رئیس بنیاد مستضعفان گفت: انتظار داریم علیرضا زاکانی در حرکتی انقلابی ساختمان مرکز پژوهش‌ها را که ملک بنیاد است، به ما تحویل بدهد.

مرکز پژوهش‌های مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصر ایران، رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه نگاه یک تلویزیون گفت: یکی از ملک های خیلی ارزشمند بنیاد در ضلع جنوبی کاخ نیاوران بوده که قبلا در دست مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و ۱۲ طبقه در آن ساخته شده که در حال حاضر این ملک در اختیار مرکز پژوهش های مجلس است. آقای زاکانی اخیرا در مرکز پژوهش ها به عنوان رئیس فعال شدند. انتظار داریم آقای زاکانی به عنوان یک برادر ارزشی و بسیجی در اولین حرکت انقلابی خود این ملک را به بنیاد تحویل دهند.

بخش های دیگر سخنان فتاح در برنامه نگاه یک را در لینک‌های زیر بخوانید:

کد خبر 538536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    5 1
    سلام اقای مهندس فتاح گیریم که این ملک را اقای زاکانی دو اتشه اصولگرا و مدعی مبارزه با رانت و چپاول اموال دولتی به شما پس دادند با این ساختمان میخواهید چکار کنید ؟میخواهید به مستضعف دیگری هدیه کنید؟
  • علی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    3 4
    سلام. تیتر را میتوانستید درست و غیر جانبدارانه بزنید. در صفحه اول همشهری چیزی که امروز دیدم حمله به اصول گرایان، احمدی نژاد و حتی فتاح بود. برای خالی نبودن عریضه ریگی هم به ابتکار پرت شده که در پایین صفحه رفو و جایگاه او را ارتقاء داده اید. با روش بهتر میشود پی روزی بود .
    • ایرانی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      کدام مستعضف داداش من ، پس یکی بیاد وضعیت این بنیاد را در این سالها بررسی کنه ، آنوقت معلوم میشه مستضعف کجای این قرار دارد
  • محسن IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    5 2
    سوابق آقای فتاح نشانگر حمایت کامل از محرومان است. ایشان تعلقات دنیوی کمتری نسبت به سایر مسئولین دارد.مردم می توانند به ایشان اعتماد کنند.