این روزها ویدیوئی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن دختری جوان به ماجرای دزدیده شدن خود توسط یکی از راننده‌های تپسی اشاره می‌کند و می‌گوید با آن که ۳ روز از این ماجرا گذشته اما راننده هنوز دستگیر نشده و ممکن است مسافران دیگری را سوار ‌کند.

تپسی

همشهری آنلاین - پروانه بندپی: دختر جوان در این ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای که آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده توضیح می‌دهد که عصر چهارشنبه گذشته ۱۵ مرداد ماه توسط یکی از رانندگان (سفیران) تپسی دزدیده شده و راننده نیز در حالت طبیعی نبوده است.

انتشار این ویدئو موجی از اعتراض و نگرانی را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر در پی داشته است. بسیاری از کاربران با دست به دست کردن و انتشار این ویدئو از ضعف خودروهای اینترنتی در تامین امنیت مسافران انتقاد کردند. برخی نیز تجربه‌های مشابه خود را که قبلا برای آنها رخ داده، در صفحات شخصی خود به اشتراک گذاشتند.

  • چه بر سر دختر جوان آمد؟

دختر جوان که «پریا رحمتی» نام دارد و مدعی شده توسط یک راننده تپسی دزدیده شده و مورد توهین قرار گرفته درباره اتفاقی که برایش رخ داده است توضیح می‌دهد: «من چهارشنبه ۱۵ مرداد توسط یکی از راننده‌های تپسی دزدیده شدم. تا قبل از آن که این اتفاق بیفتد، فکر می‌کردم تپسی، یکی از مجموعه‌هایی است که در هر ساعتی از شبانه‌روز که از آن ماشین بگیرم، مطمئن‌ترین سفر را دارم. چون شماره پلاک، مدل ماشین و اسم، عکس و شماره تلفن راننده را دارم. اما وقتی این اتفاق برایم افتاد و من برای نجات خودم به هر دری زدم، فهمیدم هیچ یک از این اطلاعات به دردم نمی‌خورد. ما پلاک و مدل ماشین را به همه مجموعه‌ها از جمله امنیت تپسی دادیم اما امروز جمعه (۱۷ مرداد) است و هنوز هیچ خبری از آن آقا نیست.»

این دختر جوان که چهارشنبه گذشته از هفت تیر به خیابان اسکندری جنوبی تپسی گرفته بود، می‌گوید: «من ساعت ۴:۲۷ تپسی سفارش دادم و ساعت ۴:۲۷ راننده رسید و گفت بیا پایین. وقتی سوار ماشین شدم، راننده گفت چرا جلو نمی‌نشینی؟ گفتم چرا؟ مگر پشت مشکلی دارد؟ گفت نه همین طوری. و من پیش خودم گفتم چرا باید یک راننده چنین چیزی را مطرح کند؟ در مسیر هم سه بار تکرار کرد که چرا نیامدی جلو بنشینی؟ و من دو بار خودم را به نشنیدن زدم. در همین زمان با برادرم تماس گرفتم و امنیت سفر را برایش توضیح دادم و از مشخصاتش اسکرین‌شات گرفتم. برادرم گفت الان با امنیت تپسی تماس می‌گیرم تا ماشین را متوقف کند. آن زمان من نمی‌دانستم در خودرو قفل است. در همان لحظات راننده به من گفت چیزی می خوری؟ و من گفتم نخیر به راهتان ادامه بدهید.»

دختر جوان ادامه می‌دهد: این اتفاقات در عرض سه چهار دقیقه رخ داد و من مدت زیادی داخل ماشین نبودم. وقتی رسیدیم سر حافظ، این آقا به همه فحش رکیک می‌داد. من عصبانی شدم و آمدم چیزی به او بگویم که پیشنهاد بدی به من داد. من گفتم ماشین را نگه دار که پیاده بشوم ولی او اصلا به حرف من توجهی نمی‌کرد و به راهش ادامه داد. انگار اصلا چیزی نشنیده بود.»

دختر می‌گوید: «من جیغ و داد می‌کردم اما ماشین سرعت داشت و خب کسی در آن سرعت کسی صدای من را نمی‌شنید. من تلاش کردم در خودرو را باز کنم اما فهمیدم در قفل است و خیلی ترسیدم و رعشه‌ای به جانم افتاد. وقتی رسدیم به پل دوم که در خیابان حافظ بعد از علاءالدین است، راننده شروع کرد به گفتن فحش‌های رکیک به من. من آن لحظه داشتم به در و دیوار می‌زدم که فقط پیاده بشوم. ما روی پل بودیم و من نمی‌توانستم با سازم بزنم توی سر راننده. چون مشخص بود که این آقا در حالت طبیعی خودش نبود. نمی‌دانم از وقتی به دنیا آمده است حالت روانی درستی ندارد یا آن روز چیزی مصرف کرده بود. برای همین نمی‌توانستم کاری بکنم. چون ممکن بود ماشین منحرف بشود و از پل پرت بشویم پایین. برای همین فقط می‌توانستم جیغ و داد کنم.»

او ادامه می‌دهد: «تا این که امنیت تپسی به من زنگ زد و گفت می‌توانی صحبت کنی؟ من گفتم این آقا من را پیاده نمی‌کند و من واقعا ترسیده‌ام و نمی‌دانم چه کار کنم. گفت تلفن را بگذار روی حالت اسپیکر و بعد از راننده خواست که فوری ماشین را متوقف کند. اما راننده انگار اصلا حرف امنیت تپسی را نشینیده بود. چون هیچ اهمیتی نداد و ماشین را نگه نداشت. بعدش برادرم به من زنگ زد و ‌گفت هر طور شده پیاده شو. از پنجره ماشین بیا بیرون. تا این که ما توی ترافیک گیر کردیم و راننده انگار از جیغ و داد من ترسید و قفلِ در باز شد و من توانستم پیاده بشوم. من تمام مسیر تا محل کارم در خیابان اسکندری جنوبی دویدم و ‌لرزیدم و گریه ‌کردم. حتی نمی‌دانستم گوشیم کجاست و آیا در ماشین جا مانده یا نه.»

دختر جوان می‌گوید: «در آن زمان برادرم تمام اطلاعات ماشین را به پلیس هم داد اما از چهارشنبه تا امروز که جمعه است، هیچ خبری از آن راننده نشده است. اگر آن روز من خودم را از ماشین پرت نکرده بودم پایین، معلوم نبود الان چه اتفاقی برایم افتاده بود. امنیت تپسی مدام می‌گفت الان ماشین را متوقف می‌کنیم اما هیچ خبری نشد. آن روز از دست امنیت تپسی و پلیس که وظیفه تامین امنیت من ِ مسافر را بر عهده دارند، هیچ کاری برنیامد. تنها کاری که تمام مدتی که سوار ماشین تپسی بودم، کردند، این بود که با من تماس می‌گرفتند. اگر گوشی من خاموش می‌شد، یا دست آن آقا می‌افتاد، این تماس‌ها به چه درد من می‌خورد؟»

پریا رحمتی می‌گوید: «ساعت ۲۰:۵۲ (۴ ساعت بعد) از طرف تپسی با من تماس گرفته شد که امروز چه اتفاقی برای شما افتاد؟ ما دم کلانتری بودیم. به من گفتند متن شکایت‌نامه از آن راننده را برای ما هم بیاورید و من گفتم من از خود شما هم شکایت دارم و تا آخرش هم می‌روم.»

او ادامه می‌دهد: «این راننده یا حالت روانی نداشت، یا چیزی مصرف کرده بود. من اولین مسافر دختر آن راننده نبودم و آخرین هم نخواهم بود. چون او هنوز دستگیر نشده است. تا وقتی دستگیر نشود و نیفتد زندان، حسابش بلوکه نمی‌شود. الان معلوم نیست چند نفر دیگر را دارد سوار می‌کند.»

دختر جوان در این ویدئو شماره تلفن و پلاک خودروی راننده تپسی را هم رسانه‌ای می‌کند و می‌گوید: «خودروهای اینترنتی قابل‌اعتماد نیستند. چون این مجموعه‌ها در مواقع اضطراری هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. امیدوارم این اتفاق دیگر برای هیچ کس نیفتد و خواهش می‌کنم این ویدئو را به اشتراک بگذارید تا دختر دیگری قربانی نشود. من برادرم را داشتم، من شانس آوردم و توانستم از آن ماشین فرار کنم. اگر یک دقیقه بیشتر در آن ماشین می‌ماندم، معلوم نبود که چه اتفاقی برای من بیفتد.»

  • تپسی چه می‌گوید؟

در این میان شرکت تپسی، برخی حرف‌های دختر جوان را رد کرده و می‌گوید پیگیری‌های امنیت تپسی بوده که باعث شده راننده، خودرو را متوقف کند و این خانم پیاده شود.

هومن دمیرچی، معاون عملیات تپسی درباره آخرین اقدامات انجام‌شده درخصوص دزدیده شدن این مسافر خانم توسط یکی از رانندگان این شرکت در ویدئویی گفته است: «ساعت ۱۶ و ۳۶ دقیقه – یعنی ۱۰ دقیقه بعد از شروع سفر – متوجه شدیم که مسافر ما دچار مشکل شده و احساس ناامنی کرده است. بلافاصله تیم پشتیبانی و امنیت تپ‌سی با راننده تماس برقرار کرد و دستور توقف فوری ماشین را داد. صدای ضبط‌شده نشان می‌دهد که راننده بدون مقاومت و بلافاصله ماشین را متوقف و مسافر را پیاده کرده است.»

او ادامه می‌دهد: «بعد از پیاده شدن مسافر، حساب راننده را مسدود کردیم که تا قبل از روشن شدن ماجرا نتواند سفر دیگری با تپ‌سی انجام بدهد. به مسافر هم پیشنهاد کردیم خودروی دیگری برایشان اعزام کنیم که اعلام تمایل نکردند. تماس تکمیلی از طرف تیم امنیت برای این با ایشان گرفته شد که اطلاعات بیشتری برای تشکیل پرونده دریافت کنیم.»

معاون عملیات تپسی می‌گوید: «سوابق این سفیر (راننده) نشان می‌دهد که در هیچ‌کدام از سفرهای قبلی‌شان هیچ گزارش منفی علیه‌شان ثبت نشده بود و مثل همه سفیران تپسی، صلاحیت او هم توسط پلیس امنیت و اماکن تایید شده بود. خیلی متاسفیم که به این مسافر استرس وارد شد. ایشان مورد حمایت ما هستند. بروز رفتارهای نامناسب از سمت سفیران حتما تخلف است و ما قطعا با آن برخورد می‌کنیم.»

این مسئول تپسی می‌گوید: «الان مشغول انجام تحقیقات تکمیلی از سمت مسافران سفیر و همکاری با پلیس هستیم تا جزئیات و ابعاد کامل ماجرا روشن شود تا براساس آن اقدامات بعدی را انجام دهیم.»

  • اعتماد به خودروهای اینترنتی

اما صرف نظر از این که دختر جوان در گفته‌های خود اغراق کرده یا نه و صرف نظر از این که شرکت تپسی چه برخوردی با راننده خاطی داشت، گزینش رانندگان یا سفیران خودروهای اینترنتی در ابتدای جذب راننده‌ها باید آن‌قدر سختگیرانه باشد که کوچک‌ترین مزاحمتی برای مسافران به وجود نیاید.

شهروندان از تپسی و اسنپ نه تنها برای دسترسی راحت و هزینه مناسب آنها، بلکه بیشتر به خاطر امنیت بالایشان استفاده می‌کنند. اعتمادی که اگر خدشه‌دار شود، می‌تواند به قیمت سقوط و افتادن خودوهای اینترنتی به ورطه ورشکستگی تمام شود. چراکه ویدئوی دختر جوان، اولین اعتراض مسافران زن به امنیت پایین خودروهای اینترنتی نیست. پیش از این نیز بارها زنان و دختران زیادی در صفحات شخصی خود از تجارب مشابه سخن گفته‌ و از این شرکت‌ها خواسته‌اند که امنیت سفرها را هر طور که هست، تامین کنند.

کد خبر 538726

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرویز متکی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    سلام همیشه با یک زاویه نگاه نکنید در طی سال در اژانس تلفنی صدها اتفاق جوراجور میفتد صدها اتفاق در لباس فروشیها میفتد صدها اتفاق در تمام مشاغل میفتد متاسفانه کسی نیست لب باز کند حالا دوتا شرکت مردمی امدند به نفع مردم کار کنند هی دوست دارند اینها را از مردم جدا کنند در تاکسیها صدها جور اتفاق میفتد مگر همیشه راننده تاکسی مقصر هست
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      شیر مادرت حالت باشه چقدر خوب گفتی دم شما گرم.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    یکی از مسافران بی ادب و بی فرهنگ .که حتماً روی اعصاب راننده بازی کرده شک نکنید . برخلاف گفته های این دختر این راننده‌ها هستند که امنیت جانی ندارند .چون حتی مشخصات درستی از مسافر برای راننده ارسال نمی شود .نه اسم درستی نه عکسی نه مشخصه ای .از این مسافران بی فرهنگ در جامعه زیاد است .
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      64 56
      وقتی ثبت نام فقط در کنار خیابان در عرض چند دقیقه بدون هیچ نوع تضمین.وثیقه.و..انجام شود؟ چه توقعی؟ داریم خطای بیشتر
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      88 15
      در جواب اون آقایی که گفتن ثبت نام کنار خیابون انجام میشه این رو هم بگو تا شماره کفش مارو ثبت میکنن تا حالامسافر چهار بار ازمن کلاه برداری کرده زنگ زدم به اسنپ میگه فقط یه شماره ثبت شده معلوم نیست به اسم کیه حق با اون راننده مظلوم هستش. یکی هم به این خانم بگه خواهشن انصاف داشته باش حقیقت رو بگو دروغ گفتن کثیفه. نجسه. نامردیه اون داره نون زنو بچشو از این راه در میاره.
  • قاسمیان IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    به نظرمن توادعای این خانم وفیلمی که ازگدیرعملیات تپسی دیدیم تناقض زیادی هست همین باعث میشه که کلا به اصل ادعاشک کنیم دردرجه دوم ماسرهرچهارراهی دراون ساعت هم مامورراهنمایی داریم وهم گشت کلانتری یعنی این خانم نمیتونست شیشه راپایین بده وازنیروی انتظامی کمک بخواد پس این ادعاکذب محضه
  • علی IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    دروغ محضه.... چنین ادعای اصلا درست نیست... متاسفانه با رانندگان زحمت کش و محترم اینترنتی مثله مجرمها برخورد میشه.... اول اینکه امکان تند رفتن در خیابانهای تهران در بهترین حالت زیر ۳۰تا هست....دوم اینکه چجوری به فرض محال اگر راننده قصد دزدیدن داشته درب خودرو رو باز میکنه؟؟؟؟ آیا کذب محض نیست گفته های این شخص؟!!! راننده مسافرش رو دزدیده بسمت مقصدش حرکت کرده !!!!! من ۲۰ساله شغلم رانندگی هست .... دقیقا این خانوم تهمت زده. راننده اگر حرفه ای بود همون لحظه خودرو متوقف ... از خودرو پیاده شده و با پشتیبانی تماس .... همین
  • سعید IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    73 13
    سلام اولا که این کار فقط تو تاکسی های اینترنتی اتفاق نیفتاده قبلاتو آژانس هاهم اتفاق افتاده تو تاکسی های گردشی هم اتفاق افتاده ولی اینو واقعا قبول دارم اسنپ و تپسی بدون هیچ فیلتری راننده جذب میکنن تا قیمت های سفرشون بیاد پایین
  • RO ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    93 67
    عجب داستان جنایی این خانم روانی تعریف کرد من خودم هم راننده اسنپ وتپسی وماکسیم هستم مطمن عستم این خانم دروغ میگه امثال این مدل مسافر زیاد دیدم ولی باتوجه به سن وسالم واینکه کنترل کامل رو رفتارم دارم نگذاشتم موضوع به تنش بکشه مسافرهای خانم پرتوقع وبی ادب هستن البته نه همشون خانم های مومن و باحیا هم کم نیستن ولی همین که گفت میخواستم باسازم بزنم سر راننده معلومه ازچه قشر بی بند وباری هست به اون راننده محترم توصیه میکنم خودش رو نبازه رفتارش درگذشته درسیستم تپسی ثبت شده وکافی هست پلیس یه تحقیق راجع به اون خانم انجام بده تامتوجه دروغ گویی اون بشه
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      83 22
      دقیقا همینطوره
  • مجتبی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    97 10
    با احترام به تپسی تاکنون چنین اتفاقی نه دیده ونه شنیده ام.لازم است که این شرکتها برای تاکسیها دوربین بگذارد که مشخص کند مسافروراننده چگونه رفتارمیکنند.که خدای ناکرده خدماتی که این عزیزان‌انجام میدهند بی اجرنماند
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      48 48
      یعنی هرخانمی ساز دستش باشه حرفش درست نيست؟ کی به شما و یا به من اجازه داده قضاوت کنیم ؟ این ماجرا جنایت نیست که پلیس جنایی بخواد ورود کنه بنده وجنابعالی هم قاضی نیستیم شما خودت برو خودت رو اصلاح کن که به دختر مردم تهمت میزنی اونم فقط چون ساز دستش بوده کاسه داغ تراز آشی شما ؟ نه شرع و نه قانون به شما اجازه نمیده چنین قضاوتی داشته باشی فکر کن بجای اون خانم خواهرخودت مادر خودت نشسته بود آیا بازهم اینطوری اظهار فضل میکردی التماس تفکر .....
  • الایی IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    72 18
    راننده کاراحمقانه ی انجام داده وبایدمجازات شودودخترجوان زیادی شلوغش کرده حالا ی نفراین کارانجام داده وخوده مسافرمیگه حالت عادی نداشته پس مابقی راننده هامحترمند
  • جاسم IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    39 9
    هالا بعد از چند ملیون سفر یک بار یک راننده بی وجدان پست فطرت این کار رو کرده چه ربطی به به تپسی و بقی داره دومن این خیلی احمق هستش چون هم اسم و فامیل و هم مشخصات اون ثبت شده
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    62 16
    خیلی از همین خانمها هستن،شب سرویس میگیرن،یا مست هستن یا مواد مصرف کزدن،یا خیلی بد حجاب هستن،،،راننده بخواد کوچکترین تذکری بهشون بده،،چنین دروغهایی رو درست میکنن،که راننده ایجاد مزاحمت کرده..بنظر من تمام حرفهای این خانم،بی امنیت جلوه دادن شرکت تپ سی هست.ولی بنظر من شرکت تپ سی امنیت بالایی دارد.
  • علی IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    64 16
    اصلا اینجوری نیست که راننده بتونه اینگونه کارها رو انجام بده تمام مشخصات راننده وخودروش ثبت شده تو شرکت کسی که نان حلال تو این اوضاع بد اقتصادی با لوازم گرون بنزین سه هزارتومانی با این کرایه های ارزون کار میکنه دنبال این کارها نیست
  • آقاسعید IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    44 16
    خیلی جالبه دختری که حرفهایش پراز تناقضه؟ میاد مجموعه ایی را زیر سوال میبره .وعده‌ایی مثل خودش مییان دروغهای او ا باز نشر میکنند. چه حرفی را باید باورکرد خیلی خیلی بزرگش کرده
  • رضا IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    48 20
    از کجا معلوم که اون دختر جوان داره راست میگه و ایا میتونه ادعاشو اثبات کنه؟؟؟!
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    38 6
    بإسلام يه راننده احمق چنين حركتي انجام داده بقيه كه نبايد پاي ان بسوزند9
  • علی IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    28 9
    توتعه هایه آژانسی ها وتاکسی خطی ها.بخاطر کرایه کم تاکسی اینترنتی ها و خراب شدن بازار آنها...
  • علی IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    23 32
    باید سهمیه بنزین رانندگان قطع بشه ادب بشن
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    22 90
    طبق معمول بزرگنمایی دخترانه،مثلا در انتظار داشت پلیس یهو ظاهر بشه یا کل ملت برای نجاتش بسیج بشن؟
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      23 21
      امیدوارم یکی هم شما رو ادب کنه که به همه نگید بی ادب
  • 1361079861 NL ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    44 9
    دختره روان پریشه
  • سعید IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    53 12
    سلام... من خودم راننده هستم... صدای مسافر رو هم شنیدم... راننده بعداز اخطار سریعا ماشین رو متوقف کردند.. خواهشا... تورو خدا یه طرفه قضاوت نکنیم ممنون
  • رها IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    57 7
    جدیدا راننده های اینترنتی میگن مثلا سفر رو لغو کنید یا فقط رفت و برگشت بزنید و توقف در مسیر نزنید تا ما حق کمیسیون ندیم!!!! دخترهای جوان اگاه باشن با ماشینی که سفرش لغو شده برن تو مسیر دیگه هیچ مدرکی هم نیست که سوار این ماشین شدن... همیشه وقت رزرو حتما عکس بگیرن و ارجاع بدن به خانواده و بسیار محتاطانه عمل کنند... و هر وقت کسی چنین رفتاری داشت سوار نشن و اطلاع بدن به حراست اسنپ یا... شرایط سخت شده و باید جوانهای ما بسیار احتیاط کنند... گرگها از هر راهی وارد میشن... ما هم یدوره جوان بودیم و ادم بد و خوب دیدیم... فرقش این بود شما قدیم دقیقا میدونستی با کی طرفی... الان نه... بسیار ممکنه شخصی مبرا و موجه بنظر برسه ولی گرگه در لباس انسان...
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    44 11
    باید تعداد راننده های تاکسی زن بیشتر بشه
  • علیرضا IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    33 20
    واقعاً متأسفم که این چرندیات و توهمات یک مسافر که معلوم نیست چه قصد و غرضی داشته و تناقضات فراوان دارد چاپ کردید؟؟!..راننده بدبخت چرا در یفر درون شهری و خیابان اصلی چنین قصدی را داشته باشد.من صدای ضبط شده ی واحد امنیت تپسی را هم شنیده ام و با دستور توقف امنیت تپسی، راننده فوراً توقف کرد و مسافر متوهم پیاده شد
  • سارا IT ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    27 18
    دختره درست گفته اون شرکت دروغ گفته
  • بهروزپورعباس IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    23 30
    سلام من خودم راننده هستم بخدا راضی نیستم مسافر خانم سوارکنم چون توقعهای بیجایی دارن مسافر سوارکردم شیشه رو تااخراورده پایین کولرم روشن میگم‌خاموش کنم میگه نه وظیفه شماس روشن کنید منم دوس دارم شیشه رو بدم پایین
  • عارف IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    44 6
    با سلام اینطور که از فیلم معلومه خانم مسافر زیادی شلوغش کردن و ترس الکی خودشون رو بزرگنمایی کردن راننده ب محض هشدار امنیت تپسی توقف کرده ضمنا توی همون مسیر چرا رفته اگه قصدی داشته خانم خیلی راهها داشته برای فرار ،مثلا شیشه رو بده پایین در رو از بیرون باز کنه (بالفرض خراب بودن یا دست کاری شده از داخل ) یا با همون ساز شیشه رو بشکنه پلیس هم سر هر چهارراه هست باز هم چون نبودیم قضاوتی نکنیم بهتره اما ی مطلبی عرض کنم بنده مسافر خانمی سوار کردم با بدحجابی کامل توی ماشین نشست چون توی ترافیک ماشین های اطراف بد نگاه میکردن از خجالت گفتم خانم لطفا شالتون رو سر کنید شروع به فحاشی کرد و به شرکت تپسی هم گزارش کذب زد که خدارو شکر تونستم با ضبط صدای ایشون حق رو ثابت کنم اما برای همیشه مسافر کشی رو کنار گذاشتم
  • شیدا IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    28 13
    من حرف این خانم رو تایید میکنم و اصلا شکی در آن نیست مثل اینکه شما در این کشور زندگی نمی کنید خیلی جاها هیچ مسولی پاسخگو نیست البته به همه راننده ها توهین نمیکنم ،چرا بعد از پنج روز هنوز مدیریت محترم تپسی راننده رو مؤاخذه نکرد و با داشتن مشخصات ماشین هنوز راننده برای خودش آزاد است فاجعه از آدم ربائی بدتر؟
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    31 16
    لطفا مثل کبک سرتون رو زیر برف نکنید این اتفاق کمی نیست و حتما باید پیگیری شود مدیریت محترم تپسی حداقل میتونی راننده ات رو احضار و مواخذه کنی
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    32 16
    قوه قضائیه باید در این قضیه ورود و بررسی کند و پاسخگوی سوالات پیش آمده باشد تا موارد مشابهی تکرار نشود که درد سرش و زحمتش به خودشان برمیگردد
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    14 14
    معلوم است دروغ میگوید زیرا ابتدا گفت درباز شد و اخرش گفت خودم را پرت نمودم بیرون. همچنین معلوم هست دختر نترسی است زیرا میخواست با ساز به سرراننده زده درحالی که با تمانینه کامل متوجه احتمال تصادف میشود و منصرف میگردد.
  • افشین IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    30 12
    سلام من خودم توی تپسی هستم اصلا همچین چیزی غیر ممکن اولا چه ماشینی بوده درش باز نشده بچه 3سال هم میدونه در چطوری باز میشه مگه میشه راننده پشت فرمون کسیکه میتونه شیشه ماشین باز کنه یا در باز کنه گوشی دستش بدزده میدونید چند بار ای خانمهای محترم مبلغ کرایهارو پرداخت نکردن فرار کردن چندین بار مسافر رانندهارو پولشون گرفتن چاقو گذاشتن روی گلوی راننده ولی راننده ادم نیست مسافر ادم اینا همش حرف مفت دروغ من منکر بد بودن رانندهاه نیستم ولی این 1قصه که دختر ساخت
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    18 7
    شایدشایدبازمیگم شایدچنین حیوانهایی داخل مارانندهاباشه امابیشترین بیشترین راننده خودشون زن وخانواده دارن چون دوست ندارنندکسی به خانواده اش چیزی بگه پس ناموس مردم مثل خواهرومادرخودمون میدانیم البته بوده مسافری هم باوضع نامناسب امده هرگزچیزی نگفته ایم چون هرادمی شخصیتی داره راننده یامسافرهرکدام باشن بایدقانون اشدمجازات براش درنظربگیره
  • ق ر IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    18 4
    ۶ سال پیش در نارمک تاکسی نارنجی میخواست دختر ۲۷ساله منو بدوزه و خواست خدا بود که توانست فرار کنه .
  • اراس DE ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    11 25
    من حرف دختره رو تایید میکنم اخه به راننده چه ربطی داره که میگه بیا جلو بشین واقعا واسه تپسی متاسفم بعد گذشت پنج روز هنوز اون راننده رو تنبیه نکرده مطمنن این راننده بار اولش نبوده این راننده باید تنبیه بشی تا درس عبرتی بشه واسه همه نه به تپسی
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    11 19
    کاملامشخصه اغراق شده وگرنه راننده بیخودوبی جهت چرابه مسفرفحش بده . حرفاش صدونقیصه
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    12 4
    به نظر من دروغه چون که از یک طرف میگه که تاکسی تو ترافیک مونده و قفل‌ درو باز کرد و از طرف دیگه میگه من خودمو از تاکسی انداختم بیرون و در یک جا میگه ترسیدم از رو پل انحراف شیم وگرنه باسازم بهش ضربه میزدم بعد میگه بعد از پیاده شدن از ماشین بدو بدو رفتم سر کارم
  • Siavash IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    29 4
    آخه این دیگه فک کردن نداره وقتی تمامی مدارک راننده تپسی واسنپ تو آگاهی و نیرو انتظامی و وزارت کشور رفته وتنها مدرک گرفته شده از مسافر یه خط تلفنه معلومه کی راست میگه کی دروغ؟آخه اگه راننده نیته دزدی داشت میرفت مسافر شخصی از تو خیابون سوار میکرد اونم تو حومه شهر نه وسط ترافیک و شلوغی و اونم با تپسی و اسنپ ...مشکل اینه که همه نقطه ضعف اسنپ و تپسی رو بلدن اونم حمایت صددرصدی از مسافر و عدم حمایت از راننده .چرا راننده هایی که لخت شدن و شبا سرویس چهاروپونصدی بردن اورژانس و کرونا گرفتن اونم تو مملکتی که دیگه پیاز و گوجه زیر ده تومن نمیدن اونا رو بازتاب ندادید .این دختر با این سرو زبون و زرنگی با ام ام کردنش معلومه داره دروغ میگه و دنباله فالووره .بخدا قسم مظلومتر از راننده اسنپ و تپسی وجود نداره .
  • Sara IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    25 4
    6 ماه پیش اسنپ گرفتم و بخاطر سرعت بالا و عدم رعایت قوانین رانندگی تصادف کرد و افتادم بیمارستان . هیچ کس پاسخگو نیست مثل اینه که گوسفند جا به جا میکنن واسه 2 تومن بیشتر و 2 تا مسافر بیشتر جون مسافرا رو به خطر میندازن . تازه باید بدونید از مقررات استخدام اسنپ داشتن گواهینامه با تاریخ صدور 3 ماهه کافیه . این یعنی قشنگ ملتو نابود میکنن . اخه راننده که 3 ماه گواهینامه ش صادر شده چطور میتونه رانندگی مطمئنی داشته باشه . خیلی مواظب خودتون و خانواده تون باشید
  • غضنفریانیان FR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    13 11
    این نشان از ضعیف بودن امنیت است که با وجود ادعاهای مطرح شده توسط مسئولان و حضرات مطرح میشه بطور کلی ابهامات امنیتی زیاده اما چیزی که معلومه اگه کسی دستش بجای خاصی بند باشه موفق تره و نتیجه میگیره .
  • محمود IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 0
    بنظر من از طرف بعضی از همکاران برای خراب کردن شما این تله ها را انجام میدهند گ
  • Ali zarin IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 3
    دارید از یه روانی طرف داری میکنید،شما دیگه کی هستید
  • علیرضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 1
    به نظر من که چنین کاری از رانندگان تاکسی اینترنتی بعیده چون من مکالمه رو که گوش کردم تناقض گویی تو حرف مسافر زیاده اونجا میگه که من خودم از ماشین پرت کردم در حالی که تو مکالمه تلفنی تا راننده با امنیت تپسب یک چیز دیگه است فکر کنم خانم توهم زده یا مثل بعضی ها میخواسته اسم دربیاره یا شرکتی رو تخریب کنه خدا بهمه مون رحم کنه
  • رضا حاتمی US ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    16 3
    این داستان خانم نمیتونه این قدر واقعیت داشته باشه مسلما پیاز داغش خیلی خیلی زیاده درود دوستان
  • کریم IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام.بی احترامی نشه به مسافرهای محترم.ولی،تک تک پیدا میشن خیخیلی بی وجدان .بی پدر مادر .پرو .سو استفاده گر و......من راننده تبسی ام فقط داشتم کمی سرعت میرفتم دختر بی پدر ومادر ایقد سرم داد وجیغ کشید وحرف ناروا زد .من فقط،هیچی نگفتم چکار میکردم چون نمیتونیم زبان مارا قانون بسته اس ......