مجموع نظرات: ۶
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

شوهر زن جوان وقتی تلفن همسرش بی‌پاسخ ماند، به خانه رفت و با جسد غرق به خون او و فرزند خردسالش مواجه شد.

قتل مادر و نوزاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، حدود ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماجرای قتل هولناک زن ۲۳ ساله و کودک یک ساله‌اش به ‌نام ارسلان اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد این زن جوان به همراه کودک یک ساله‌اش به طرز فجیعی با چاقو سرشان بریده شده است.

صادقی دادستان شهرستان بهارستان درباره قتل زن جوان و کودکش گفت: شوهر این زن جوان به همسرش زنگ زده و وقتی زن جوابگوی تلفن نبوده است به خانه سر می‌زند و با اجساد غرق به خون زن جوان و کودک یک ساله‌اش روبه‌رو می‌شود که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع جنایت هولناک را اطلاع می‌دهد.

صادقی بیان کرد: شوهر این زن به‌ خاطر نگرانی به خانه سرکشی می‌کند که صحنه کشته شدن زن و کودکش را می‌بیند و در بررسی‌ها از صحنه قتل چاقویی که قاتل از آن برای کشتن زن ۲۳ ساله و کودک یک ساله‌اش استفاده کرده بود، کشف شد.

در بازجویی از شوهر این زن نکته مشکوکی به نظر نمی‌رسید که وی مظنون به قتل باشد و درصدد هستیم با بازبینی دوربین‌ها و اقدامات کارآگاهان بتوانیم قاتل را پیدا کنیم.

دادستان بهارستان خاطرنشان کرد: شوهر این زن در بازجویی‌ها عنوان داشته که هیچ اختلافی بین او و همسرش وجود نداشته است. از این‌رو باید تا تکمیل شدن اطلاعات و نتیجه آزمایشات DNA صبر کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز سرنخی از جزئیات این ماجرای هولناک به‌ دست نیامده است، عنوان داشت: قطعا تا دستگیری عاملان این قتل هولناک تحقیقات به‌جد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 537474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    26 2
    اگر تصاویر و امار جنایات در مثلا پنجاه سال گذشته را داشته باشیم با خواندن جزعیات انها البته میتوان به واقعیت مهمی دست یافت و سوالات مهم که چرا و چطور انسان قادر به این کار هست. همان کودک شیرین و بانمک چند سال پیش چگونه این کار را کرده. در این مدت کم چه اتقاقی افتاده به ان کودکان. ایا رفتار دیگران. انکار دیگران و کمبود محبت و علاقه باعث ان نیست. چرا اینقدر سخت شده که انسان مثل انسان رفتار کنه با خود و دیگران ایا اوضاع مالی هم دلیل این موضوعات نیست.
  • هانی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    28 3
    قساوت تا کجا چکار اون بچه داشتن
  • ... IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    25 1
    دلیلی نداشته قاتل بخاد ی بچه رو هم بکشه چون بعنوان شاهد نمیتونسته باشه پ کشته شدنش دلیلی نداره دو حالت داره یا رابطه عشق عاشقی قدیمی بوده ک تبدیل ب انتقام شده یا کار شوهرش بوده
  • محمد US ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    7 0
    این کار هرکه بود اشنا س دوم انتقام تاحدجنون بود کسی که این کاره کرده دچار جنون شده واله دلیل ندارد که نوزاده را بکشد هرکسی که بود از نارحتی زیاد به جنون رسیده امیدوارم کسی که این جنانیت انجام داده به سزای عملش برسه روحشان شار