معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت از صدور مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر از سوی این وزارتخانه خبر داد اما گفت که سازمان برنامه و بودجه با تامین اعتبار برای جذب تنها تعدادی از این نفرات موافقت کرده است.

وزارت بهداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور با درخواست صدور مجوز جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی جدید در قالب برگزاری آزمون استخدامی موافقت کرد اما سازمان برنامه و بودجه فعلا با تامین اعتبار برای به‌کارگیری ۳ هزار نیروی انسانی موافقت کرده است.

تقوی‌نژاد افزود: با توجه به شرایط موجود حوزه سلامت، مبارزه تمام‌وقت و خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت و در کنار آن مبتلا شدن تعداد زیادی از این عزیزان به ویروس کرونا، تسریع تامین اعتبار و ابلاغ آن جهت رفع مشکلات موجود نیروی انسانی ضروری است.

وی عنوان کرد: البته جذب ۱۰ هزار نیروی اشاره شده بر اساس توافقنامه سه‌جانبه وزارت بهداشت، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۹۷ است و در سال جاری نیز درخواست جذب و به‌کارگیری تعداد ۴۴ هزار نیروی جدید را به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه داده‌ایم.

تقوی‌نژاد یادآور شد: با راه‌اندازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی جدید، نیازمند تسریع صدور مجوزها و برگزاری آزمون استخدامی برای رفع کمبودهای موجود هستیم که انتظار داریم چاره‌اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

کد خبر 532568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha