همشهری‌آنلاین: خبرگزاری‌های بین‌المللی امروز به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام (ره) پرداختند

گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران:
آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم ایران امروز سه شنبه طی سخنانی در تهران اتهامات انتشار یافته را در خصوص تلاش ایران در جهت تولید سلاح هسته ای قاطعانه رد و در اختیار داشتن بمب را بی فایده و بیهوده توصیف کرد

گزارش رویترز از تهران:
ایت الله علی خامنه ای رهبر معظم ایران امروز سه شنبه طی سخنانی که بطور زنده و مستقیم از تلویزیون ایران پخش شد اعلام کرد ایران همچنان برنامه هسته ای خود را پیگیری خواهد کرد.

به موجب این گزارش ایت الله علی خامنه‌ای رهبر معظم ایران امروز ضمن تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در برابر فشارهای غرب برای متوقف کردن برنامه هسته ای خود تسلیم نخواهد شد ، اعلام کرد ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای نیست بلکه به دنبال استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای است.

رهبر معظم ایران همچنین تاکید کرد ما به پیگیری این مسیر ادامه خواهیم داد و به هدف خواهیم رسید

گزارش خبرگزاری المان از تهران:
ایرانی ها امروز سه شنبه نوزدهمین سالگرد ارتحال ایت الله روح الله خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران  را با برپایی مراسمی در مرقد ایشان در جنوب تهران گرامی داشتند.

دهها هزار تن از مردم به همراه مقامات لشگری و کشوری ایران از جمله ایت الله علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این مراسم حضور یافتند.

آیت الله خامنه‌ای از سال هزار و نهصد و هشتاد و نه تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است و حرف اخر را در همه امور کشور می زند.
ایت الله خامنه ای، راه امام خمینی  را در مسیر بیست و هشت ساله انقلاب اسلامی ایران ادامه داده است.

آیت الله خمینی (ره) عامل اصلی انقلاب اسلامی ایران در سال هزار و نهصد و هفتاد و نه و بنیانگذار نظام اسلامی این کشور است که به چالش سیاسی اصلی برای کشورهای غربی تبدیل شده است.

کد خبر 53991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز