حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در یک توییت به سخنان شب گذشته پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره اموال بنیاد واکنش نشان داد.

آشنا

به گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «چه بنیادی شود این بنیاد! فرمودند مستاجران بنیاد باید یا اجاره‌ها را به‌روز و یا ملک را تخلیه کنند اما نفرمودند با آنان‌که املاک را به نام مزایده‌ ولی با مصالحه و توصیه مالک شده‌اند چه باید کرد و نفرمودند فردای فروش سریع  همه اموال و  املاک، بنیاد می‌ماند یا جمع می‌شود.»

گفتنی است شب گذشته فتاح در برنامه نگاه یک تلویزیون در خصوص بازپس گیری و مستغلات تحت تملک افراد خاص گفت: در روز معارفه بنده در این سمت گفته بودم که برای بازپس گیری این املاک و مستغلات اقدام خواهم کرد و به طرق قانونی، در این باره قبل از آنکه ما وارد مراحل قانونی شویم برخی مانند خبرگزاری ایرنا و دانشکده خبر خودجوش اقدام به واگذاری املاک نمودند اما برخی هم از راه و روند همکاری فاصله گرفته اند. وی از اشخاص و نهادهایی نام برد که اموال بنیاد را پس نداده‌اند یا اجاره نمی‌دهند.

در همین زمینه بخوانید:

کد خبر 538738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    7 1
    آقاجون بگذار کارشو بکنه که انگاری صابون پاستور را به شکمش میماله!!!!!!! همتون سروته یک کرباسید جمعش کنید که به غیر از عصبانیت مردم چیز دیگری نصیبتان نخواهد شد!!!!!!!
  • احمدی تهران IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    2 2
    سلام امیدواریم آقای فتاح بعداز جنجالهای پس گرفتن اگر گرفتن بازم روشن کنن مردم را که با این املاک چکاری برای مردم محروم انجام دادن البته اگر ازشون مجری سوال کرد ناراحت نشه امیدواریم به شرط حیاط ما و ایشون والااااا