سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: متاسفانه اکنون در جامعه ما فضای بی احترامی ایجاد شده که همه را اذیت می‌کند.

محمود فکری

به گزارش همشهری آنلاین، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت:  متاسفانه اکنون در جامعه ما فضای بی‌احترامی ایجاد شده که همه را اذیت می‌کند. این فضا سبب شده من که چهارده سال در استقلال بازی کرده‌ام، سه سال مربی این تیم بوده‌ام و در مجموع ۱۷ سال در استقلال عضویت داشته‌ام با این فضا نتوانم درباره استقلالی بودن خود اظهارنظر کنم یا قهرمانی پرسپولیس را به دوست عزیزم یعنی یحیی گل محمدی تبریک بگویم.

وی افزود: خودم و همه دوستان امیدوار هستیم فضای دوستی و رقابت سالم ایجاد شود تا انشاءالله بتوانیم در این فضای خوب رقابت کرده و از آن لذت ببریم.

سرمربی نساجی درباره نفرات غایب نساجی در بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما محروم ندارد اما تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم داریم که تعدادشان زیاد است و نمی‌توانیم از آنها اسم ببرم. متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داریم که انشاءالله هرچه سریع تر آسیب دیدگی شان رفع شده و به تیم اضافه شوند.

فکری درباره احتمال بی انگیزه شدن پرسپولیس پس از کسب قهرمانی توضیح داد: مطمئن باشید این تیم با تمام توان به مصاف ما می‌آید زیرا می‌خواهد از اعتبار و حیثیت قهرمانی‌اش دفاع کند. خودمان را برای یک بازی سنگین و سخت آماده کرده ایم و امیدوارم بازی خوبی شود که بتوانیم از آن امتیاز هم بگیریم.

وی ادامه داد: نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم از تیم قهرمان امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی را هم شاهد باشیم.

کد خبر 536069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha