دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارا دوم دولتی همانند دور قبلی پذیره‌نویسی با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند با مراجعه به بانک نسبت به خرید از این صندوق اقدام کنند.

صندوق دارا یکم - ETF

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان دومین صندوق سرمایه‌گذاری ETF دولتی، با هدف ارتقای وضعیت اقتصادی خانواده‌ها با عنوان صندوق دارا دوم از سوی دولت عرضه می‌شود، خریداران حقوقی اجازه خرید از این سهام را ندارند و خرید از این صندوق برای عموم مردم ظرف مدت ۲ هفته از آغاز زمان دقیق پذیره‌نویسی برای خرید آن زمان دارند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارا دوم دولتی همانند دور قبلی پذیره‌نویسی با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند با مراجعه به بانک نسبت به خرید از این صندوق اقدام کنند و خرید از این صندوق نیازمند کد بورس نیست.

سرمایه‌گذاران پس از خرید صندودق دارا دوم تا یک ماه اجازه خرید و فروش ندارند، حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید از صندوق دارا دوم ۱۰۰ هزار تومان است.
 
صندوق سرمایه‌گذاری دارا یکم متشکل از سهام بانک‌های صادرات، ملت، تجارت، بیمه اتکایی و بیمه البرز بود، اما صندوق سرمایه‌گذاری دارا دوم، دارای ۲۰۰ سهم از نمادهای شبریز، شپنا، شتران و شبندر به ارزش ۲ میلیون تومان است.

کد خبر 538893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    13 0
    فکر میکنم شما خواب تشریف دارید