
  • پدر IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 23
    ابروی مجلس رو هم بردی به اندازه کافی به نظرم مطرح شدی بسه دیگه
  • m IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    58 19
    تو روخدا تعویق بندازیدواقعانم لجبازی می کنین هیچ وقت جون ما براتو مهم نیس
  • ... IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 32
    بعد اون همه ناراحتیو عصبانی شدن از کشورم! متوجه شدم! هر اتفاقی هم بیوفته بازم عاشق ایرانمم:) هیچ وقت رهاش نمیکنم❤️
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 20
    واقعا كنكوري هستين نشستين نظر ميدين. الان دوستاتون بكوب دارن مي خونن. وقتتونو هدر ندين. جو هم ندين. جنگ كه نمي رين
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    4 34
    چه خبره. چقدر پيام آقا بي خيال. يك ماه نمي شه جبران نخوندنها رو كرد.
  • هیرا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    34 0
    واقعا نميدونم چی بگم اگرنمیخاستید ب تعویق بندازيد چرااصلا بین مردم پخش کردین وگفتید متاسفم براتون چجور برای کارشناسی ودکتری ک نره غول بودن 5ماه انداختید عقب پس ماچی ک کم سن وسال وکم تجربه هستیم اونارنگین ترازما بودن؟؟؟اگه بچهای خودتون بودن چی اصلامیذاشتید برگزارشه.بعدشم خودتون گذاشتید ک پروتکل اجرانمیشه وتواین گرما ماچجور 4_5ساعت تحمل کنیم باماسک توروجون مادرتون توراب شیری ک خوردين توراب هرکس که میفرستید يه لطفی درحقمون کنید بندازيد اخرشهریور خاهش میکنم ازتون لطفا ب نظرات ماهم رسیدگی کنید لطفا ب تعویق بندازيد
  • ی کنکوری IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 31
    روحانی دمت گرم. اگه امسال پزشکی قبول بشم، همیشه برات دعا میکنم.
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    25 3
    اگه سلامت مردم مهمه کنکور سراسری رو با زیر ساخت های لازم برگزار کنید... لاقل دو هفته تعویق میدادید ک امکان افزایش حوزه باشه...بابا پشتیبانای بیشرف فلان موسسه با دو هفته تعویق ک نمی میرید...پدر مادرای با فکر بچتون با دو هفته تعویق تلف نمیشه ک...حوزه ها افزایش پیدا کنه چیزی هم نصیب اونایی که میگن تعویق نمیشه...فقط سلامت همه کمتر در معرض خطره.....باور کنید با وجود این همه ارگان های مختلف و امکاناتشون امکان فاصله دو و نیم متری هم حتی برای صندلی ها هست....فقط الان تا هفته بعد زمان کافی برای بهره گیری از امکانات وسیع ارتش سپاه نیروی انتظامی اماکن ورزشی مذهبی و...نیست...و تضمین امنیت سوالات در این زمان کوتاه با این تغییرات وسیع ممکن نیست...نیاز به کارگروه تخصصی از تمام ارگان ها داره..هرچند بهتر بود قبل این تشکیل میشد...باور کنید هزاران راهکار هست که ایران بهترین کنکورو در جهان برگزار کنه...مثلا برگزاری کنکور در شب مثلا برای مشهدیا استفاده از صحن های حرم و پتانسیل عظیم نفرساعت کار خدام حرم رضوی...با توجه به شرایط آب وهوایی کل کشور نیاز به همت و برنامه ریزی دقیق هست...متعصبان برگزاری کنکور!
  • TR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 2
    با یک حرکت دولت و روحانی مجلس انقلابیوفیتیله پیچ کرد مجلس هیچکارست در ایران بفهمید
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 5
    خدایا یکم عقل بده به مخالفان تعویق کنکور، اخه طرز فکرتون چیه، تومغزتون فکر کنم گچه که اینطور جاهلانه نظر میدهید
  • امیر GB ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    19 3
    اصلا نظر ما براشون مهم نیس سلامت کسی براشون اهمیت نداره ما شدیم موش آزمایشگاه برای اینا
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    28 11
    اینایی ک میگن کنکور برگزار شه همونان ک سهمیه دارن و میترسن یه موقع باطل نشه من یکی از دوستام ک سهمیه داشت با رتبه چهل هزار پزشکی میخونه مملکت رو ب باد دادین رفت
  • کنکوری بدبخت IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    37 3
    لجبازی با دولت و مجلس نبود، لجبازی با کنکوریای بدبخت بود ما چرا باید فدای شما بشیم ما چرا باید روانی شیم سه روزه گریه میکنم روز اول که خبر تعویق رو شنید استراحت کردم فرداش برنامه ریزی کردم، دو ساعت بعدش شنید باز همون تاریخه دووووو روز رو ازمون گرفتید سه روزه دارم گریه میکنم خدا ازتون نگذره چرا نمیتونید یه تصمیم ثابت و قطعی بگیرید کنکور رو باید به تعویق بندازید از لحاظ روحی نابودمون کردید سه روز از مهمترین روزای کنکورمونو گرفتید باااااااااید کنکور رو به تعویق بندازید حتی اگه یک هفته باشه #تعویق_کنکور_سراسری
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    25 2
    من داشتم عادی درس میخوندم و عالی از اون روز به بعد تمرکز ندارم و با روح و روانم بازی شد !نه تنها من بلکه دوستان کنکوری هم همین شرایط را دارند حداقل یک هفته تاخیر برگزار میکردید ما تمرکز مون بیاد بخدا شوک عجیبی بود هم برای موافقین تعویق هم برای مخالفین ان .
  • Ati IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    35 1
    حالا انگار جونتون میخواد بالا بیاد یه ماه بیشتر بخونید ...کسی که واقعا عاشق و درسشه واسش فرقی نداره فقط میخواد تلاش کنه ...شماها ک ادعاتون میشه یکی دوساله خوندین خسته شدین چطور تو یک ماه خسته میشین تو دوسال خسته نشدین؟؟؟یه جوری میگین انگار ما موافقای تعویق درس نخوندیم ...نه بابا شماها خوبید نکشینمون دکترا
  • شهروند IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 20
    جناب ، این خانه ای که بعنوان خانه ملت نام میبری به هیچ عنوان خانه ما ملت نیست فعلا خانه شما آدمهای از خود راضی متعصبی ست که حاضرین با روح و روان بچه های ما بازی کنین تا خودتان را مطرح کنید. ملت برای شما پشیزی هم نمی ارزد، پس در مطرح کردن خودتان و دعواهای سیاسیتان از ملت مایه نگذارین که اکثریت قاطع ما مردم به همه شما طیفهای سیاسی بی اعتمادیم
  • ۰۰۰۰۰۰۰۰ IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 2
    وقتش نیست به نظرما داوطلباهم احترام بزارید ما قراره بریم کنکور بدیم شماعزیزان قبلا کنکوراتونو دادید عده ای زیاد خواهان تعویق هستن لطفا ماراهم درنظر داشته باشید باتشکر.
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    4 20
    خدا الهی پدر و مادر اون یه نفر رو که مانع به تعویق افتادن کنکور شد بیامرزه تا دنیا دنیاس ما کنکوریای ۹۹ ازش ممنونیم
  • محمد IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 1
    با برگزاری کنکور حجم انبوهی از مسافران وارد جاده ها میشوند ومسافرت ها مصادف با مراسم حسینی میشود هوای گرم بخصوص در مناطق گرمسیر سبب کلافگی و اذیت بچه میشود با بزرگتر شدن مکان های آزمون شاید امکان ابتلا کم شود ولی احتمال تقلب بالا می رود صحبت هایی در باره آمدن واکسن و حتی ساخت آن وآزمایشش بر روی نمونه انسانی شده مگر پذیرش دانشگاه ها از آبان نیست یکماه خیلی فرق می کند
  • جواد IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 20
    تشکر می کنم استرس و ناراحتی کنکور بیشتر به جامعه و دانش اموز اسیب می رساند
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 13
    چقدرم شما ها‌دغدغه مردم دارید .اخ بمبرم برای این مجلسیان ده در صدی .دلتان برای اعزاداری محرم که نمیسوزد .فریب کاری اندازه ندارد
  • کنکوری DE ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    30 0
    #روحانی_امید_تعویق_کنکور
  • GB ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 25
    چه بهتر که کنکور برگزار بشه چون کرونا در کشور ما نه یک ماه دیگه شاید تایک سال دیگه هم از بین نره بچه ها از استرس بیمار میشن همه بچه ها تلاش کرده اند دیگه خسته شدند برگزاری کنکور بهتر از لغو اون هست
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    9 15
    عزیزم بحث استرس چند هزار نفر نیست این یک تصمیم گسترده و دربرگیرنده تمام اقشار جامعه و به طور مستقیم تاثیر بر سلامت تمام جامعه دارد و دولت نباید در این باره احساسی تصمیم گیری کند چون قطعا و قطعا نه تنها پروتکل ها رعایت نخواهد شد بلکه مبتلایان و مرگ و میر هم قطعا اواسط شهریور ماه اقزایش خطرناکی خواهد داشت که این همان بیان رهبری از فاجعه بزرگ است. دولت نام خودرا در تاریخ آلوده تر از این نکند.
  • رضا IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    19 28
    حالا چون رئیس‌جمهور از جناح شما نیست هر تصمیمی بگیره غلطه.؟؟؟؟؟ بهترین و عاقلانه ترین تصمیم اتخاذ شد.
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    24 24
    آقا برو این نظرات چیزی جز کارشکنی دربرابر دولت وملت نیست ساکت باشید بهتر است
  • رها IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    35 1
    سلام..تشکر وخسته نباشید...شماروبخدابذارین تو پاییز...مریض داری داشتم نتونستم بخونم....خواهش تمنا....التماس....خدابراتون بده...خداپرست وپناهتون باشه....بذارین تو پاییز....
  • ناشناس IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    25 14
    هیچکس جوش مارو نزد هیچکس جون ما براش مهم نبود اقای نادری شما هم جوش مارو نزن مثل بقیه راحت به کاری دیگتون برسید چون کسی نیست که صدای مارو بشنوه شما هم نشنیده بگیرین