سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: هیاتی ۱۳ نفره که شامل تعدادی از نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت است برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری تشکیل می‌شود.

کنکور-کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شب گذشته جلسه‌ای با حضور وزرای بهداشت و علوم، روسای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل وزارت بهداشت تشکیل شد و تصمیم بر آن شد که کنکور سراسری در موعد مقرر یعنی اواخر مرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این تصمیمات تشکیل گروه نظارتی ۱۳ نفره متشکل از ۸ نماینده مجلس شورای اسلامی و ۵ نفر از وزارت بهداشت و درمان است. هشت نماینده مجلس از چهار کمیسیون آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی هستند که قرار است بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور نظارت کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید بر این است که از ۱۰۰ درصد فضای اختصاص داده شده برای برگزاری آزمون فقط ۲۰ درصد استفاده شود یعنی اگر گنجایش یک سالن ۱۰۰ نفر باشد تنها باید با حضور ۲۰ داوطلب آزمون برگزار شود همچنین تاکید شد که در کلیه رفت‌وآمدها هم نظارت صورت گیرد. یکی دیگر از این تصمیمات جلوگیری از حضور خانواده‌ها در مراکز آزمون است.
 

کد خبر 537339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha