مرد جوانی که یک مرد کارخانه‌دار را به قتل رسانده بود، ۲ داستان متفاوت برای علت این جنایت مطرح کرد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، ۵ مرداد مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در جریان قتل مرد کارخانه‌داری قرار گرفتند. با اعلام این خبر، مأموران راهی کارخانه پلاستیک‌سازی شده و با جسد خونین مرد کارخانه‌دار که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند.

در تحقیقات میدانی مشخص شد که خودروی اسپورتیج، خودروی مزدا۳ و اسناد و وسایل باارزش مقتول نیز به سرقت رفته است.

در بررسی‌ها مشخص شد همزمان با این جنایت یکی از کارگران کارخانه پلاستیک‌سازی که به‌تازگی در آنجا مشغول به کار شده بود نیز ناپدید شده است. مشخصات خودروها و کارگر ناپدیدشده به کلیه واحدهای گشت اعلام شد.

3 روز پس از این جنایت، مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مطلع شدند که خودروی اسپورتیج در یکی از شهرهای شمالی مشاهده شده و مأموران پلیس خودرو را توقیف و راننده جوان را بازداشت کرده‌اند.

راننده خودرو برای تحقیقات به پایتخت منتقل شد و در بررسی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد. او مدعی شد که برای صاحب کارخانه تریاک خریده بود و از آنجا که هزینه تریاک از سوی مرد کارخانه‌دار پرداخت نشده دست به قتل زده است.

اما در ادامه تحقیقات، او اظهارات خود را تغییر داد و مدعی شد که مقداری نقره به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به او فروخته بود اما چون پولش را نمی‌داد، دست به قتل زده است.

همدست متهم که خودروی مزدا را به سرقت برده بود نیز شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر 537476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha