پرسپولیس با تساوی برابر نساجی دوامتیاز از دست داد تا نوار پیروزی های تیم یحیی بعد از داربی و همینطور پیروزی های خارج از خانه این تیم پاره شود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در روزی که به چند بازیکن خود مانند نعمتی و ترابی و سیدجلال استراحت داده بود در قائمشهر روی گل روح الله باقری غافلگیر شد اما باز هم روی پاس خلاقانه بشار رسن و فرار علیپور صاحب ضربه پنالتی شد.در غیاب ترابی خود علیپور بعد از مدتها پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل تساوی پرسپولیس را به  ثمر رساند. هافبک عراقی سرخها هرچه به اتمام قراردادش نزدیک می شویم بیشتر دلبری می کند و حلقه فشار را برای مدیران پرسپولیس تنگ تر می کند.

در ادامه بازی پرسپولیس چند موقعیت مناسب را روی درخشش حقیقی از دست داد تا نوار پیروزی های تیم یحیی بعد از داربی و همینطور پیروزی های خارج از خانه این تیم پاره شود. پرسپولیس که پیش از این قهرمانی اش مسجل شده بود با این یک امتیاز ۶۳ امتیازی شد.

هفته بیست و هفتم

داوران: حمید حاج‌ملک - یعقوب سخندان - عباس پورحیدری - حامد سیری

ناظر: محسن ترکی

نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری(۶۳ - رحمان جعفری)، روح‌الله باقری، محمدمهدی نظری(۶۷ - حسین باباگلی)


سرمربی: محمود فکری

پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، حسین کنعانی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی عبدی(۶۰ - امیر روستایی) و علی علیپور


سرمربی: یحیی گل محمدی

اخطار

مجتبی بیژن(۴۰) از نساجی

شرح گل:

نساجی ۰ - پرسپولیس ۱ (روح الله باقری- دقیقه ۵): روح الله باقری مهاجم تیم نساجی پس از کنترل توپ پشت محوطه جریمه با شوتی استثنایی دروازه بوژیدار رادوشوویچ را باز کرد.

پرسپولیس ۱ - نساجی ۱ (علی علیپور - دقیقه ۱۹): پاس بشار رسن به علی علیپور رسید و او در محوطه جریمه پس از دریبل علیرضا حقیقی موفق شد پنالتی بگیرد. پشت ضربه پنالتی هم خودش ایستاد و به زیبایی دروازه نساجی را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

کد خبر 536405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha