تیم فوتبال یوونتوس در کمال ناباوری در تورین با پیروزی دوبریک مقابل لیون از درو رقابت ها حذف شد. لیون به لطف برد یک برصفر خانگی و گل زده در خانه حریف در بازی برگشت صعود کرد.

یوونتوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش ۳ سرمربی یوونتوس  گفت: ما همیشه در لیگ قهرمانان بدشانس هستیم و با بدبیاری مواجهمی شویم.

ماتوریتزیو ساری افزود: " ما از تورنمنتی حذف شدیم که از ۸ بازی مان در آن ۶ بار پیروز شده ایم. ما یک باخت و یک تساوی هم داشتیم. یعنی ما از ۸ بازی ۱۹ امتیاز گرفتیم.

اگر لیگ قهرمانان اروپا  هم مثل لیگ ها یک جدول داشت ما الان تیم اول یا دوم جدول بودیم. ولی حالا حذف شده ایم. برای همین است که خیلی ناراحتم. این باعث می شود واقعاً این را درک کنم که یوونتوس در این رقابت بدشانس است".

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: " اگر این ناراحتی نبود که کامم را تا این حد تلخ کند با لبخندی بر لب این بازی را ترک می کردم چون امشب هم دیدم که بچه های ما عالی کار کردند. آنها از همه توان شان مایه گذاشتند و تا آخرین لحظه جنگیدند. بازیکنان ما با جان و دل و قلب شان بازی کردند و من تحسین شان می کنم".

ساری در ادامه به پنالتی لیون در دقیقه ۱۲ بازی به شدت اعتراض کرد و گفت: " ما خوب بازی کردیم. در بازی ای که باید شکست بازی قبلی را جبران می کردیم تا به خودمان آمدیم به خاطر یک پنالتی احمقانه از حریف عقب افتادیم. به نظر من قبل از آنکه داور به محوطه جریمه نگاه کند باید خطای آشکاری که روی گونزالو ایگواین اتفاق افتاده بود را می گرفت. این پنالتی به نظر من جنجالی است و باید روی آن بحث شود. داور به وضوح برای چنین موقعیتی آماده نبود. دریافت این گل برای ما به معنای دریافت دو گل بود. البته ما در بازی ماندیم و نتیجه را برگرداندیم ولی نشد. دو سه فرصت خوب هم در پایان بازی داشتیم و در نهایت معتقدم به صعود خیلی نزدیک شدیم. تنها چیزی که باید به خاطرش افسوس بخوریم عملکرد بدمان در نیمه اول بازی رفت در لیون است".

  • سرمربی لیون: این بهترین شکست دوران کاری‌ام بود

سرمربی لیون، در پایان بازی در تورین به خبرنگاران گفت: " این یکی از بهترین لحظات دوران کاری من است. عبور از یوونتوس واقعاً کار بزرگی است. پنالتی ای که درست قبل از پایان نیمه اول به حریف دادیم برایمان خیلی تلخ بود. چون یووه تا قبل از آن اصلاً روی دروازه ما خطرناک نبود و ما خودمان با دست خودمان کاری کردیم که آنها اعتماد به نفس پیدا کنند".

رودی گارسیا در ادامه گفت: " بعد هم که رونالدو گلی زد که واقعاً در سطح چمپیونزلیگ بود. ولی ما آرامش خودمان را حفظ کردیم و من بیشتر از هر چیز دیگری به این خاطر از تیمم راضی هستم. ما مضطرب نشدیم و همه سعی کردند در حفظ توپ دست به دست هم بدهند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد".

وی در ادامه صحبتهایش گفت: " بدون حضور پائولو دیبالا گرفتن نتیجه بهتر برای یووه سخت بود ولی ما هم ثابت کردیم که دفاع قوی ای داریم. همینطور که هفته گذشته در جام حذفی فرانسه در مقابل پاری سن ژرمن ۱۲۰ دقیقه از دروازه مان محافظت کردیم. من این استادیوم را می‌شناسم و قبلاً با رم به اینجا آمده ام. برای همین خوب می دانم که پیروزی در اینجا چقدر سخت است. می‌شود گفت این شادترین شکستی است که در تمام دوران کاری ام داشته ام".

کد خبر 538326

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha